CFMOTO: Έρχεται η 750 SR-R με τετρακύλινδρο κινητήρα και εξελιγμένη αεροδυναμική

Η CFMOTO κατάθεσε δίπλωμα ευρεσιτεχνίας στο Υπουργείο Βιομηχανίας της Κίνας για μια νέα τετρακύλινδρη μοτοσυκλέτα με κινητήρα 750 κ. εκ..
Η CFMOTO φαίνεται να συνεχίζει τη στρατηγική της βήμα-βήμα, προτού κάνει το μεγάλο άλμα στην κατηγορία των superbike με τον V4 κινητήρα της. Μετά την επιτυχημένη πορεία της 675 SR-R, η κινεζική εταιρεία προετοιμάζεται να παρουσιάσει τη νέα 750 SR-R, η οποία, σύμφωνα με το πρόσφατο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας που κατατέθηκε, αναμένεται να εντυπωσιάσει με την αεροδυναμική της.

Αν και η νέα CFMOTO 750 SR-R έχει ήδη ανακοινωθεί για την κινεζική αγορά το 2025, δεν αναμένεται άμεσα στην ελληνική αγορά. Η μοτοσυκλέτα θα κυκλοφορήσει πρώτα στις κινεζικές αντιπροσωπείες, και αργότερα θα εξεταστεί η δυνατότητα διάθεσής της στην Ευρώπη. Η 750 SR-R έρχεται για να αντικαταστήσει την 675 SR-R, προσφέροντας έναν νέο τετρακύλινδρο κινητήρα 749 cc με απόδοση περίπου 110 ίππους, ενώ οι αλλαγές στην αεροδυναμική της υπόσχονται ακόμα καλύτερες επιδόσεις στον δρόμο.
BUY NOW

Όπως αναφέραμε και πριν η νέα 750 SR-R ξεχωρίζει για την αεροδυναμική της, η οποία είναι ακόμα πιο έντονη από τα προηγούμενα μοντέλα της CFMOTO. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στον πίσω τροχό, ο οποίος σύμφωνα με το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, θα διαθέτει φακοειδή σχεδίαση και θα είναι συνδεδεμένος με μονόμπρατσο ψαλίδι. Αυτή η καινοτομία δεν αποσκοπεί μόνο στη βελτίωση της αεροδυναμικής απόδοσης, αλλά και στη μείωση της αντίστασης του αέρα, την καλύτερη διαχείριση της θερμότητας και τη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες.

Αν και δεν πρόκειται για μια επανάσταση στην αεροδυναμική, αυτή η εξέλιξη δείχνει τη στρατηγική της CFMOTO να προχωρήσει με καινοτόμες λύσεις, αποδεικνύοντας ότι δεν περιορίζεται απλώς σε έναν ρόλο δεύτερης επιλογής στην αγορά των σπορ μοτοσυκλετών. Ο δρόμος για την κυκλοφορία της 750 SR-R στην Ευρώπη είναι ακόμα ανοιχτός, και όλοι περιμένουν με ανυπομονησία τις εξελίξεις.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ