Volkswagen ID. Life GTX: Και σε sport παραλλαγή το νέο ηλεκτρικό πόλης

VW ID Life

Σε διάστημα μόλις λίγων ημερών από την παρουσίαση του νέου της πρωτοτύπου, του ηλεκτρικού Crossover πόλης ID. Life, η Volkswagen επιβεβαίωσε ότι θα υπάρξει και μια πιο δυναμική έκδοσή του με τον κωδικό GTX.

Το ID. Life έκανε την πρεμιέρα του στο Σαλόνι του Μονάχου αυτό το μήνα, αποκαλύπτοντας το όραμα της VW για το σχεδιασμό και τις ψηφιακές τεχνολογίες του μέλλοντος. Πρόκειται να βγει στην αγορά το 2025 με τιμή περί τα 20 χιλιάδες Ευρώ - στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής «Accelerate» με την οποία η γερμανική εταιρεία φιλοδοξεί να κάνει την ηλεκτροκίνηση προσιτή σε πολύ ευρύτερο κοινό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η καινοτομία του ID. Life είναι η προσαρμοστικότητά του σε διαφορετικές ανάγκες. Το εσωτερικό του μπορεί να μεταμορφωθεί σε μικρό κινηματογράφο, σε χώρο ψηφιακών παιχνιδιών ή σε ένα άνετο σαλόνι με ανοικτή οροφή. Η Volkswagen κάνει, με το ID. Life, ένα βήμα προς τους νεαρότερης ηλικίας αγοραστές, εκτιμώντας ότι τα προσεχή χρόνια θα φέρουν στο επίκεντρο του αυτοκινήτου το lifestyle και την προσωπική έκφραση.

Στο κλίμα αυτό, θα υπάρξει και μια πιο δυναμική εκδοχή του ID. Life -με τον κωδικό GTX- που θα ενισχύεται με περισσότερη ισχύ από τις βασικές (ίσως κοντά στους 228 ίππους του εμπροσθοκίνητου πρωτοτύπου του Μονάχου), πιο σπορ ρύθμιση της ανάρτησης και των ηλεκτρονικών συστημάτων πρόσφυσης, καθώς και με αντίστοιχες κοσμητικές προσθήκες στο σχεδιασμό του αμαξώματος και του εσωτερικού.

Για την ακρίβεια, ο κωδικός GTX θα συνοδεύει τη σπορ έκδοση καθενός μοντέλου της ηλεκτρικής «οικογένειας» ID, όπως είπε ο διευθυντής πωλήσεων και marketing της εταιρείας Klaus Zellmer, και το ID. Life πιθανότατα δεν θα αποτελέσει εξαίρεση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το πλάνο της Volkswagen για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα του εγγύς μέλλοντος διαφέρει από τα μέχρι στιγμής δεδομένα - της διάθεσης ενός αυτοκινήτου με πολλές διαφορετικές εκδόσεις και τεχνικές προδιαγραφές. Το νέο πλάνο τώρα προβλέπει τη διάθεση μίας και μόνο «βασικής» έκδοσης, την οποία κάθε αγοραστής θα μπορεί να εμπλουτίζει με αναβαθμίσεις του λογισμικού τις οποίες θα αποκτά διαδικτυακά, μέσω της κεντρικής οθόνης του αυτοκινήτου.

Για παράδειγμα, αν ο οδηγός «κατεβάσει» από την οθόνη μια αναβάθμιση του λογισμικού της ισχύος του κινητήρα, θα μπορέσει να «ξεκλειδώσει» περισσότερη ιπποδύναμη. Το ίδιο ισχύει και για το λογισμικό αύξησης της αυτονομίας που προσφέρει η μπαταρία. Με αυτό τον τρόπο θα προκύπτουν οι εξειδικευμένες και εξατομικευμένες εκδόσεις.

Όμως, η σπορ εκδόσεις GTX, του ID.Life και των υπολοίπων ηλεκτρικών της «οικογένειας» ενδέχεται να βγαίνουν από το εργοστάσιο με μεγαλύτερη μπαταρία και ισχυρότερο κινητήρα σε σχέση με τις «απλές». Αυτό θα εξαρτηθεί από την πρόοδο στη χωρητικότητα και στην απόδοση των μπαταριών μέχρι την ώρα της παραγωγής του μικρού αυτού Crossover πόλης, το 2025.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτό που μπορεί πιο εύκολα να γίνει μέσω της οθόνης, με τις διαδικτυακές αναβαθμίσεις του αυτοκινήτου, είναι η τροποποίηση ή ενίσχυση των ηλεκτρονικών συστημάτων ελέγχου της οδικής συμπεριφοράς. Συστήματα όπως της κατανομής της ροπής σε κάθε τροχό μπορούν εύκολα να προσαρμοστούν σε πιο δυναμικές προδιαγραφές - όπως ήδη συμβαίνει στα ID.4 GTX και ID.5 GTX.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ