Η Citroen ανακοίνωσε την τοποθέτηση νέου κινητήρα και συστοιχίας μπαταριών στα αμιγώς ηλεκτρικά e-C4 and e-C4 X με παράλληλη αύξηση της απόδοσης αλλά και της προσφερόμενης αυτονομίας.
Σε διάστημα μόλις μερικών μηνών η Citroen προχωρά σε μια δεύτερη και πιο σημαντική αναβάθμιση για την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του C4 C-Cross, η οποία αφορά και το νέο e-C4 X.
Ειδικότερα η γαλλική εταιρεία ανακοίνωσε την τοποθέτηση νέας γενιάς ηλεκτρικού κινητήρα τεχνολογίας HSM και στα δύο μοντέλα της, ο οποίος έρχεται να αντικαταστήσει την προηγούμενη μονάδα μόνιμου μαγνήτη. Ο νέος κινητήρας ανεβάζει σημαντικά την απόδοση του κατά 20 ίππους έναντι του προηγούμενο και φτάνει στους 156 ίππους με την μέγιστη τιμή της ροπής να φτάνει στα 260 Nm.
BUY NOW
Ολοκαίνουργια είναι και η συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου, η ενεργειακή χωρητικότητα της οποίας παρουσιάζεται αυξημένη κατά τέσσερα (4) kWh και φτάνει πλέον στα 54 kWh. Η νέα μπαταρία που φέρει και αντλία θερμότητας έχει διαφορετική χημεία από την προηγούμενη με τους Γάλλους να αυξάνουν το νικέλιο και να μειώνουν αντίστοιχα το μαγγάνιο και το κοβάλτιο. Η σύσταση της νέας μπαταρίας έχει ανέβει από το 60% στο 80% για το νικέλιο και έχει μειωθεί από το 20% στο 10% για το μαγγάνιο αλλά και το κοβάλτιο.
Οι παραπάνω αλλαγές έχουν οδηγήσει στην αύξηση της αυτονομίας για τα crossover της γαλλικής εταιρείας η οποία, σύμφωνα με το πρότυπο WLTP μπορεί να φτάσει έως και τα 415 χιλιόμετρα για το e-C4 (από 360 χιλιόμετρα) και έως τα 420 χιλιόμετρα για το e-C4 X.
Παράλληλα, και παρά την αύξηση της ενεργειακής χωρητικότητας της μπαταρίας, οι χρόνοι φόρτισης έχουν παραμείνει στα ίδια επίπεδα σύμφωνα με τη Citroen. Σε ταχυφορτιστή 100 kW, η μπαταρία μπορεί να φορτίσει από το 20% έως και το 80% της χωρητικότητας της σε λιγότερο από 30 λεπτά της ώρας.
Τουλάχιστον προς το παρόν, ο νέος ισχυρότερος κινητήρας και η νέα μπαταρία θα είναι διαθέσιμα στο επίπεδο εξοπλισμού Shine, ενώ το σύστημα κίνησης που γνωρίζομε θα συνεχίσει να είναι διαθέσιμο για τις εξοπλιστικές εκδόσεις Live, Feel και Feel Pack.