Η Volvo Cars σημείωσε αύξηση 13% των παγκόσμιων πωλήσεών της, και το νέο της συμπαγές ηλεκτρικό SUV είχε πρωταγωνιστικό ρόλο σε αυτό - ειδικά στην ευρωπαϊκή αγορά.
Η σουηδική εταιρεία σημείωσε αύξηση 13% των πωλήσεών της τον περασμένο Μάιο σε σχέση με τον ίδιο μήνα του 2023, όπως ανακοίνωσε, ανεβαίνοντας στις 68.034 πωλήσεις παγκοσμίως. Ακόμα πιο εντυπωσιακή, υπερδιπλάσια (27%), ήταν η αύξησή της στην Ευρώπη.
Σημαντικό ρόλο στην αύξηση αυτή, σύμφωνα με τη Volvo, έπαιξε το νέο και πιο προσιτό της ηλεκτρικό SUV, το ΕΧ30. Τα ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά αυτοκίνητα της εταιρείας κατέχουν πλέον το 50% των παγκόσμιων πωλήσεών της.
BUY NOW
Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις των EV και PHEV της σουηδικής εταιρείας (που ανήκει στον κινεζικό κολοσσό Geely) αυξήθηκαν κατά 37%, και πλέον αντιπροσωπεύουν το 48% των παγκόσμιων πωλήσεών της. “Αυτό είναι άλλο ένα δείγμα της προόδου μας προς το στόχο της ανάπτυξής μας κατά 15% το 2024”, ανέφερε η ανακοίνωση της εταιρείας.
Σε αντίθεση με τα παραπάνω, πάντως, οι πωλήσεις της Volvo στην Αμερική και την Κίνα σημείωσαν πτώση, καθώς μειώθηκαν κατά 5% και 1% αντίστοιχα. Αλλά βάσει των παγκόσμιων πωλήσεών της, η μετοχή της εταιρείας αυξήθηκε κατά 1,9%.
Θυμίζουμε ότι, σε αντίθεση με ανταγωνιστές της, η Volvo παραμένει πιστή στο αρχικό της πλάνο να διαθέτει αποκλειστικά αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030. Του χρόνου, μάλιστα, στοχεύει οι μισές παγκόσμιες πωλήσεις της να είναι EV.