Το Tesla Model 3 είναι το πιο αποδοτικό ηλεκτρικό του κόσμου

Tesla Model 3

O οργανισμός Green NCAP ανέδειξε το Tesla Model 3 ως το πιο ενεργειακά αποδοτικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο του κόσμου, αλλά το ακολουθούν με μικρή διαφορά τα Renault Megane E-Tech και NIO ET7.

Το Green NCAP εξετάζει τον κύκλο ζωής και το αποτύπωμα άνθρακα των αυτοκινήτων διεξάγοντας μια σειρά από δοκιμασίες. Αυτές περιλαμβάνουν την οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο, σε χαμηλές και θερμοκρασίες ως και δριμύ ψύχος, σε καύσωνα και αρκετές ακόμη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως ανακοίνωσε ο οργανισμός βάσει των τελευταίων δοκιμών του, το πιο ενεργειακά αποδοτικό αυτοκίνητο του κόσμου είναι το Model 3, συγκεντρώνοντας συνολική βαθμολογία 9,6 στα 10. Πολύ κοντά του -με βαθμολογία 9,4- ακολουθεί το νέο ηλεκτρικό Renault Megane E-Tech, και το κινέζικο NIO ET7. Και τα τρία αυτοκίνητα έλαβαν την ανώτερη διάκριση των 5 αστέρων.

Σε συγκριτική δοκιμή μεταξύ των τριών παραπάνω αυτοκινήτων που διεξήγαγε πρόσφατα το Green NCAP, βγήκε το συμπέρασμα ότι η μεγαλύτερη ενεργειακή απώλεια συμβαίνει σε συνθήκες ψύχους. Στις χαμηλές θερμοκρασίες, συγκεκριμένα στους -7ο Κελσίου, το Model 3 και το ET7 χρειάζονταν 72 τοις εκατό περισσότερη ενέργεια, και το Megane E-Tech 78 τοις εκατό. Σε αυτό συνέβαλλε και η κατανάλωση ενέργειας για τη θέρμανση της καμπίνας και την προστασία της μπαταρίας.

Renault Megane E-Tech Electric
Renault Megane E-Tech Electric
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κατά την οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο, το Tesla σημείωσε την καλύτερη επίδοση από κάθε αυτοκίνητο που έχει δοκιμάσει ο οργανισμός μέχρι σήμερα: κατανάλωσε κατά μέσο όρο 21,1 kWh ανά 100 χιλιόμετρα.

Το Tesla Model 3 που δοκιμάστηκε στη συγκεκριμένη περίπτωση διέθετε μπαταρία μεγέθους 60 kWh, με έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 208 kW και κίνηση στους πίσω τροχούς. Η εταιρεία της Καλιφόρνια ανέκαθεν είχε σε πολύ υψηλή προτεραιότητα την ενεργειακή αποδοτικότητα των ηλεκτρικών της αυτοκινήτων.

Το κινέζικο ηλεκτρικό sedan NIO ET7
Το κινέζικο ηλεκτρικό sedan NIO ET7

Η πραγματική χωρητικότητα της μπαταρίας του μετρήθηκε στις 61 kWh, και η αυτονομία του διαπιστώθηκε στα 450 χιλιόμετρα σε αληθινές οδηγικές συνθήκες. Κατά συνέπεια, οι μηχανικές εκπομπές ρύπων, η ενεργειακή αποδοτικότητα και τα δεδομένα από την ευρωπαϊκή παραγωγή ηλεκτρισμού από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, χάρισαν στο Tesla Model 3 το βαθμό του 9,8 στα 10 για το αποτύπωμα άνθρακα στον κύκλο ζωής του, και φυσικά 5 αστέρια και στον τομέα αυτόν.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ