Renault 4 E-Tech electric: Με απόδοση έως 150 ίππους και αυτονομία 400 χιλιομέτρων

Renault 4 E-Tech electric

Το Renault 4 παραμένει ένα αυθεντικό σύμβολο, που γεννήθηκε ως απάντηση στις σαρωτικές κοινωνικές αλλαγές της δεκαετίας του 1960. Στην έκθεση αυτοκινήτου του Παρισιού, η γαλλική φίρμα παρουσίασε τη σύγχρονη ηλεκτρική εκδοχή του.

Το Renault 4 E-Tech electric αντικατοπτρίζει τη δέσμευση της Renault για επίσπευση της ενεργειακής μετάβασης σε όλη την Ευρώπη, κάνοντας δημοφιλή και προσιτά τα ηλεκτρικά οχήματα. Για το σκοπό αυτό, εξελίσσει μια σειρά από αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα για όλες τις ανάγκες και όλες τις χρήσεις. Το Renault 4 E-Tech electric βρίσκει τη φυσική του θέση στο segment B, ακριβώς πάνω από το Renault 5 E-Tech electric.

Το Renault 4 E-Tech electric συνδυάζει εξαιρετικό χώρο αποσκευών με αρθρωτή διαμόρφωση, που είναι κάτι νέο σε αυτήν την κατηγορία. Το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα που φτάνει τα 420 λίτρα, χαμηλό κατώφλι για εύκολη φόρτωση, έξυπνους αποθηκευτικούς χώρους, ένα αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα καθώς και μηχανισμό πλήρους αναδίπλωσης της πλάτης του καθίσματος του συνοδηγού – για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό όχημα Renault. Ταυτόχρονα, η αυξημένη απόσταση από το έδαφος και το προηγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Extended Grip, εξασφαλίζουν άνετη οδήγηση, τόσο σε άσφαλτο όσο και σε ανώμαλο οδόστρωμα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με τις ρετρό & φουτουριστικές του γραμμές και την κομψή εμφάνιση που πηγαίνει παντού, το Renault 4 E-Tech electric είναι κυρίως ένα σύγχρονο αυτοκίνητο, με μια μοντέρνα και ανατρεπτική προσέγγιση σε μερικά από τα βασικά χαρακτηριστικά του αρχικού Renault 4.

Η εμπρός γρίλια είναι το πρώτο στοιχείο που τραβάει τα βλέμματα. Αναμφισβήτητα το αισθητικό αποτέλεσμα παραπέμπει στο αρχικό Renault 4, όντας ωστόσο μοναδικό χάρη στο μόνιμα φωτισμένο περίγραμμά της, και το φωτιζόμενο σήμα της Renault στο κέντρο (για πρώτη φορά σε μοντέλο της Renault). Κατασκευασμένη σε ένα ενιαίο κομμάτι (μήκους 1,45 μ.), αποτελεί παγκόσμια πρώτη στην αυτοκινητοβιομηχανία, μια πρόκληση που αντιμετωπίστηκε αποτελεσματικά χάρη στη συνεργασία των τμημάτων Design, Μηχανολογίας και Παραγωγής της Renault και της Ampere. Στο πίσω μέρος, τα φώτα που είναι χωρισμένα σε τρία τμήματα,  αποκτούν νέα πνοή, παραπέμποντας ταυτόχρονα και σε εκείνα του αρχικού μοντέλου. Το πίσω μέρος διακρίνεται από τις σπορ και μοντέρνες γραμμές με τη χαρακτηριστική υπογραφή των LED φώτων, ενώ η σχεδίασή του παραπέμπει στο σχήμα κάψουλας του εμβληματικού εκείνου μοντέλου της δεκαετίας του '60.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Renault 4 E-Tech electric διαθέτει πλήθος συστημάτων προηγμένης τεχνολογίας άνεσης και ασφάλειας, όπως είναι το Active Driver Assist για υποβοηθούμενη (ημι-αυτόνομη) οδήγηση Επιπέδου 2, τουλάχιστον 26 συστήματα υποβοήθησης οδήγησης και το My Safety Switch. Άλλες λειτουργίες περιλαμβάνουν το σύστημα ‘Fireman Access’ και την ειδοποίηση ασφαλούς εξόδου των επιβατών, καθώς και το Safety Score και το Safety Coach, που είναι ήδη διαθέσιμα στο Scenic και το Renault 5 E-Tech electric.

Τέλος, το Renault 4 E-Tech electric εφοδιάζεται με έναν νέο αμφίδρομο φορτιστή AC 11 kW συμβατό με τεχνολογίες V2L (τροφοδοσία από το όχημα) και V2G (από όχημα σε δίκτυο). Με αυτόν τον τρόπο, μπορεί να μετατραπεί σε πηγή ενέργειας, ακόμη και να ενταχθεί στο οικοσύστημα, τροφοδοτώντας ηλεκτρική ενέργεια χωρίς άνθρακα πίσω στο δίκτυο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Renault Group δεσμεύτηκε να κατασκευάσει το Renault 4 E-Tech στην Ευρώπη, στις εγκαταστάσεις της Ampere ElectriCity. Το όχημα θα συναρμολογείται στο εργοστάσιο της Maubeuge, ο κινητήρας στην Cléon, και η μπαταρία από τον Μάρτιο του 2025 στη Douai. Ένα 75% του συνόλου των προμηθευτών βρίσκεται σε ακτίνα 300 χιλιομέτρων από το συγκρότημα ElectriCity. Αντικατοπτρίζοντας τη δέσμευση που ανέλαβε το Renault Group, η παραπάνω εφοδιαστική αλυσίδα προωθεί την ανταγωνιστικότητα της τοπικής παραγωγής, ενώ βοηθά επίσης και στην εξασφάλιση θέσεων εργασίας, επιτυγχάνοντας μικρότερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Στον τομέα των τεχνικών χαρακτηριστικών, το νέο μοντέλο της Renault θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις. Η ισχυρότερη, Comfort range, θα εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα 150 ίππων και μπαταρία 52 kWh (αυτονομία έως 400 χλμ., επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 8,5 δλ. και τελική ταχύτητα στα 150 χλμ./ώρα). Τέλος, στην πιο ήπια εκδοχή του, Urban range, η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα θα ανέρχεται στα 120 άλογα και η αυτονομία κίνησής του με μια φόρτιση θα ξεπερνά τα 300 χλμ./ώρα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ