Έχοντας ήδη πραγματοποιήσει ρεκόρ 10ετίας στις ταξινομήσεις καινούργιων δικύκλων από τον περασμένο Οκτώβριο, η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας συνεχίζει δυναμικά.
Αν και απομένει ένας ακόμη μήνας, η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας θα κλείσει το 2023 με ρεκόρ δεκαετίας στις ταξινομήσεις καινούργιων δικύκλων άνω των 50 κ.εκ. με τον Νοέμβριο να καταγράφει επίσης διψήφιο ποσοστό αύξησης έναντι του ίδιου χρονικού διαστήματος της προηγούμενης χρονιάς.
Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, η κυκλοφορία νέων μοτοσυκλετών κυβισμού άνω των 50 κ.εκ. (καινούργιων και μεταχειρισμένων εξωτερικού) τον μήνα που μας πέρασε ανήλθε σε 5.037 μονάδες έναντι 3.911 τον αντίστοιχο μήνα του 2022, παρουσιάζοντας αύξηση 28,8%.
BUY NOW
Αύξηση 29,5% είχε παρουσιάσει η κυκλοφορία νέων μοτοσυκλετών (άνω των 50 κ.εκ.) τον Νοέμβριο του 2022 σε σχέση με τον ίδιο μήνα του 2021.
Οι καινούργιες μοτοσυκλέτες που κυκλοφόρησαν τον Νοέμβριο του 2023 ανέρχονται σε 4.774 έναντι 3.665 που κυκλοφόρησαν τον αντίστοιχο μήνα της περσινής χρονιάς, καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 30,3%.
Για το εντεκάμηνο του 2023 (Ιανουάριος-Νοέμβριος) οι ταξινομήσεις νέων μοτοσυκλετών άνω των 50 κ.εκ. (καινούργιων και μεταχειρισμένων εξωτερικού) έφτασε τις 66.882 μονάδες. Η αύξηση φτάνει το 16,6% σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2022 όταν και είχαν ταξινομηθεί 57.349 δίκυκλα. Αύξηση 23,4% είχε παρουσιάσει το ενδεκάμηνο Ιανουαρίου - Νοεμβρίου του 2022 σε σχέση με το αντίστοιχο του 2021.
Οι καινούργιες μοτοσυκλέτες που ταξινομήθηκαν την περίοδο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2023 φτάνουν τις 63.401 έναντι 53.222 μονάδων που κυκλοφόρησαν την αντίστοιχη περίοδο του 2022, με 19,1% αύξηση.
Για το εντεκάμηνο του 2023 το μεγαλύτερο μερίδιο στην πίτα των ταξινομήσεων έχει η SYM με 24,2%, με τη Honda να βρίσκεται στη δεύτερη θέση με μερίδιο αγοράς στο 19,2%. Ακολουθεί η Piaggio με μερίδιο στις ταξινομήσεις που φτάνει στο 14,2%, ενώ πίσω της βρίσκεται η Yamaha με 8,1%. Η πρώτη πεντάδα κλείνει με την KYMCO, με 3,6% επί του συνόλου των ταξινομήσεων.