Honda: Έρχονται 10 ηλεκτρικές μοτοσικλέτες έως το 2025

Η Honda ετοιμάζει 10 ηλεκτρικές μοτοσικλέτες έως και το 2025

Τα πλάνα εξηλεκτρισμού της παγκόσμιας γκάμας της ανακοίνωσε η Honda, τα οποία θα την δουν να προσθέτει στις προτάσεις της 10 νέα ηλεκτρικά δίκυκλα έως το 2025.

Ο στόχος προς ένα ουδέτερο ανθρακικά μέλλον είναι κοινός για όλους και από αυτόν δεν εξαιρείται ούτε η Honda που αποτελεί μακράν τον μεγαλύτερο κατασκευαστή δικύκλων παγκοσμίως με ετήσιες πωλήσεις κοντά στα 20 εκατομμύρια μονάδες.

Ο ιαπωνικός κολοσσός ανακοίνωσε τα δυναμικά σχέδια για τον εξηλεκτρισμό της γκάμας τους, αλλά και εκείνα που αφορούν στους κινητήρες εσωτερικής καύσης και τον περιορισμό των εκπομπών CO2 που παράγουν με στόχο την ανθρακική ουδετερότητα, ένας στόχος που θα έρθει κάποια στιγμή τη δεκαετία του 2040.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην κατηγορία των ηλεκτρικών commuters, των δικύκλων δηλαδή που χρησιμοποιούνται καθημερινά για τις ανάγκες μετακίνησης των αναβατών σε ελαφρώς μεγαλύτερες αποστάσεις, η Honda σκοπεύει να παρουσιάσει δύο νέα ηλεκτρικά μοντέλα το 2024 και 2025, τα οποία λογικά θα είναι scooters.

Τα εν λόγω commuters θα διατεθούν στις ασιατικές αγορές αλλά και σε εκείνες της Ευρώπης και της Ιαπωνίας. Για τη συγκεκριμένη κατηγορία ο ιαπωνικός κολοσσός μπορεί να μας επιφυλάξει και κάποια έκπληξη καθώς στη σχετική ανακοίνωση που έκανε δεν παρέλειψε να τονίσει το γεγονός ότι πειραματίζεται και με άλλα μοντέλα τα οποία φέρουν «εναλλακτικές πηγές ενέργειας εκτός από εναλλάξιμες μπαταρίες».

Η Honda θα εισέλθει ακόμη πιο δυναμικά στο άμεσο μέλλον και στις ιδιαίτερα δημοφιλείς σε όλο τον κόσμο κατηγορίες των ηλεκτρικών δικύκλων χωρίς πετάλια (μέγιστη ταχύτητα έως και 25 χλμ./ώρα) και των ηλεκτρικών μοτοποδηλάτων (τελική 25-50 χλμ./ώρα), με τα τελευταία να οδηγούνται στη χώρα μας με δίπλωμα κατηγορίας AM.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για την Κίνα και τις υπόλοιπες ασιατικές αγορές, την Ευρώπη αλλά και την Ιαπωνία, ο μεγαλύτερος κατασκευαστής δικύκλων στον κόσμο θα παρουσιάσει πέντε νέα μοντέλα έως και το 2024, επίσης υπό τη μορφή scooter, τα οποία θα χαρακτηρίζονται από την προσιτή τιμή τους.

Η Honda θέλει να επωφεληθεί από την τεράστια αγορά αλλά και ζήτηση που υπάρχει για ηλεκτρικά ποδήλατα και μοτοποδήλατα αφού οι συνδυαστικές πωλήσεις των παραπάνω αντιστοιχούν στο 90% επί του συνόλου των πωλήσεων στα ηλεκτρικά δίκυκλα παγκοσμίως με 50 εκατ. μονάδες ετησίως.

Η Honda αναμένεται να έχει ηλεκτρική παρουσία και στις μοτοσικλέτες που ξεφεύγουν από τα στενά όρια της πρακτικότητας και της καθημερινής χρήσης και δίνουν περισσότερη έμφαση στην διασκέδαση του αναβάτη τους. Στην κατηγορία που ονομάζουν οι Ιάπωνες «Fun EVs», το 2024 και 2025, η γκάμα της ιαπωνικής εταιρείας θα αποκτήσει τρία νέα μέλη, τα οποία και θα είναι διαθέσιμα στην Ευρώπη, στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ιαπωνία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η κοινή πλατφόρμα (πλαίσιο, κινητήρας, μπαταρία) πάνω στην οποία βασίζονται αυτές οι τρεις μοτοσικλέτες βρίσκεται αυτή τη στιγμή υπό εξέλιξη και με την παρουσίαση του πρώτου μοντέλου να γίνεται σε λιγότερο από δύο χρόνια, μάλλον βρίσκεται ήδη σε προχωρημένο στάδιο. Στις ηλεκτρικές μοτοσικλέτες της Honda θα προστεθεί επίσης και μία που προορίζεται για παιδιά και θα είναι λογικά τύπου MX.

Όλα τα παραπάνω θα γίνουν εφικτά με τον σημαντικό περιορισμό του κόστους που θα προσφέρουν οι εναλλάξιμες μπαταρίες, οι οποίες θα χρησιμοποιούνται όχι μόνο από τη Honda αλλά από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές σε Ευρώπη και Ιαπωνία. Η σχετική συμφωνία μεταξύ των Ιαπώνων και των Ευρωπαίων έχει ήδη υπογραφεί, ενώ έχει ξεκινήσει και η εξέλιξη της μπαταρίας, η οποία θα είναι τύπου solid state, επόμενης γενιάς. Να σημειωθεί επίσης ότι η Honda έχει ήδη ξεκινήσει προγράμματα σε διάφορες χώρες όπου ηλεκτρικά δίκυκλα της χρησιμοποιούν εναλλάξιμες μπαταρίες, ενώ παρόμοια υπηρεσία αναμένεται να ξεκινήσει αυτό το φθινόπωρο και στην Ιαπωνία μεταξύ των Honda, Kawasaki, Suzuki και Yamaha.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι στέρεου τύπου μπαταρίες, σε σχέση με αυτές που χρησιμοποιούνται σήμερα, προσφέρουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, περισσότερη ισχύ, ταχύτερους χρόνους φόρτισης, μικρότερο κόστος παραγωγής, αλλά και μεγαλύτερη ενεργειακή χωρητικότητα στο ίδιο βάρος.

Στα σχέδια της Honda για ουδέτερο ανθρακικό αποτύπωμα περιλαμβάνεται και η παρουσίαση δικύκλων με κινητήρες εσωτερικής καύσης που χρησιμοποιούν ουδέτερα ανθρακικά καύσιμα.

Δείτε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ