Αυτός είναι ο κινητήρας θαύμα της Honda - Πού θα τοποθετηθεί

honda-v3r-1

Αφού τον παρουσίασε πρώτη φορά ως concept στην έκθεση EICMA του 2024 στο Μιλάνο, φαίνεται πως η Honda ετοιμάζει με πυρετώδεις ρυθμούς τον νέο κινητήρα V3R E-Compressor.

Η Honda υπέβαλε πρόσφατα δύο νέες αιτήσεις για κατοχύρωση εμπορικών σημάτων στις Ηνωμένες Πολιτείες. Πρόκειται για τα εμπορικά σήματα «V3R» και «V3R E-Compressor», ένδειξη ότι το concept που μας παρουσίασε πέρυσι προορίζεται πλέον για παραγωγή.

Πρόκειται για έναν τρικύλινδρο κινητήρα σε διάταξη V με την περιεχόμενη γωνία των κυλίνδρων να διαμορφώνεται στις 75 μοίρες. Ωστόσο η καινοτομία εντοπίζεται στο ηλεκτρικό τούρμπο, η οποία δεν έχει εμφανιστεί ξανά σε μοντέλο παραγωγής της ιαπωνικής εταιρείας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
honda-v3r-2

Σε αντίθεση με τα «παραδοσιακά» turbo, το σύστημα της Honda τροφοδοτείται ηλεκτρικά. Αυτή η πρωτοτυπία μεταφράζεται σε μηδενικήκαθυστέρηση απόκρισης του κινητήρα, άμεση επιτάχυνση ακόμα και σε χαμηλές στροφές, αλλά και απλούστερη θερμική διαχείριση.

Το σύστημα αναμένεται να τροφοδοτείται από ξεχωριστή μπαταρία, ενώ θα υποστηρίζεται από ένα heavy duty δυναμό, το οποίο ήταν ήδη ορατό από το πρωτότυπο. Πρόκειται για λύση που έχει δοκιμαστεί στον χώρο της αυτοκίνησης, αλλά αποτελεί καινοτομία στον κόσμο των δικύκλων παραγωγής.

Το πρωτότυπο που παρουσιάστηκε διαθέτει σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο, εμπνευσμένο από την CB1000R, αλλά και ανεστραμμένο πιρούνι, φρένα Tokico και μονόμπρατσο ψαλίδι. Όλα υποδεικνύουν έναν sport-touring προσανατολισμό, με σκοπό την ισορροπία μεταξύ επιδόσεων και άνεσης για καθημερινή χρήση.

honda-v3r-3
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν είναι τυχαίο ότι η ονομασία καταλήγει στο γράμμα “R”, που στη διάλεκτο της Honda παραπέμπει στον «αγωνιστικό» χαρακτήρα. Αν και η Honda δεν έχει ακόμη ανακοινώσει επίσημα τον κυβισμό του κινητήρα, επικρατεί η φήμη ότι πρόκειται για μοτέρ 850 κυβικών, επιλογή που συνάδει με τους νέους κανονισμούς του MotoGP για το 2027.

Με την υποστήριξη του ηλεκτρικού συμπιεστή, αυτός ο V3 μπορεί να πλησιάσει ή και να ξεπεράσει τις επιδόσεις ενός ατμοσφαιρικού 1000άρη κινητήρα, όντας παράλληλα πιο συμπαγής και ελαφρύς.

Τέλος, σύμφωνα με φήμες, δεν αποκλείεται η τελική έκδοση παραγωγής του V3R να κάνει το ντεμπούτο της ακόμη και μέσα στο 2026. Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερες πληροφορίες.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ