Ποια κινεζική υπερδύναμη είναι έτοιμη να κατακτήσει τη γερμανική αγορά;

Nio ET7

Στη μεγαλύτερη και σημαντικότερη αγορά της γηραιάς ηπείρου εισέρχεται μια από τις ανερχόμενες δυνάμεις της Κίνας. Ο λόγος για τη Nio, η οποία πρόκειται να διεκδικήσει το μερίδιο που της αναλογεί στη Γερμανία.

Συνθήκες ακραίου ανταγωνισμού στην ευρύτερη κατηγορία των ηλεκτρικών οχημάτων πρόκειται να δημιουργήσει μέσα στο 2022 η είσοδος της Nio στη γερμανική αγορά.

Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία θεωρείται από πολλούς μια ανερχόμενη δύναμη ικανή να πρωταγωνιστήσει σε παγκόσμιο επίπεδο, πρόκειται να διαθέσει στη Γερμανία ένα από τα μοντέλα της, φιλοδοξώντας στη συνέχεια όχι μόνο να αναπτύξει περαιτέρω την ευρωπαϊκή γκάμα της αλλά και να δημιουργήσει στη γηραιά ήπειρο μια μονάδα παραγωγής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Nio ET7

«Η είσοδος στη Γερμανία είναι ο στόχος τον οποίο θα προσπαθήσουμε να πετύχουμε», δήλωσε ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Nio, William Li. «Ο στόχος μας είναι να έχουμε το ET7 στη Γερμανία μέχρι το τέλος του 2022», συμπλήρωσε ο επικεφαλής της κινεζικής φίρμας,η οποία δραστηριοποιείται ήδη στις σκανδιναβικές αγορές γνωρίζοντας την επιτυχία.

Παράλληλα, η Nio δημιουργεί τη δική της ομάδα στελεχών, η οποία πρόκειται να ηγηθεί του ευρωπαϊκού εγχειρήματός της. Επικεφαλής θα τεθεί ο Alex Schwarz, ο οποίος έχει θητεύσει στο ebay, το amazon και το paypal.

Nio ET7
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε ό,τι αφορά το αυτοκίνητο το οποίο θα κληθεί να σταθεί όρθιο στην αφιλόξενη γερμανική αγορά, πρόκειται για ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο σεντάν, η βασική έκδοση του οποίου εφοδιάζεται με μπαταρίες ιόντων λιθίου χωρητικότητας 70 kWh, εξασφαλίζοντας αυτονομία 500 χιλιομέτρων.

Στην αμέσως επόμενη έκδοση, η ενεργειακή χωρητικότητα των μπαταριών αυξάνεται στις 100 kWh και η αυτονομία στα 700 χιλιόμετρα, ενώ για την κορυφαία διαμόρφωση του αυτοκινήτου, οι Κινέζοι έχουν εξασφαλίσει μια μπαταρία 150 kWh, εκτοξεύοντας την αυτονομία στα 1.000 χιλιόμετρα.

Nio ET7

Εξίσου εντυπωσιακές, βέβαια, είναι και οι τιμές των επιδόσεων του Nio ET7, μιας και συνδυαστική απόδοση των δύο ηλεκτροκινητήρων φτάνει τους 653 ίππους και τα 850 Nm ροπής, επιτρέποντας στο κινεζικό sedan να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα.

Αυτό που μένει να γίνει γνωστό, λοιπόν, είναι η ημερομηνία λανσαρίσματος του Nio ET7 στη γερμανική αγορά, καθώς και οι τιμές των πολλά υποσχόμενων εκδόσεών του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ