To πολυαναμενόμενο ημιφορτηγό της Tesla, που αρχικά είχε προγραμματιστεί για το τέλος της φετινής χρονιάς, θα καθυστερήσει να βγει στην παραγωγή - χάνοντας έδαφος στην επερχόμενη αμερικανική μάχη των ηλεκτρικών pick-up.
Όλα δείχνουν ότι τα ηλεκτρικά Rivian R1T και GMC Hummer EV θα προλάβουν την Tesla σε μία από τις πιο «καυτές» κατηγορίες της αγοράς της Βόρειας Αμερικής, των pick-up ημιφορτηγών, που κάνουν και αυτά το πέρασμά τους στην ηλεκτροκίνηση.
Αποκαλύπτοντας τις αιτίες για την μετάθεση της έναρξης της παραγωγής του εντυπωσιακού Cybertruck, η Tesla ανέφερε πως «λόγω της περιορισμένης διαθεσιμότητας κυψελών μπαταριών και των προκλήσεων της παγκόσμιας εφοδιαστικής αλυσίδας, μεταθέσαμε την παρουσίαση του προγράμματος ημιφορτηγών μας για το 2022».
BUY NOW
Για την ακρίβεια, το Cybertruck θα περάσει στη γραμμή παραγωγής μετά από το Model Y, στο εργοστάσιο της αμερικανικής εταιρείας στο Austin του Τέξας. Το Model Y, παρά τον περιορισμένο εφοδιασμό σε εξαρτήματα των μπαταριών και των ηλεκτρικών συστημάτων, θα παραχθεί βάσει τους αρχικού προγραμματισμού της Tesla τόσο στο Austin όσο και στο εργοστάσιο του Βερολίνου.
Πίσω στο Cybertruck, η Tesla έχει ολοκληρώσει το σχεδιασμό του με όλη την αρχιτεκτονική των μηχανικών του μερών - άλλωστε, σε μεγάλο βαθμό υιοθετεί τη δομή και αρκετά από τα εσωτερικά σχέδια του Model Y. Τώρα το Cybertruck θα περάσει στη δεύτερη φάση της εξέλιξής του, και θα πάρει σειρά για το εργοστάσιο του Τέξας μόλις μπει σε φυσιολογικούς ρυθμούς παραγωγής το Model Y.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Tesla, Elon Musk, δήλωσε πως «για να ξεκινήσει η παραγωγή του Cybertruck με ρυθμό ικανοποιητικό για τις πρώτες παραδόσεις των παραγγελιών, πρέπει πρώτα να λύσουμε το πρόβλημα έλλειψης των ηλεκτρονικών εξαρτημάτων. Το Cybertruck και τα ημιφορτηγά χρησιμοποιούν βαρύ ποσοστό ενέργειας και πρέπει να διασφαλίσουμε ότι θα έχουμε την απαιτούμενη χωρητικότητα των μπαταριών για αυτά, διαφορετικά είναι κάπως άσκοπο».
Ο Musk αναμένει ότι το πρόβλημα θα λυθεί του χρόνου, προβλέποντας ότι θα υπάρξει μεγάλη αύξηση στη διάθεση κυψελών των μπαταριών. Παράλληλα, απέκλεισε το ενδεχόμενο κατασκευής μικρού αριθμού αντιτύπων του Cybertruck - διότι το κόστος για κάτι τέτοιο είναι εξωφρενικό, της τάξεως του 1 εκατομμυρίου δολαρίων για κάθε αντίτυπο.