Η νέα Mustang Mach-E δεν είναι ένα ακόμα μοντέλο της Ford. Είναι το νέο ηλεκτρικό SUV της Ford που την οδηγεί στο μέλλον χωρίς να κόβει δεσμούς από το πλούσιο παρελθόν της.
Η Ford παρουσίασε ιδιαίτερη τόλμη με το λανσάρισμα του πρώτου της ηλεκτρικού αυτοκινήτου, στοιχείο που δείχνει και την σιγουριά της στο νέο μοντέλο. Μάλιστα, τα χαρακτηριστικά και οι δυνατότητες της νέας Mustang Mach-E είναι τέτοια που συμβαδίζουν απόλυτα με τον επαναστατικό και αδάμαστο χαρακτήρα των εμβληματικών coupe και convertible Mustang, όντας ένας άξιος συνεχιστής της νέας εποχής του μοντέλου και της Ford.
Και Fastback και SUV
BUY NOW
Οι σχεδιαστικοί ιστορικοί δεσμοί της νέας Mustang Mach-E δεν είναι τυχαίοι, με το ανασηκωμένο ανάγλυφο αμάξωμα να φέρει έντονα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά τόσο από τις σύγχρονες εκδόσεις του μοντέλου όσο και από την Fastback έκδοση αμαξώματος της πρώτης γενιάς. Την σχεδιαστική ομοιογένεια μεταξύ των εκδόσεων της νέας Mustang την διατηρούν και οι έντονες γραμμές σε καπό και προφίλ, με το πίσω φώτα με τα τρία ξεχωριστά στοιχεία να φωνάζουν από μακριά την ταυτότητά τους.
Την βάση για την δημιουργία της Mustang Mach-E αποτελεί η πλατφόρμα της Team Edison του τμήματος Ford EV που είναι ειδικά σχεδιασμένη και εξελιγμένη για το πρώτο SUV της φίρμας. Η μεγάλη μπαταρία ιόντων λιθίου βρίσκεται στο κέντρο του δαπέδου ανάμεσα στους δύο άξονες, με στόχο την επίτευξη σωστής κατανομής και χαμηλού κέντρου του βάρους του νέου ηλεκτρικού SUV.
Η νέα Ford Mustang Mach-E διατίθεται σε δύο εκδόσεις ηλεκτρικού συστήματος κίνησης και μπαταρίας με διαφορετική χωρητικότητα. Η πρώτη έκδοση RWD (Rear Wheel Drive) εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα και η δεύτερη AWD (All Wheel Drive) με δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα. Από πλευράς μπαταριών, η νέα Mustang Mach-E εφοδιάζεται είτε με μια μπαταρία 75 kWh (Standard Range) είτε με μία μεγαλύτερη 98 kWh (Extended Range). Και στις δύο περιπτώσεις, η μπαταρία ιόντων λιθίου είναι υγρόψυκτη και διαθέτει ειδικά εξελιγμένο σύστημα ψύξης και θέρμανσης για σωστή απόδοση σε όλες τις συνθήκες.
Υψηλή απόδοση παντού
Όσον αφορά τα συστήματα κίνησης, τόσο οι πισωκίνητες όσο και οι τετρακίνητες εκδόσεις διαθέτουν ελαιόψυκτους ηλεκτροκινητήρες για σταθερή απόδοση και μέγιστη αξιοπιστία. Όταν η πισωκίνητη Mustang Mach-E συνδυαστεί με την μπαταρία των 75 kWh το ηλεκτρομοτέρ αποδίδει 269 ίππους, ενώ όταν φέρει την μεγαλύτερη των 98 kWh ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 294 ίππους. Η ροπή όμως και στις δύο περιπτώσεις είναι ίδια και φτάνει τα 430 Nm, με τα νούμερα επιδόσεων να είναι σχεδόν πανομοιότυπα. Για την επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα η έκδοση με τους 269 ίππους χρειάζεται 6,1 δλ., και η ισχυρότερη 6,2 δλ.. Παρόμοια εικόνα συναντάμε και στην τετρακίνητη Mustang Mach-E, μιας και όταν συνδυαστεί με την standard range μπαταρία αποδίδει 269 ίππους και όταν φέρει την extended range μπαταρία η ισχύς φτάνει τους 351 ίππους. Η ροπή του συστήματος δεν διαφοροποιείται ανάλογα με την μπαταρία (580 Nm), αλλά όπως είναι ευκόλως κατανοητό υπάρχει διαφορά στον τομέα των επιδόσεων. Για την μέτρηση 0-100 χλμ./ώρα η απλή έκδοση θα χρειαστεί 5,6 δλ. και η ισχυρή μόλις 5,1 δλ..
Τον τομέα φόρτισης της μπαταρίας της νέας Mustang Mach-E, η διαδικασία είναι απλή και διαθέτει συμβατότητά της με ταχυφορτιστές ισχύος έως 150 kW. Επιπλέον, χάρη στον δυνατό ενσωματωμένο φορτιστή 11 kW, σε αντίστοιχης ισχύος ταχυφορτιστή θα φορτίσει την standard range μπαταρία σε 7μιση ώρες και την extended range σε 9μιση ώρες. Σε περίπτωση φόρτισης σε συνεχές ρεύμα ισχύος 150 kW θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η μπαταρία κερδίζει 120 χλμ. σε μόλις 10 λεπτά της ώρας.
Πέρα όμως από τις δυνατές επιδόσεις και την προηγμένη τεχνολογία του συστήματος φόρτισης, η νέα Ford Mustang Mach-E προσφέρει αυτονομία, ανάλογα πάντα με την έκδοση και την μπαταρία, που κυμαίνεται από 440 έως 610 χλμ., σύμφωνα πάντα με τη νόρμα WLTP. Με αυτό τον τρόπο, η νέα Mustang Mach-E καταφέρνει να μειώσει το άγχος φόρτισης και αυτονομίας που έχουν όλοι οι ιδιοκτήτες των σύγχρονων ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Τεχνολογικά προηγμένη και ευρύχωρη καμπίνα
Η νέα Ford Mustang Mach-E είναι εντελώς καινούρια από την οροφή έως τους τροχούς, με αποτέλεσμα οι επιβάτες και ο οδηγός να απολαμβάνουν ένα άρτιο ποιοτικά και εξοπλιστικά εσωτερικό. Ο οδηγός έχει την δυνατότητα να φέρει στα μέτρα του την καινούρια Mustang Mac-E επιλέγοντας μεταξύ τριών προγραμμάτων λειτουργίας. Το πρόγραμμα Active δίνει έμφαση στην ομαλή και αρμονική λειτουργία, ενώ το Untamed ξεδιπλώνει τις δυνατότητες του νέου ηλεκτρικού SUV της Ford. Στο πρόγραμμα Whisper από την άλλη, η νέα Mustang Mach-E κινείται με αρμονία και εξασφαλίζει ένα ήρεμο και αγχολυτικό περιβάλλον στον οδηγό και τους επιβάτες. Οι χώροι θα βολέψουν με άνεση έως και πέντε ενήλικους, με τον χώρο αποσκευών, συμπεριλαμβανομένου και του frunk, να φτάνει τα 483 λίτρα.
Από πλευράς εξοπλισμού, η νέα Ford Mustang Mach-E διαθέτει την τελευταία γενιά του συστήματος πολυμέσων SYNC που διαχειρίζεται δεκάδες ρυθμίσεις του αυτοκίνητου με απλό και κατανοητό τρόπο. Ακόμα, ο οδηγός απολαμβάνει υποβοήθηση από το Intelligent Adaptive Cruise Control με Stop & Go και Lane Centring, το Active Park Assist 2.0 (πλήρως αυτοματοποιημένο σύστημα ελιγμών στάθμευσης, το Pre-Collision Assist με Auto Emergency Braking, το Lane-Keeping System με Blind Spot Assist, ενώ προεγκατεστημένα χωρίς κάποια έξτρα χρέωση είναι τα Apple CarPlay και Android Auto, με την οθόνη αφής full HD των 15,5 ιντσών να υποστηρίζει ποικίλες εφαρμογές για κάθε ανάγκη.
Δείτε εδώ όλες τις πληροφορίες για το μοντέλο
Επίσης, για πρώτη φορά σε μοντέλο της Ford, συναντά κανείς την τεχνολογία Phone As A Key, η οποία μέσω Bluetooth ανιχνεύει το smartphone του ιδιοκτήτη της καθώς πλησιάζει στο όχημα, ξεκλειδώνοντας τις πόρτες και επιτρέπει την εκκίνηση του ηλεκτρικού συστήματος χωρίς τη χρήση κλειδιού.
Η Mustang Mach-E της Ford έχει ως τιμή εκκίνησης στην ελληνική αγορά τα 57.587 ευρώ (χωρίς να υπολογίζεται η κρατική επιδότηση των 6.000 ευρώ) για την πισωκίνητη έκδοση των 269 PS με την «75άρα» μπαταρία και φθάνει στην κορυφαία τετρακίνητη έκδοση των 351 PS με την extended range μπαταρία στα 68.712 ευρώ. Το νέο μοντέλο της Ford μπορεί να αποκτηθεί και με χρηματοδότηση με 0,99% επιτόκιο.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ