Τα παπιά και τα scooters ήταν τα δίκυκλα που κυριάρχησαν στις πωλήσεις της περασμένης χρονιάς, αλλά παρουσία σε αυτές είχαν και οι μοτοσικλέτες μεγάλου κυβισμού.
Λίγο η ευκολία που προσφέρουν τα δίκυκλα στις μετακινήσεις στο αστικό περιβάλλον, λίγο η πανδημία και οι συστάσεις για ατομικές μετακινήσεις, το 2021 αποτέλεσε την καλύτερη χρονιά των τελευταίων 10 ετών για την ελληνική αγορά δικύκλου (διαβάστε περισσότερα εδώ).
Τα παπιά και τα scooters ήταν φυσικά και εκείνα που κυριάρχησαν στις ταξινομήσεις της ελληνικής αγοράς, με τις προσιτές και οικονομικές μοτοσικλέτες να έρχονται στην τρίτη θέση επί του συνόλου.
BUY NOW
Ωστόσο παρουσία στις ταξινομήσεις είχαν και οι μεγάλου κυβισμού μοτοσικλέτες, εκείνες άνω των 750 κυβικών εκατοστών δείχνοντας ότι ο Έλληνας μοτοσικλετιστής δεν ξεχνά και την «fun» διάσταση των δύο τροχών, με μια σαφή έμφαση στην περιπέτεια και το ταξίδι.
Το παραπάνω επιβεβαιώνεται και από τον πίνακα που ακολουθεί με τις περισσότερες μεγάλου κυβισμού μοτοσικλέτες που ταξινομήθηκαν στην ελληνική αγορά ανήκουν στις κατηγορίες των adventure/on-off και sport touring. Κατηγορίες που έχει αγκαλιάσει ο Έλληνας αναβάτης τις τελευταίες δεκαετίες, καθώς ταιριάζει γάντι και με το γεωγραφικό ανάγλυφο της χώρας μας.
Για μία ακόμη χρονιά η BMW έκανε κάτι παραπάνω από αισθητή την παρουσία της στις μοτοσικλέτες μεγάλου κυβισμού με την R 1250 GS και την ακόμη πιο περιπετειώδη έκδοση Adventure να καταλαμβάνουν την πρώτη θέση στις ταξινομήσεις. Μάλιστα και παρά το υψηλότερο αντίτιμο που χρειάζεται να καταβάλλει κανείς για την την κάνει δική του, η R 1250 GS Adventure είχε 180 ταξινομήσεις τη χρονιά που μας πέρασε έναντι των 113 ταξινομήσεων που πραγματοποίησε η στάνταρ έκδοση.
Στη δεύτερη θέση του σχετικού πίνακα βρέθηκε η sport touring Yamaha Tracer 900 μαζί με τη νέα Tracer 9, με τη μοτοσικλέτα της ιαπωνικής εταιρείας να κερδίζει το ελληνικό κοινό με τον πολυδιάστατο χαρακτήρα αλλά και την απόδοση του εν σειρά τρικύλινδρου κινητήρα της.
Στην τρίτη θέση βλέπουμε μία ακόμη μοτοσικλέτα από την εταιρεία του τριπλού διαπασών, την naked ΜΤ-09 που φέρει επίσης στα «σωθικά» της τον απολαυστικό σε απόδοση τρικύλινδρο κινητήρα των 119 ίππων.
Στην τέταρτη θέση με 114 ταξινομήσεις βλέπουμε την adventure Honda CRF1100L Africa Twin, με το βαρύ όνομα που φέρει στα πλαστικά της να την ωθεί μέσα στο Top 5 των ταξινομήσεων.
Την πρώτη πεντάδα για τις μεγάλου κυβισμού μοτοσικλέτες της ελληνικής αγοράς έκλεισε η πανίσχυρη και πολυδιάστατη Ducati Multistrada V4/V4S με τις 70 ταξινομήσεις της να δίνουν πολλές υποσχέσεις και για τη νέα χρονιά που μόλις έχει ξεκινήσει, αφήνοντας πίσω της την επίσης πανίσχυρη 4κύλινδρη BMW S 1000 XR.
Να σημειωθεί πως η BMW σημείωσε και φέτος μια αξιόλογη εμπορική πορεία στις μοτοσικλέτες μεγάλου κυβισμού με τέσσερα διαφορετικά μοντέλα της στις δέκα πρώτες θέσεις.
Δείτε αναλυτικά το Top 10 ελληνικής Αγοράς για το 2021 (άνω των 750 κ.εκ.)
Κατασκευαστής, Μοντέλο - Ταξινομήσεις
1)BMW R 1250 GS/Adventure - 293
2) Yamaha Tracer 900/9/GT - 281
3) Yamaha MT-09/SP - 200
4) Honda CRF1100L Africa Twin - 114
5) Ducati Multistrada V4/V4S - 70
6) BMW S 1000 XR - 60
7) BMW F 900 XR - 56
8) KTM 1290 Super Adventure S/R - 50
9) BMW F 750 GS - 49
10) Triumph Tiger 900 - 40