5 φθηνά και αξιόπιστα αυτοκίνητα με 3.000 ευρώ -Οι ευκαιρίες που δεν πρέπει να χάσεις

Toyota Yaris 1

Με τις τιμές των μεταχειρισμένων να έχουν αυξηθεί σημαντικά, η εύρεση ενός οικονομικού αλλά ταυτόχρονα αξιόπιστου μοντέλου αποτελεί ένας γρίφος για δυνατούς λύτες.

Η ακρίβεια έχει επηρεάσει, εκτός από τα βασικά αγαθά, και την αγορά των αυτοκινήτων, τόσο των καινούργιων όσο και των μεταχειρισμένων. Όσοι αναζητούν ένα μεταφορικό μέσο χωρίς να ξοδέψουν μια περιουσία, θα πρέπει να στραφούν σε αυτοκίνητα από δεύτερο ή τρίτο χέρι, επιλέγοντας έξυπνες λύσεις που παραμένουν προσιτές και αξιόπιστες.

Αν και ένα budget που δεν ξεπερνάει τις 3.000 ευρώ μπορεί να φαίνεται περιορισμένο σήμερα, υπάρχουν επιλογές που έχουν αποδείξει την αντοχή τους στο χρόνο, είναι οικονομικές σε καύσιμο και δεν απαιτούν υψηλό κόστος συντήρησης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σας παρουσιάζουμε μερικά "διαμάντια" που μπορείτε να βρείτε στο διαδίκτυο.

Nissan Micra

metaxeirismena 3000 1

Η δεύτερη γενιά του Nissan Micra, ευρέως αναγνωρισμένη ως η καλύτερη, διέθετε κινητήρες χαμηλού κυβισμού. Ο βασικός κινητήρας ήταν ατμοσφαιρικός 1.0 λίτρου με απόδοση από 55 ίππους, ενώ υπήρχαν και ισχυρότερες εκδόσεις 1.3 λίτρων. Το 1997 το μοντέλο ανανεώθηκε, αποκτώντας πιο ελκυστική εμφάνιση και περισσότερο εξοπλισμό.

Ο κινητήρας 1.0 λίτρου αύξησε την απόδοσή του στους 61 ίππους, προσφέροντας περισσότερη ασφάλεια κατά την προσπέραση, αλλά διατηρώντας τον αστικό χαρακτήρα και την προσιτή τιμή του αυτοκινήτου.

Στην ελληνική αγορά, η δεύτερη γενιά του Nissan Micra ξεκινάει κάτω από τις 3.000 ευρώ, δημιουργώντας έτσι τις προϋποθέσεις απόκτησης ενός μικρού, προσιτού και φιλικού προς τον χρήστη αυτοκινήτου, ενώ υπάρχουν και κάποια μοντέλα τρίτης γενιάς που δεν ξεπερνάει το budget που έχουμε ορίσει.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Daihatsu Cuore

metaxeirismena 3000 2

Η Daihatsu γνώρισε επιτυχία στην Ελλάδα χάρη στην γκάμα της με μοντέλα χαμηλού κυβισμού, εμπνευσμένα από τα ιαπωνικά Kei Cars. Το Daihatsu Cuore, με την ταπεινότητα των προδιαγραφών του και την ιαπωνική αξιοπιστία, κέρδισε το δικό του κοινό.

Στην αγορά των μεταχειρισμένων, η τελευταία γενιά του μοντέλου, με τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1.0 λίτρου και 60 ίππους, είναι η πιο ενδιαφέρουσα επιλογή. Με βάρος μόλις 740 κιλά, η ισχύς του ήταν αρκετή για την πόλη, ενώ η κατανάλωση καυσίμου σε αστικό κύκλο ήταν μόλις 6.0 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

Το κόστος αγοράς του ξεκινά από τα 3.000 ευρώ.

Suzuki Alto

metaxeirismena 3000 3
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Suzuki Alto, με πάνω από 40 χρόνια ιστορίας, ήταν ένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα της εταιρείας στην Ελλάδα, χάρη στην προσιτή τιμή, την αξιοπιστία και την αποδοτικότητά του.

Η πέμπτη γενιά του αυτοκινήτου (1998-2005) ήταν εκείνη που ξεχώρισε, με την ιαπωνική λογική κατασκευής και όλα τα πλεονεκτήματα που αναμένει κανείς από ένα αυθεντικό αυτοκίνητο πόλης. Ο ατμοσφαιρικός, δεκαεξαβάλβιδος κινητήρας του 1,1 λίτρου απέδιδε 63 ίππους, ωστόσο, στην Ελλάδα μπορεί να βρει κανείς και την έκδοση του 1,0 λίτρου με απόδοση 54 ίππων ή και 65 ίππων.

Ανεξαρτήτως έκδοσης, οι μικρές διαστάσεις και το περιορισμένο βάρος δίνουν στο Suzuki Alto τα απαραίτητα εφόδια για να ανταποκριθεί στις αστικές απαιτήσεις, καθώς η ευελιξία συνδυάζεται με το χαμηλό κόστος χρήσης. Όσον αφορά στην τιμή του Alto στην Ελλάδα, μοντέλα της διετίας 2004-2005, μπορούν να αποκτηθούν με έως 3.000 ευρώ.

Chevrolet Matiz

metaxeirismena 3000 4
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην ίδια κατηγορία τιμών με το Daihatsu Cuore συναντάμε ένα ακόμη αυτοκίνητο πόλης, προερχόμενο από τη Νότια Κορέα και με προσιτό χαρακτήρα. Πρόκειται για το Chevrolet Matiz, του οποίου η δεύτερη γενιά ξεκινά στην ελληνική αγορά από 3.000 έως 3.500 ευρώ.

Το Chevrolet Matiz, γνωστό και ως Daewoo, διαθέτει έναν τρικύλινδρο κινητήρα 800 κ.εκ. με απόδοση 52 ίππων, ενώ αργότερα κυκλοφόρησε και μια ισχυρότερη έκδοση με κινητήρα 1.000 κ.εκ. και 65 ίππους.

Με το βάρος του να αγγίζει τα 850 κιλά, οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες του δεν δυσκολεύονται, επιτρέποντας στον οδηγό να διατηρεί την κατανάλωση του κορεατικού αυτοκινήτου σε χαμηλά επίπεδα. Αυτό μεταφράζεται σε 6,8 λίτρα/100 χιλιόμετρα σε μεικτές συνθήκες, μια επίδοση αρκετά ικανοποιητική για την εποχή του.

Hyundai Getz

metaxeirismena 3000 5

Το Hyundai Getz αποτέλεσε μια έξυπνη επιλογή για όσους αναζητούσαν ένα οικονομικό και πρακτικό αυτοκίνητο πόλης. Με συμπαγείς διαστάσεις και ευελιξία, διευκόλυνε τους ελιγμούς και το παρκάρισμα σε στενούς δρόμους. Παρά το μικρό του μέγεθος, η καμπίνα του προσέφερε ικανοποιητικό χώρο για επιβάτες και αποσκευές, καθιστώντας το κατάλληλο για καθημερινές μετακινήσεις και μικρές αποδράσεις.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι κινητήρες του, κυρίως βενζίνης 1.1, 1.3 και 1.6 λίτρων, συνδύαζαν αξιοπιστία με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, συμβάλλοντας στη μείωση του κόστους χρήσης. Η απλή και στιβαρή κατασκευή του εξασφάλιζε ανθεκτικότητα και χαμηλό κόστος συντήρησης.

Αν και δεν διέθετε πολυτελείς ανέσεις, η βασική του έκδοση περιλάμβανε τα απαραίτητα, όπως air condition και ηλεκτρικά παράθυρα. Σαν μεταχειρισμένο, ξεκινάει από τις 2.500 ευρώ. Συνολικά, το Hyundai Getz προσέφερε μια τίμια πρόταση για όσους αναζητούσαν ένα αξιόπιστο, οικονομικό και ευέλικτο αυτοκίνητο για τις καθημερινές τους ανάγκες.

Toyota Yaris

metaxeirismena 3000 6

Το Toyota Yaris, από την πρώτη του εμφάνιση το 1999, αποτελεί έναν αξιόπιστο και οικονομικό σύντροφο στην καθημερινή μετακίνηση. Με συμπαγείς διαστάσεις και ευελιξία, είναι ιδανικό για την πόλη, προσφέροντας εύκολο παρκάρισμα και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

Οι κινητήρες του έχουν αποδείξει την αντοχή τους στο χρόνο. Παρά το μικρό του μέγεθος, το εσωτερικό του προσφέρει ικανοποιητικούς χώρους για επιβάτες και αποσκευές. Η συντήρησή του είναι οικονομική και εύκολη, με προσιτά ανταλλακτικά και μεγάλη διαθεσιμότητα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η πρώτη γενιά ήταν διαθέσιμη με κινητήρες 1.000 και 1.300 κ.εκ. βενζίνης, 68 και 87 ίππων αντίστοιχα, ένα 1.400 κ.εκ. μοτέρ πετρελαίου απόδοσης 75 ίππων, και έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης 1.500 κ.εκ. με 105 ίππους. Οι τιμές των μεταχειρισμένων Toyota Yaris 1ης γενιάς (1999-2005) ξεκινούν από τις 3.000 ευρώ, ενώ ενώ αν κάποιος επιθυμεί την diesel έκδοση θα πρέπει να βάλει λίγο πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη, με την τιμή εκκίνησης να είναι τα 3.500 ευρώ.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ