H Piaggio παρουσιάζει το νέο MP3 310

Piaggio MP3

Το Piaggio MP3 310 αποτελεί την τρίτη γενιά του ελαφρύτερου και απολύτως πιο ευέλικτου οχήματος που έχει φέρει επανάσταση στην αστική μετακίνηση, θέτοντας νέα πρότυπα άνεσης, ασφάλειας και απόλαυσης στην οδήγηση.

Το Piaggio MP3 310 είναι ένα μικρών διαστάσεων, σπορ, δυναμικό όχημα που διατηρεί τα υψηλά επίπεδα άνεσης και τεχνικού περιεχομένου που χαρακτηρίζουν τα μεγαλύτερα σκούτερ GT.

Μάλιστα, το νέο Piaggio MP3 310 καθιστά αυτά τα κορυφαία χαρακτηριστικά, διαθέσιμα σε όλους. Μπορεί να οδηγηθεί και με άδεια οδήγησης αυτοκινήτου, χάρη στην αποκλειστική τρίτροχη τεχνολογία της Piaggio. Το αρθρωτό, παραλληλόγραμμο σύστημα της μπροστινής ανάρτησης και οι δύο μπροστινοί τροχοί είναι αποκλειστικά στοιχεία που κάνουν την οδήγηση του Piaggio MP3 μια απολύτως μοναδική εμπειρία. Εξασφαλίζουν μεγαλύτερη σταθερότητα στις στροφές από οποιοδήποτε άλλο σκούτερ, καθώς και εξαιρετικό κράτημα στον δρόμο, το οποίο προκαλεί ιδιαίτερη αίσθηση σε βρεγμένο ή χαμηλής πρόσφυσης οδόστρωμα. 

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Piaggio MP3 310 είναι εξοπλισμένο με έναν ολοκαίνουριο κινητήρα, τον νεότερο της συναρπαστικής σειράς HPE (High Performance Engine). Με έγκριση τύπου σύμφωνα με το πρότυπο Euro 5+, ο κινητήρας 310 hpe έχει αυξημένο κυβισμό (310 κ.εκ. αντί των 278 κ.εκ. του προηγούμενου κινητήρα) και είναι εφοδιασμένος με διάφορα χαρακτηριστικά που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για βελτίωση της εμπειρίας οδήγησης, όχι μόνο ως προς τις επιδόσεις, αλλά και ως προς την άνεση και τη συμπεριφορά. Και όλα αυτά σε συνδυασμό με μειωμένη κατανάλωση καυσίμου.

Piaggio MP3 310

Το Piaggio MP3 310 είναι εξοπλισμένο με εντελώς νέα όργανα. Στο κέντρο, ένας μεγάλος πίνακας οργάνων με οθόνη LCD 5 ιντσών εμφανίζει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Το ψηφιακό ταχύμετρο και το στροφόμετρο βρίσκονται  στο κέντρο, μαζί με τον ολικό χιλιομετρητή, τον μετρητή ταξιδιού, τη θερμοκρασία αέρα, το ψηφιακό ρολόι, τη στάθμη καυσίμου και τις ενδείξεις θερμοκρασίας του ψυκτικού υγρού, το εικονίδιο προειδοποίησης για πάγο στο οδόστρωμα και το εικονίδιο συντήρησης. Ο πίνακας εμφανίζει ένα ευρύ φάσμα πληροφοριών σχετικά με το ταξίδι, οι οποίες μπορούν να επιλεγούν με χρήση του κουμπιού MODE στο δεξιό χειριστήριο. Περιλαμβάνονται η μέγιστη ταχύτητα, η μέση ταχύτητα, η στιγμιαία κατανάλωση, η μέση κατανάλωση, η τάση της μπαταρίας και το επίπεδο φόρτισης. Οι προειδοποιητικές λυχνίες παρακολουθούν όλες τις λειτουργίες όπως είναι ο έλεγχος του ψεκασμού, η ρεζέρβα καυσίμου, η πίεση λαδιού, η ενεργοποίηση του ABS και το σύστημα ακινητοποίησης (immobilizer). Τα χειριστήρια του τιμονιού και του ταμπλό έχουν επανατοποθετηθεί και είναι πλέον πιο πρακτικά και λειτουργικά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πάνω από τον πίνακα οργάνων υπάρχει ένα πρακτικό ντουλαπάκι με συρτάρι και θύρα USB στο εσωτερικό του, η οποία είναι ιδανική για τη φόρτιση smartphone ή οποιασδήποτε άλλης ηλεκτρονικής συσκευής.

Παραμένοντας στο θέμα της διεπαφής χρήστη, το Piaggio MP3 310 διαθέτει σύστημα keyless, το οποίο επιτρέπει την ενεργοποίηση της ανάφλεξης χωρίς τη χρήση του συμβατικού κλειδιού, απλοποιώντας όλες τις λειτουργίες ενεργοποίησης του κινητήρα, ανοίγματος της σέλας και της τάπας του ρεζερβουάρ καυσίμου, καθώς και κλειδώματος του τιμονιού. Όλες αυτές οι ενέργειες μπορούν να γίνουν εύκολα, χωρίς να βγει το τηλεχειριστήριο από την τσέπη του αναβάτη. Ο κλασικός διακόπτης ανάφλεξης με κλειδαριά έχει αντικατασταθεί από ένα πρακτικό κουμπί. Για να εκκινήσετε το όχημα, απλώς πατήστε το κουμπί (για να ενεργοποιηθεί η λειτουργία εκκίνησης) και γυρίστε το στη θέση ΟΝ. Η ενεργοποίηση του κινητήρα ολοκληρώνεται με τον συνηθισμένο τρόπο, από το κουμπί που βρίσκεται στο δεξί χειριστήριο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το νέο Piaggio MP3 310 είναι εφοδιασμένο με τον ολοκαίνουριο υγρόψυκτο, 4-χρονο. 4-βάλβιδο, μονοκύλινδρο κινητήρα με ηλεκτρονικό ψεκασμό, ο οποίος είναι το αποτέλεσμα της πολύτιμης τεχνογνωσίας του κέντρου έρευνας και εξέλιξης του Piaggio Group.

Ο κινητήρας 310 hpe είναι ο νεότερος κινητήρας της σύγχρονης οικογένειας HPE (High Performance Engines) της Piaggio. Είναι βασισμένος σε μια πολύ συγκεκριμένη φιλοσοφία και έχει σχεδιαστεί για να επιτρέπει σημαντικές βελτιώσεις στην εμπειρία οδήγησης σε όλο το εύρος των στροφών, κορυφαία άνεση στην οδήγηση, βελτιωμένη δυνατότητα ελέγχου, χαμηλότερη στάθμη θορύβου και ακόμα χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου.  Όλα αυτά συνοδεύονται από μια εμφανή βελτίωση στην απόδοση.

Αυτοί οι στόχοι επιτεύχθηκαν με αύξηση του κυβισμού από τα 278 κ.εκ. του προηγούμενου κινητήρα 300 HPE στα 310 κ.εκ. αυτής της έκδοσης. Αυτή η αύξηση επετεύχθη με τη διατήρηση της διαμέτρου και την αύξηση της διαδρομής. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα έναν λιγότερο εκρηκτικό κινητήρα. Με άλλα λόγια έναν κινητήρα που εστιάζει περισσότερο στον χειρισμό και λιγότερο στην επίτευξη της υψηλότερης δυνατής ισχύος, αν και αυτή φτάνει στα εντυπωσιακά 19,4 kW (26,4 hp) στις 7.500 σ.α.λ. Η μέγιστη ροπή αγγίζει τα  27,3 Nm στις 6.000 σ.α.λ. Αυτές είναι απόλυτες τιμές αναφοράς που θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα κατά την επιτάχυνση από στάση. Η μέγιστη ταχύτητα είναι επίσης υψηλότερη και έχει επιτευχθεί εν μέρει χάρη στη βελτιωμένη αεροδυναμική του οχήματος: Από τα 120 χλμ./ώρα του προηγούμενου κινητήρα, η τελική ταχύτητα έχει ανέβει στα 129 χλμ./ώρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε σύγκριση με τον προηγούμενου κινητήρα 300 HPE, ο νέος κινητήρας διαθέτει ελαφρώς υψηλότερες τιμές μέγιστης ισχύος και ροπής, οι οποίες επιτυγχάνονται σε χαμηλότερες σ.α.λ. Αυτές οι τιμές είναι το αποτέλεσμα της μειωμένης ταχύτητας, του γνωστότερου ως downspeeding, το οποίο παρέχει μια πολύ μεγάλη βελτίωση στις επιδόσεις και τη συμπεριφορά, αλλά και στη συνολική αποδοτικότητα και την άνεση, με ουσιαστική μείωση των κραδασμών και του θορύβου.

Η πλήρης αναβάθμιση του κινητήρα, συμπεριλαμβανομένου του στροφαλοθαλάμου, επέτρεψε να γίνουν μεγάλες αλλαγές στην μονοκύλινδρη αρχιτεκτονική, όπως είναι η μετατόπιση (offset) του εμβόλου. Αυτή η λύση, η οποία μετατοπίζει τη λειτουργία του άξονα του εμβόλου σε σχέση με αυτόν του στροφαλοφόρου άξονα και μειώνει την τριβή μεταξύ του εμβόλου και του κυλίνδρου κατά την πιο κρίσιμη φάση κίνησης, οδηγώντας σε συνολική μείωση της τριβής με θετική επίδραση στην κατανάλωση καυσίμου. Αυτές οι τιμές είναι χαμηλότερες από του κινητήρα 300 hpe και ανεβάζουν την αυτονομία από τα 31,2 χλμ./λίτρο σε 32,2 χλμ./λίτρο, στον κύκλο WMTC.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο θόρυβος κατά τη φάση εκκίνησης ήταν επίσης ένας σημαντικός τομέας εστίασης: η αφαίρεση του αποσυμπιεστή και η υιοθέτηση μιας ισχυρότερης μίζας μαζί με έναν αποσυμπιεσμένο άξονα μετάδοσης παρέχουν ταχύτερη και πιο αθόρυβη εκκίνηση. Αλλά και η σχεδίαση του διαιρούμενου στροφαλοθάλαμου έχει αναθεωρηθεί, με στόχο τη μείωση του θορύβου.

Τα άλλα χαρακτηριστικά του κινητήρα παραμένουν αναλλοίωτα, με ένα σύστημα χρονισμού με μονό εκκεντροφόρο επί κεφαλής με ζύγωθρα με ράουλα και με διαχείριση του κινητήρα μέσω μονάδας ελέγχου Magneti Marelli MIUG4 τελευταίας γενιάς, η οποία συμβάλλει στη βελτίωση της συνολικής απόδοσης.

Ο κινητήρας 310 hpe διαθέτει τα ίδια εντυπωσιακά επίπεδα αξιοπιστίας με τους σύγχρονους κινητήρες υψηλής απόδοσης (High Performance Engines), με προγραμματισμένη συντήρηση ανά 10.000 χλμ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ