Το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Chrysler θα παρουσιαστεί το 2025 και μέχρι το 2028 η γκάμα της θα αποτελείται αποκλειστικά από ηλεκτρικά μοντέλα.
Η Chrysler παρουσίασε στο φετινό Consumer Electronics Show το πρωτότυπο του νέου ηλεκτρικού Airflow. Το Airflow Concept μας δίνει μια πρώτη γεύση από το ηλεκτρικό μέλλον της ιστορικής φίρμας, που πλέον αποτελεί το πολυτελές παρακλάδι της Stellantis στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού.
Σε αντίθεση με την ονομασία του πρωτότυπου που μας ταξιδεύει στην δεκαετία του '30, τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του μας φανερώνουν τη νέα αισθητική που θα ακολουθήσουν όλα τα μελλοντικά μοντέλα της Chrysler.
BUY NOW
Οι ξακρισμένοι τροχοί των 22 ιντσών, η οπισθοκλινής οροφή, τα λεπτά φώτα τύπου LED και οι ανάγλυφες επιφάνειες με τις αναδυόμενες χειρολαβές, εξασφαλίζουν μια δυναμική στάση στο πρωτότυπο Airflow. Ακόμα, το μεγάλο μεταξόνιο και το χαμηλό κέντρο βάρους που χαρίζει το πακέτο μπαταριών, υπόσχονται και ιδιαίτερα δυναμικά οδικά χαρακτηριστικά στο μεγάλο ηλεκτρικό πρωτότυπο της Chrysler.
Η ευρύχωρη τετραθέσια καμπίνα του πρωτότυπου διαθέτει πέντε οθόνες, μία για κάθε επιβάτη και μία για το σύστημα πολυμέσων, με το τελευταίο να λαμβάνει over the air ανανεώσεις. Ο εξοπλισμός του πρωτότυπου περιλαμβάνει ότι πιο σύγχρονο υπάρχει σε συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, χαρίζοντάς του δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3.
Το Chrysler Airflow Concept βασίζεται στο πάτωμα τύπου skateboard STLA του Ομίλου Stellantis που προορίζεται για μοντέλα μεσαίου και μεγάλου μεγέθους, και σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες θα προσφέρει αυτονομία γύρω από τα 600 χλμ. Διαθέτει ένα ηλεκτρομοτέρ 204 ίππων σε κάθε άξονα, στοιχείο που του χαρίζει χαρακτηριστικά τετρακίνησης και συνολική ισχύ 408 ίππων.
Σύμφωνα με την Chrysler, η συγκεκριμένη πλατφόρμα ηλεκτρικών μπορεί να διαχειριστεί και ισχυρότερα ηλεκτρομοτέρ, γεγονός που μαρτυρά ότι ετοιμάζεται και μια έκδοση επιδόσεων με περισσότερους ίππους. Σε ανακοινωσή της η Stellantis ανέφερε ότι τα νέα υγρόψυκτα πακέτα μπαταριών που θα έχουν τα ηλεκτρικά της μοντέλα θα λειτουργούν σε τάση από 400 έως 800 V.
Τέλος, όπως είναι ευκόλως κατανοητό το νέο Airflow Concept της Chrysler μας παρουσιάζει τις δυνατότητες της μεγάλης εκδοχής της STLA πλατφόρμας που θα χρησιμοποιηθεί και σε αρκετά ευρωπαϊκά ηλεκτρικά μοντέλα του Ομίλου Stellantis.
Διαβάστε επίσης:
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ