Το ηλεκτρικό concept της γερμανικής εταιρείας λανσάρει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα και την τεχνολογία που θα φέρουν τα μοντέλα στην Κίνα.
Η Volkswagen ακολουθεί κατά γράμμα την στρατηγική της που έχει ως μότο «Στην Κίνα, για την Κίνα». Αυτό σημαίνει ότι ευθυγραμμίζεται πλήρως με τις απαιτήσεις και τα γούστα του κοινού στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων του πλανήτη, με σκοπό να προσφέρει αυτό που πραγματικά επιθυμούν οι ντόπιοι αγοραστές.
Το πρωτότυπο μοντέλο μας προϊδεάζει για το μελλοντικό μεγάλο ηλεκτρικό SUV και έχει σχεδιαστεί για να χρησιμοποιεί αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 4. Η νέα υπομάρκα ID.UX διαδραματίζει πολύ βασικό ρόλο όσον αφορά το προφίλ της γερμανικής εταιρείας στην Κίνα. Με αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα προσανατολισμένα στον τρόπο ζωής των Κινέζων, το νέο sub brand έχει σχεδιαστεί για να προσελκύσει νεότερους ηλικιακά πελάτες.
BUY NOW
Με αφορμή την παγκόσμια πρεμιέρα του ID. CODE στην Έκθεση του Πεκίνου, η VW μας δίνει μια πρώτη γεύση της νέας σχεδιαστικής γλώσσας των μελλοντικών μοντέλων και ταυτόχρονα εγκαινιάζει μια νέα τεχνολογική εποχή. Οι καθαρές και ρευστές επιφάνειες του πρωτότυπου θυμίζουν μοντέλο υψηλού τουρισμού, και τα συστήματα φωτισμού και οι οθόνες επόμενης γενιάς φέρουν τεχνολογία που υποβοηθάτε από την A.I. Όπως προαναφέραμε εξάλλου, το νέο ηλεκτρικό πρωτότυπο μπορεί φέρει σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4 και φυσικά μπορεί να οδηγηθεί με τον συμβατικό τρόπο.
Αυτό όμως είναι μόνο η αρχή, καθώς η οικογένεια μοντέλων στην Κίνα θα αυξηθεί συνολικά στα 16 μοντέλα μέχρι το 2030. Αυτό περιλαμβάνει πέντε ηλεκτρικά από την υπο-μάρκα ID. UX, καθώς και τις ηλεκτρικές εκδόσεις συμβατικών της μοντέλων. Ακόμα, θα παρουσιάσει νέα plug-in hybrid μοντέλα με ηλεκτρική αυτονομία 100 χλμ.
Επιπλέον, η Volkswagen θα συμπληρώσει τις διαθέσιμες πλατφόρμες MQB και MEB με ορισμένες τοπικές που φέρουν τα μοντέλα της Κίνας, για παράδειγμα μέσω συνεργασίας με την XPENG.
Τα χαρακτηριστικά των μοντέλων της νέας υπο-μάρκας περιλαμβάνουν ήπια και αεροδυναμική εξωτερική σχεδίαση, και καμπίνα όπου πρωταγωνιστής είναι ο οδηγός. Ακόμα, θα υπάρχει νέο σύστημα πολυμέσων και ενημέρωσης του οδηγού και των επιβατών. Το πρώτο μοντέλο της μάρκας ID.UX θα είναι το ID.UNYX, το οποίο έχει προγραμματιστεί να κάνει το ντεμπούτο του στην αγορά της Κίνας το 2024.
Διαβάστε επίσης:
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ