Η Yamaha φαίνεται ότι θέλει να μεγαλώσει τη γκάμα των σπορ μοτοσικλετών της με τις τελευταίες φήμες να την θέλουν να παρουσιάζει και μία 3κύλινδρη supersport.
H Yamaha διαθέτει αυτή τη στιγμή μια από τις πληρέστερες γκάμες σπορ μοτοσικλετών με έξι προτάσεις που ξεκινούν από τα 125 κ.εκ. και την R 125 και φτάνουν έως και την κορυφαία πρότασή της, την R1M.
Με την 4κύλινδρη σκληροπυρηνική R6 να είναι διαθέσιμη αποκλειστικά για χρήση στην πίστα, το «κενό» που υπάρχει αυτή τη στιγμή στη γκάμα της ιαπωνικής εταιρείας εντοπίζεται μεταξύ της άκρως φιλικής δικύλινδρης R7 των 74 ίππων και της κορυφαίας R1 των 200 ίππων.
BUY NOW
Σύμφωνα και με τις τελευταίες φήμες που κάνουν τον γύρο του Διαδικτύου, και φαίνεται να επιβεβαιώνονται ως έναν βαθμό και από έγκυρες πηγές, την «γέφυρα» ανάμεσα σε αυτές τις δύο μοτοσικλέτες από πλευράς απόδοσης αναμένεται να παίξει έναν νέο τρικύλινδρο μοντέλο.
Η νέα μοτοσικλέτα που φημολογείται ότι θα κάνει την εμφάνισή της ως μοντέλο παραγωγής το 2024 -υπάρχει περίπτωση να την δούμε να παρουσιάζεται ως concept νωρίτερα από αυτό- αναμένεται να χρησιμοποιεί ως κινητήρα των γνωστό εν σειρά τρικύλινδρο που δίνει το «παρών» τόσο στη γυμνή MT-09 όσο και στην Tracer 900.
Να σημειωθεί ότι το παραπάνω έχει λογική καθώς η Yamaha πριν από ενάμιση περίπου χρόνο προχώρησε στην κατοχύρωση του ονόματος «R9». Παράλληλα για κάθε σπορ μοτοσικλέτα που έχει αυτή τη στιγμή στην παραγωγή -εκτός από την R6- η ιαπωνική εταιρεία έχει και ένα αντίστοιχο μοντέλο (χωρίς φέρινγκ) που ανήκει στη σειρά MT και μοιράζεται τα ίδια μηχανικά μέρη με τις σπορ προτάσεις της.
Έτσι εκτός από τον τρικύλινδρο κινητήρα των 890 κ.εκ. και 118 ίππων, η νέα σπορ μοτοσικλέτα των Ιαπώνων δεν αποκλείεται να φέρει και το πλαίσιο αλλά και τις αναρτήσεις της MT-09, τα οποία θα έχουν τροποποιηθεί κατάλληλα ώστε να είναι πιο αποτελεσματικά σε περιβάλλον πίστας.
Τα παραπάνω θα έρθουν σε συνδυασμό με την ύπαρξη του φέρινγκ που θα βελτιώνει την αεροδυναμική και θα κάνει τα track days πιο διασκεδαστικά, ενώ σχεδιαστικά αναμένεται να ακολουθεί τη φιλοσοφία των υπόλοιπων σπορ μοτοσικλετών των Ιαπώνων, όπως για παράδειγμα της R7 που βλέπετε στις φωτογραφίες.
Αλλαγές αναμένονται φυσικά και στη θέση οδήγησης με τα κλιπόν να παίρνουν τη θέση του τιμονιού ενώ διαφορετική αναμένεται να είναι και η θέση των μαρσπιέ, σύμφωνα με τις απαιτήσεις της νέας μοτοσικλέτας.