Ανανεωμένο σε εμφάνιση, τεχνολογία και μοτέρ, το all-round Honda NC750X είναι διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά. Δείτε την τιμή του.
Σχεδόν μία δεκαετία έχει περάσει από τότε που παρουσιάστηκε η εν σειρά δικύλινδρη μοτοσυκλέτα της Honda, ως NC700X. Από τότε η Honda δεν σταμάτησε να το εξελίσσει ακούγοντας κάθε φορά προσεκτικά τους αναβάτες που το είχαν στην κατοχή τους. Αποτέλεσμα να φτάσουμε "σήμερα" στην τελευταία ανανέωση που φέρνει το NC750X σε νέα επίπεδα ολοκλήρωσης.
Με διάθεση και για περιπέτεια το NC750X ξεχωρίζει για τον προηγμένο κινητήρα του, που δίνει έμφαση στην οικονομία καυσίμου και μπορεί να συνδυαστεί και με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT.
BUY NOW
Η καθημερινή χρηστικότητα και η φιλικότητα κατά την οδήγηση αποτελούν δύο εξίσου ισχυρά ατού, όπως άλλωστε είναι και ο μεγάλος αποθηκευτικός χώρος που βρίσκεται εκεί που κανονικά θα έπρεπε να είναι το ρεζερβουάρ - στα 23 λιτρα αρκετά μεγάλος για ένα κράνος κλειστού τύπου.
Ο τελευταίος κύκλος αναβαθμίσεων της Honda έδωσε στο NC750X περισσότερη ισχύ για τον κινητήρα του, αναβαθμισμένα ηλεκτρονικά συστήματα αλλά και χαμηλότερο βάρος, συνολικά κατά έξι κιλά.
Το νέο πιο αιχμηρό "κοστούμι" του NC750X συνοδεύεται από νέα LED φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω με την ανθεωρημένη σχεδίαση της ζελατίνας να προσφέρει αποτελεσματικότερη κάλυψη από το αέρα. Νέος είναι και ο LCD πίνακας πληροφοριών
Το μοτέρ αύξησε την ισχύ του κατά τέσσερις ίππους με την απόδοση να φτάνει τώρα στους 58,6 στις 6.750 σ.α.λ. και τη ροπή στα 69 Nm στις 4.750 σ.α.λ. Μεγαλύτερο είναι πλέον και το φάσμα λειτουργίας με το όριο να έρχεται τώρα στις 7.000 σ.α.λ. Παράλληλα, η Honda έκανε πιο κοντές τις τρεις πρώτες σχέσεις και των δύο κιβωτίων, ενώ το γκάζι είναι πλέον ride-by-wire. βελτιωμένη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας στα γρήγορα κατεβάσματα προσφέρει και ο νέος μονόδρομος συμπλέκτης, ο οποίος φέρει και υποβοήθηση στη μανέτα κάνοντας τη πιο ελαφριά στο τράβηγμα. Σύμφωνα με τη Honda η κατανάλωση κατά το πρότυπο WMTC, φτάνει στα μόλις 3,53 λίτρα/100 χλμ. με την αυτονομία από το ρεζερβουάρ των 14,1 λίτρων να ανέρχεται περίπου στα 400 χλμ.
Ο κινητήρας φέρει τρία διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας αλλά και τρία προγράμματα διαχείρισης του traction control (Honda Selectable Torque Control το ονομάζουν οι Ιάπωνες).
Το NC750X φέρει επιλογές παραμετροποίησης και για τη λειτουργία του DCT κιβωτίου. Εκτός από την χειροκίνητη επιλογή, διαθέσιμα υπάρχουν και τρία προγράμματα με το καθένα να μεταβάλλει το όριο των στροφών που αλλάζει σχέση το DCT πηγαίνοντας κάθε φορά πιο κοντά στον κόφτη.
Για κατόχους διπλωμάτων κατηγορίας A2 διατίθεται μία έκδοση 47,6 ίππων, που μπορεί εύκολα να μετατραπεί σε "ανοιχτή" σε εξουσιοδοτημένο επισκευαστή της Honda, εφόσον το επιτρέπει η νομοθεσία.
Στον εξοπλισμό ασφάλειας του NC750X περιλαμβάνεται πλέον και σύστημα που ενεργοποιεί αυτόματα τα αλάρμ, σε περίπτωση που αναβάτης επιβραδύνει δυνατά, ώστε να ενημερωθούν όσοι ακολουθούν. Η ενεργοποίηση των αλάρμ γίνεται μάλιστα σε διαφορετικό όριο επιβράδυνσης αν η μοτοσυκλέτα κινείται σε βρεγμένο οδόστρωμα.
Μεγάλες αλλαγές δέχτηκε και το ατσάλινο πλαίσιο χάνοντας 1,8 κιλά. Η σέλα ήρθε πιο κοντά στο έδαφος κατά 30 χλστ. (800 χλστ. απόσταση), ενώ αναθεωρημένες είναι και οι ρυθμίσεις για την ανάρτηση με το συμβατικό πιρούνι των 41 χλστ. να έχει τώρα μικρότερη διαδρομή, στα 120 από 153 χλστ, κάτι που ισχύει και για το αμορτισέρ.
Η γωνία κάστερ παραμένει στις 27 μοίρες και το ίχνος του τροχού είναι στα 110 χλστ., με μεταξόνιο το μεταξόνιο στα 1.525 χλστ. και κατανομή βάρους εμπρός/πίσω 48/52. Το βάρος ανέρχεται στα 214 "γεμάτα" κιλά και στα 224 με το κιβώτιο DCT.
Η τιμή του ανανεωμένου Honda NC750X στην ελληνική αγορά είναι 8.850 ευρώ για την έκδοση με το μηχανικό κιβώτιο και 9.850 ευρώ για την έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ