Καλπάζει η αγορά μοτοσικλέτας το πρώτο 6μηνο του 2022

Ανανεωμένο Piaggio Beverly 2021

Με ρεκόρ 10ετίας έκλεισε το πρώτο εξάμηνο του 2022 για τις πωλήσεις δικύκλων της ελληνικής αγοράς αφήνοντας ιδιαίτερα αισιόδοξα μηνύματα και για τη συνέχεια.

Πάνε περισσότερα από δέκα χρόνια από τότε που είδαμε για τελευταία φορά αυτά τα νούμερα στις ταξινομήσεις δικύκλων εξαμήνου για την ελληνική αγορά. Νούμερα που δείχνουν ότι η αγορά της μοτοσικλέτας στη χώρα μας όχι μόνο αντέχει αλλά εν μέσω «ασύμμετρων» δυσχερειών καταφέρνει να αντιδρά με θετικό τρόπο βρίσκοντας σωστό βηματισμό.

Βέβαια το... φως στο τούνελ είχε αρχίσει να φαίνεται από το 2021, μια χρονιά που παρά τις δυσκολίες που αντιμετώπισε το κοινό, σχεδόν σε κάθε επίπεδο κοινωνικής και οικονομικής δραστηριότητας λόγω της πανδημίας, έκλεισε σε επίπεδα ρεκόρ σε σχέση με το 2020 με 26,6% άνοδο και 48.812 ταξινομήσεις.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βάσει των πολύ θετικών αποτελεσμάτων για το πρώτο εξάμηνο του έτους στις ταξινομήσεις νέων μοντέλων, το θετικό αυτό ράλι φαίνεται ότι θα συνεχιστεί και φέτος.

Ειδικότερα, η κυκλοφορία νέων μοτοσικλετών άνω των 50 κ.εκ. (καινούργιων και μεταχειρισμένων εξωτερικού) κατά την περίοδο Ιανουαρίου-Ιουνίου 2022, ανήλθε σε 31.686 μονάδες έναντι 24.777 που κυκλοφόρησαν την αντίστοιχη περίοδο της περσινής χρονιάς, με την αύξηση να είναι της τάξης του 27,9%. Να σημειωθεί ότι εντυπωσιακή αύξηση 45,3% είχε παρουσιάσει το εξάμηνο Ιανουαρίου-Ιουνίου του 2021 έναντι εκείνου του 2020.

Οι καινούργιες μοτοσικλέτες που κυκλοφόρησαν την περίοδο Ιανουαρίου - Ιουνίου 2022 ανέρχονται σε 29.209 έναντι 22.566 που κυκλοφόρησαν το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2021, με την αύξηση να φτάνει στο 29,4%.

Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι το δωδεκάμηνο του 2017, το οποίο ήταν και το χειρότερο από πλευράς ταξινομήσεων την προηγούμενη δεκαετία, είχαν καταγραφεί συνολικά μόλις 28.852 ταξινομήσεις λιγότερες δηλαδή από το πρώτο εξάμηνο της φετινής χρονιάς. Το 2018, το 2019 και το 2020 οι ταξινομήσεις για ολόκληρη τη χρονιά ήταν 33.378, 38.230 και 35.657 αντίστοιχα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τέλος, η κυκλοφορία νέων μοτοσικλετών άνω των 50 κ.εκ. (καινούργιων και μεταχειρισμένων εξωτερικού) κατά το μήνα Ιούνιο του 2022, ανήλθε σε 8.347 έναντι 6.211 τον αντίστοιχο του 2021 με την αύξηση να ανέρχεται στο 34,4%. Μόνο οι καινούργιες μοτοσικλέτες που κυκλοφόρησαν τον Ιούνιο του 2022 ανέρχονται σε 7.789 έναντι 5.701 ταξινομήσεων την ίδια χρονική περίοδο του περασμένου έτους.

Τον Ιούνιο που μας πέρασε το μεγαλύτερο μερίδιο στην ελληνική αγορά ανήκει στη SYM με 27% επί του συνόλου, με τη Honda να βρίσκεται στη δεύτερη θέση με 19,8%. Τρίτη είναι η Piaggio με 12,8%, τέταρτη η Yamaha με 7% και η πρώτη πεντάδα κλείνει από την Daytona με 5,3%.

Η εικόνα δεν είναι πολύ διαφορετική στο εξάμηνο με την SYM στην πρώτη θέση με ποσοστό 26% με τις Honda και Piaggio να ακολουθούν με 21,1% και 12,9% αντίστοιχα, την Yamaha στην τέταρτη θέση (8,7%) και την Daytona πέμπτη με 5,2% επί του συνόλου της αγοράς.

Δείτε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ