Δοκιμάζουμε το QJMOTOR SVT 650X των 6.995 ευρώ

QJMOTOR SVT650X

Με προσιτή τιμή, πλούσιο εξοπλισμό και δυνατότητες σε όλα τα τερέν, το QJMOTOR SVT 650X αποτελεί μια από τις πιο ολοκληρωμένες επιλογές στην κατηγορία του.

Το QJMOTOR SVT 650X είναι μια νέα πρόταση στην κατηγορία των μεσαίων adventure μοτοσυκλετών που καταφέρνει να ξεχωρίζει τόσο για την εντυπωσιακή του εμφάνιση όσο και για τον πλούσιο εξοπλισμό του. 

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με έναν V2 κινητήρα, πληθώρα τεχνολογικών χαρακτηριστικών και ελκυστική τιμή, το SVT 650X καταφέρνει να προσφέρει μια ολοκληρωμένη εμπειρία οδήγησης που συνδυάζει άνεση, ασφάλεια και απόδοση σε καθημερινές και πιο απαιτητικές διαδρομές.

Με δυναμική εμφάνιση

Το QJMOTOR SVT 650X υιοθετεί μια επιβλητική και δυναμική σχεδίαση που το κάνει να ξεχωρίζει στο δρόμο και να τραβάει τα βλέμματα. Η ψηλή και λεπτή σιλουέτα του, μαζί με τα αιχμηρά πλαστικά και τις καθαρές γραμμές, του προσδίδουν έναν επιθετικό χαρακτήρα που μαγνητίζει τα βλέμματα. Στο εμπρός μέρος δεσπόζει ένας κάθετα τοποθετημένος LED προβολέας με δύο φωτιζόμενες λωρίδες DRL, ενώ η αλουμινένια ποδιά και οι προστατευτικές χούφτες προσθέτουν επιπλέον στιλ και πρακτικότητα, υπογραμμίζοντας τις off-road δυνατότητες του μοντέλου.

Η ποιότητα κατασκευής είναι επίσης υψηλή, με τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί να καλύπτουν τα στάνταρ της κατηγορίας, προσφέροντας άριστη συναρμογή και φινίρισμα. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής, η μοτοσυκλέτα παρέμεινε αθόρυβη ακόμα και σε απαιτητικές συνθήκες εκτός δρόμου, χωρίς να εμφανίσει περίεργους ήχους, δείχνοντας έτσι την αντοχή της σε σκληρή χρήση. Το SVT 650X αποπνέει εμπιστοσύνη από την πρώτη στιγμή που το αντικρίζεις, ενώ η προσοχή στη λεπτομέρεια τοποθετείται στα επίπεδα ακριβότερων μοντέλων της αγοράς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η έκδοση "X" που είχαμε στη διάθεσή μας ξεχωρίζει από την απλή έκδοση χάρη στους ακτινωτούς τροχούς, οι οποίοι εκτός από την αισθητική τους υπεροχή, βελτιώνουν και την απόδοσή του σε εκτός δρόμου διαδρομές. Με το επιπλέον κόστος να είναι μόλις 400 για την Χ, είναι μια επένδυση που αξίζει για τους αναβάτες που αναζητούν μια μοτοσυκλέτα με περισσότερες off-road δυνατότητες και στιλ.

Άνεση και τεχνολογία

Το SVT 650X είναι σχεδιασμένο με στόχο να προσφέρει υψηλά επίπεδα άνεσης τόσο στον αναβάτη όσο και στον συνεπιβάτη. Αν και είναι μια σχετικά ψηλή μοτοσυκλέτα, με το ύψος της σέλας να φτάνει τα 850 χιλιοστά, η θέση οδήγησης είναι μελετημένη ώστε να φιλοξενεί αναβάτες διαφόρων σωματοτύπων. Ακόμα και βραχύσωμοι αναβάτες μπορούν να πατούν άνετα στο έδαφος, ενώ η αφράτη σέλα προσφέρει την απαραίτητη άνεσης ακόμα και σε πολύωρες διαδρομές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η θέση οδήγησης είναι όρθια, επιτρέποντας στον αναβάτη να κάθεται «μέσα» στη μοτοσυκλέτα, με το φαρδύ τιμόνι τοποθετημένο ψηλά για να προσφέρει μια ξεκούραστη στάση σώματος. Οι εργονομικοί συμβιβασμοί είναι ελάχιστοι, με μόνη παρατήρηση την απόσταση ανάμεσα στη σέλα και τα μαρσπιέ, η οποία είναι λίγο μικρότερη απ’ ό,τι θα θέλαμε, με αποτέλεσμα τα γόνατα να λυγίζουν λίγο περισσότερο από το επιθυμητό. Ωστόσο, αυτό δεν γίνεται κουραστικό σε καθημερινές διαδρομές ή ακόμα και σε πιο μεγάλες αποστάσεις.

Για τον συνεπιβάτη, η εμπειρία είναι εξίσου ικανοποιητική, καθώς κάθεται σε μια ελαφρώς υπερυψωμένη θέση που προσφέρει καλή ορατότητα και άνεση. Η μεγάλη σέλα, μαζί με τις αλουμινένιες χειρολαβές και τη μεγάλη πίσω σχάρα, εξασφαλίζουν ότι μπορεί να ταξιδέψει άνετα, ενώ η ευρυχωρία της σχάρας επιτρέπει τη μεταφορά αποσκευών με ευκολία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του SVT 650X είναι τα στάνταρ θερμαινόμενα γκριπ και η θερμαινόμενη σέλα, σπάνια για την κατηγορία και ιδιαίτερα χρήσιμα σε κρύες μέρες και βροχή. Άλλα χαρακτηριστικά που προσθέτουν στην εργονομία και την άνεση είναι η χειροκίνητα ρυθμιζόμενη σε δύο θέσεις ζελατίνα που δεν απαιτεί εργαλεία για την αλλαγή της θέσης, αλλά δεν γίνεται κι εν κινήσει, οι φωτιζόμενοι διακόπτες, η θύρα USB, τα αλάρμ και οι ρυθμιζόμενες μανέτες.

Η έγχρωμη οθόνη TFT 7 ιντσών είναι ευκρινής και με καλό φωτισμό, προσφέροντας αρκετές κι ενδιαφέρουσες πληροφορίες στον αναβάτη, όπως θερμοκρασία και πίεση ελαστικών, αλλά όχι την κατανάλωση καυσίμου. Από εκεί και πέρα, προσαρμόζεται αυτόματα στις συνθήκες φωτισμού (ημέρα-νύχτα), υποστηρίζει Bluetooth σύνδεση και διαθέτει εύκολο και γρήγορο μενού που λειτουργεί με δύο μόνο κουμπιά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δύναμη σε όλο το φάσμα

Ο κινητήρας του QJMOTOR SVT 650X είναι ένας από τους μεγαλύτερους πρωταγωνιστές της μοτοσυκλέτας, καθώς εφοδιάζεται με έναν δικύλινδρο V2 με γωνία 90 μοιρών και διαστήματα ανάφλεξης στις 270˚. Αυτός ο κινητήρας, με κυβισμό 645 κ.εκ., προσφέρει 76,2 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και ροπή 65NM στις 8.000 σ.α.λ., με την απόδοση του να γραμμική και προβλέψιμη σε όλο το φάσμα των στροφών, προσφέροντας μια αίσθηση σταθερότητας και ελέγχου που εκτιμάται από όλους τους αναβάτες ανεξαρτήτως εμπειρίας.

Σε πραγματικές συνθήκες, η μέση κατανάλωση κυμαίνεται στα 6 λίτρα/100 χλμ., κάτι απόλυτα φυσιολογικό για την κατηγορία και την ιπποδύναμη του μοντέλου, ενώ σε συνθήκες ταξιδιού η κατανάλωση μπορεί να πέσει κάτω από τα 5,8 λίτρα/100 χλμ., κάτι που σημαίνει ότι με το ρεζερβουάρ των 20 λίτρων, η αυτονομία μπορεί να ξεπεράσει τα 300 χιλιόμετρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο του SVT 650X είναι ιδιαίτερα στιβαρό και καλά ζυγισμένο, προσφέροντας μια αίσθηση ασφάλειας και εμπιστοσύνης, ακόμα και όταν η μοτοσυκλέτα είναι φορτωμένη. Το ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλιοστών με διαδρομή 145 χιλιοστών, ρυθμιζόμενο σε απόσβεση επαναφοράς και προφόρτιση ελατηρίου, απορροφά αποτελεσματικά τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος, χωρίς να μεταδίδει κραδασμούς στα χέρια του αναβάτη, τη στιγμή που το πίσω αμορτισέρ, επίσης ρυθμιζόμενο σε προφόρτιση, προσφέρει σταθερότητα σε γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης και προσφέρει εξαιρετική άνεση στις μακρινές διαδρομές, ακόμη και με μπαγκάζια ή συνεπιβάτη.

Το σύστημα φρένων του SVT 650X είναι ένα ακόμη δυνατό στοιχείο του, καθώς είναι εφοδιασμένο με 2 δίσκους 300 χιλιοστών εμπρός με ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo και δίσκο 260 χιλιοστών πίσω, αφού η συνεργασία με την ιταλική εταιρεία φρένων εξασφαλίζει ότι το φρενάρισμα είναι πάντα άμεσο και αποτελεσματικό σε όλες τις συνθήκες. Το “δάγκωμα” που προσφέρουν οι δαγκάνες είναι ιδιαίτερα σταθερό και εύκολα ελεγχόμενο, ενώ το ABS δύο καναλιών της Bosch λειτουργεί εξαιρετικά, χωρίς να γίνεται παρεμβατικό ακόμα και σε πιο επιθετικά πατήματα της δεξιάς μανέτας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για άσφαλτο και χώμα

Η οδική συμπεριφορά του QJMOTOR SVT 650X είναι από τα σημεία που πραγματικά το αναδεικνύουν ως ένα από τα πιο ισορροπημένα μοντέλα στην κατηγορία του. Η μοτοσυκλέτα καταφέρνει να ισορροπήσει ανάμεσα στην άνεση και την απόδοση, προσφέροντας εξαιρετική αίσθηση και έλεγχο τόσο στην πόλη όσο και σε διαδρομές εκτός δρόμου. Στην άσφαλτο, η μοτοσυκλέτα συμπεριφέρεται υποδειγματικά, με εξαιρετική σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες και καλή πληροφόρηση στον αναβάτη για την κατάσταση του οδοστρώματος.

Η συνολική ευστάθεια και η καλή αίσθηση του τιμονιού είναι άμεσο αποτέλεσμα της ισορροπημένης γεωμετρίας και του στιβαρού πλαισίου. Οι μεγάλες διαδρομές των αναρτήσεων σε συνδυασμό με τους ακτινωτούς τροχούς βοηθούν τη μοτοσυκλέτα να εξομαλύνει τις ανωμαλίες, διατηρώντας παράλληλα την ακρίβεια στις στροφές. Σε γρήγορους ρυθμούς, είτε σε επαρχιακές διαδρομές είτε στον αυτοκινητόδρομο, το SVT 650X προσφέρει στον αναβάτη την απαραίτητη σιγουριά, τόσο στο άνοιγμα του γκαζιού σε ευθεία, όσο και στις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η ζελατίνα αν και μικρή κάνει εξαιρετική δουλειά, ειδικά στους πιο βραχύσωμους αναβάτες, αλλά θα την θέλαμε λίγο μεγαλύτερη, ώστε σε συνθήκες ταξιδιού να μην υπάρχει η παραμικρή ενόχληση από τον αέρα. Το βάρος των 234 κιλών (πλήρως υγρών) δεν θα γίνει εύκολα αισθητό, ειδικά κατά την οδήγηση, καθώς η σωστή κατανομή του προσφέρει μια ανάλαφρη αίσθηση που δεν έχει αρνητικό αντίτυπο στην ευελιξία.

Όσον αφορά την οδήγηση εκτός δρόμου, το SVT 650X δείχνει ότι μπορεί να τα καταφέρει επαρκώς σε ήπια χωμάτινα εδάφη. Αν και δεν προορίζεται για ακραίες off-road διαδρομές, αφού τα ελαστικά 80-20 που φοράει δεν επιτρέπουν το κάτι παραπάνω, οι μεγάλες διαδρομές των αναρτήσεων και οι ακτινωτοί τροχοί των 19 ιντσών εμπρός και 17 ιντσών πίσω προσφέρουν αρκετή σταθερότητα και πρόσφυση για διαδρομές με χαλίκια, λάσπες ή ελαφρά ανώμαλα εδάφη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η θέση οδήγησης που επιτρέπει όρθια οδήγηση βοηθά ιδιαίτερα σε τέτοιες καταστάσεις, ενώ το μεγάλο εύρος ισχύος του V2 κινητήρα επιτρέπει στον αναβάτη να διαχειριστεί εύκολα την ροπή, προσφέροντας επαρκή δύναμη ακόμα και σε χαμηλές ταχύτητες. Αν και θα ήταν ιδανικό να υπάρχει traction control για τις εκτός δρόμου συνθήκες, η συνολική συμπεριφορά του SVT 650X είναι προβλέψιμη και ελεγχόμενη, καθιστώντας το ιδανικό για ελαφριά περιπέτεια.

Εν κατακλείδι

Το QJMOTOR SVT 650X καταφέρνει να ξεχωρίσει ως μια ολοκληρωμένη πρόταση στην κατηγορία των μεσαίων adventure μοτοσυκλετών, προσφέροντας έναν εξαιρετικό συνδυασμό εμφάνισης, εξοπλισμού, άνεσης και απόδοσης. Είναι ιδανικό τόσο για καθημερινή χρήση στην πόλη όσο και για μακρινά ταξίδια, ενώ οι off-road δυνατότητές τους το καθιστούν ελκυστικό για όσους αναζητούν μια περιπετειώδη διάσταση στις διαδρομές τους.

Με κινητήρα που προσφέρει επαρκή δύναμη αναρτήσεις που εξασφαλίζουν άνεση σε όλες τις συνθήκες και φρένα υψηλής απόδοσης, το SVT 650X καλύπτει με άνεση τις ανάγκες των περισσότερων αναβατών, είτε πρόκειται για νέους είτε για πιο έμπειρους. Επιπλέον, η πλούσια γκάμα τεχνολογικών χαρακτηριστικών όπως τα θερμαινόμενα γκριπ, η θερμαινόμενη σέλα κι η TFT οθόνη με συνδεσιμότητα Bluetooth τοποθετούν το μοντέλο σε υψηλό επίπεδο, προσφέροντας εξαιρετική αξία για την τιμή του, η οποία βρίσκεται στα 6.995 ευρώ, όντας από τα πιο προσιτά μοντέλα στην κατηγορία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: V2, 90° κινητήρας , 8βάλβιδος, 645 κ.εκ., 76,2 PS, 65 Nm
Μετάδοση: Κιβώτιο 6 σχέσεων, αλυσίδα
Διαστάσεις (Μήκος, πλάτος): 2.270 χλστ., 950χλστ.
Γεωμετρία (Μεταξόνιο, κάστερ), 1.505 χλστ., 23 μοίρες
Ύψος σέλας: 850 χλστ.
Διαδρομές αναρτήσεων Ε/Π (χλστ.): 145/-
Σύστημα πέδησης Ε/Π: 2 δίσκοι 320 χλστ. τετραπίστονες δαγκάνες/1 δίσκος 260 χλστ.
Ρεζερβουάρ: 20 λτ.
Βάρος: 234 κιλά πλήρες υγρών
Τροχοί Ε/Π: 110/80-19''- 150/70-17’'
Τιμή: 6.995 ευρώ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ