Η πρώτη ηλεκτρική Kawasaki στην ιστορία προ των πυλών

Kawasaki EV Prototype 2022 Intermot

Με την εξέλιξη να συνεχίζεται η Kawasaki αποκάλυψε στο κοινό της διεθνούς έκθεσης μοτοσικλέτας Intermot την πρώτη αμιγώς ηλεκτρική της μοτοσικλέτα υπό τη μορφή πρωτότυπου.

Χωρίς να ξεχνά τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, η Kawasaki πραγματοποιεί εδώ και χρόνια έρευνα και εξέλιξη και στα αμιγώς ηλεκτρικά συστήματα που μπορούν να δώσουν κίνηση στους δύο τροχούς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το 2019 οι Ιάπωνες είχαν παρουσιάσει στην EICMA μια πρωτότυπη μοτοσικλέτα, την οποία και χαρακτήριζαν «απλά» ως ένα ερευνητικό project. Πριν από τρία χρόνια οι Ιάπωνες δήλωναν ότι δεν υπήρχαν σχέδια για την προσθήκη αμιγώς ηλεκτρικής μοτοσικλέτας στην γκάμα τους στο άμεσο μέλλον. Ωστόσο, τρία χρόνια μετά, στην Intermot, οι Ιάπωνες δείχνουν έτοιμοι για το επόμενο ηλεκτρικό βήμα τους με την παρουσίαση του EV prototype.

Η διαφορά μεταξύ της νέας πρωτότυπης μοτοσικλέτας και εκείνης που είδαμε προ τριετίας εντοπίζεται στο γεγονός ότι τώρα έχουμε να κάνουμε με πρωτότυπο παραγωγής. Έτσι ονομάζονται τα μοντέλα που έχουν ολοκληρώσει το μεγαλύτερο μέρος της εξέλιξης τους και απέχουν ελάχιστα από το να μπουν στην παραγωγή.

Η EV Prototype έχει επίσης πολλές διαφορές έναντι του προηγούμενου πειραματικού μοντέλου που μας είχε δείξει η Kawasaki στη σχεδίαση του πλαισίου αλλά και στο σύνολο του κινητήρα-μπαταρίας, το οποίο παρουσιάζεται τώρα σημαντικά πιο μαζεμένο σε διαστάσεις.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η πρωτότυπη μοτοσικλέτα, που έκανε εμφάνιση και στον 8ωρο αγώνα αντοχής της Suzuka, παρουσιάστηκε στη γερμανική έκθεση από τον γενικό διευθυντή της Kawasaki Ευρώπης, Masaya Tsuruno, ο οποίος μεταξύ άλλων δήλωσε ότι πάνω σε αυτή θα βασιστή και μια μοτοσικλέτα παραγωγής, χωρίς να προχωρήσει σε λεπτομέρειες αναφορικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά της EV prototype.

Ο Tsuruno δήλωσε παράλληλα ότι εκτός από την ηλεκτρική ενέργεια, η Kawasaki συνεχίζει να πιστεύει στους κινητήρες εσωτερικής καύσης ερευνώντας, εκτός από τη χρήση του υδρογόνου (συνεργασία με τη Yamaha και την Toyota), τα e-fuels αλλά και τα βιοκαύσιμα.

Να σημειωθεί, τέλος, ότι οι Ιάπωνες έχουν στα σκαριά και μια υβριδική μοτοσικλέτα, για την οποία αναμένεται να ακούσουμε περισσότερα τους επόμενους μήνες.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ