
Ξεπερνώντας τα όρια της υπερβολής και περνώντας επικίνδυνα τα σύνορα της γελοιότητας, η Midual Type 1 Quintessence είναι η απόδειξη πως δεν υπάρχει κανένα μέτρο σε αυτό τον κόσμο.
Προφανώς, τα 170.000 ευρώ που κοστίζει μια "κανονική" Midual δεν ήταν ήδη αρκετά εξωφρενικά για τους πελάτες που αναζητούν τη μέγιστη εκκεντρικότητα. Τα όρια του παραλογισμού και της ματαιοδοξίας μπορούν να πάνε πολύ πιο πέρα.

Για πολλούς, ακόμα και μια μεσαίας κατηγορίας μοτοσυκλέτα είναι ήδη πολυτέλεια - πόσο μάλλον μια πολλές Ducati, MV Agusta ή Harley-Davidson, που ξεπερνούν τα όρια της οικονομικής λογικής για ένα δίτροχο.
BUY NOW
Όμως, εμπρός σε αυτή τη Midual Type 1 Quintessence, ακόμα και τα πιο premium μοντέλα φαίνονται σαν ευκαιρίες. Για να φτάσει σε αυτή την αστρονομική τιμή, η γαλλική Midual δημιούργησε μια υπερ-σπάνια συλλεκτική κατασκευή, περιορισμένη σε μόλις τρία κομμάτια. Που κοστολογεί καθένα τους 300.000 ευρώ.

Τι κάνει αυτή τη μοτοσυκλέτα τόσο ακριβή; Η Midual Type 1 Quintessence δεν είναι μια απλή μοτοσυκλέτα. Είναι ένα μηχανολογικό έργο τέχνης, χειροποίητο και απόλυτα εξατομικευμένο.
Χρειάζονται πάνω από 1.000 ώρες για να κατασκευαστεί η καθεμία. Κάθε καμπύλη, κάθε βίδα, κάθε γυαλισμένη επιφάνεια είναι αποτέλεσμα υπερβολικής προσήλωσης στην τελειότητα.
Το πλαίσιο είναι μονοκόμματο αλουμινένιο, χυτό με άμμο, ενσωματόνωντας το ρεζερβουάρ καυσίμου. Ο κινητήρας που φιλοξενεί είναι ένας δικύλινδρος boxer, αλλά όχι τοποθετημένος κατά μήκος διότι η Midual ήθελε τον ήχο και την αίσθηση του boxer, χωρίς όμως να μοιάζει με BMW.
Φυσικά, όλα είναι αναλογικά και τα όργανα έχουν σχεδιαστεί με έμπνευση από ελβετικά πολυτελή ρολόγια. Η μοτοσυκλέτα είναι τόσο προσεγμένη, που κάνει μια Ducati Superleggera να φαίνεται σαν δίτροχο της σειράς.

Η λίστα των υλικών μοιάζει με το καλάθι αγορών ενός δισεκατομμυριούχου: αλουμίνιο και ατσάλι από τη Γαλλία και την Ευρώπη, αναρτήσεις Ohlins από τη Σουηδία, φρένα Brembo από την Ιταλία, γαλλικά ελαστικά, ηλεκτρονικά από την Ιαπωνία – προφανώς.
Και μετά περνάμε στις λεπτομέρειες: κάθε κομμάτι μετάλλου γυαλίζεται στο χέρι και κάθε δερμάτινη λεπτομέρεια είναι ραμμένη με την ακρίβεια μιας haute couture τσάντας.

Ο δημιουργός της Midual, Olivier Midy, ξέρει πολύ καλά ότι η μοτοσυκλέτα του είναι εξωφρενικά ακριβή. Ξέρει επίσης πως αν επιχειρούσε να κατασκευάσει μια πιο προσιτή έκδοση, θα κατέστρεφε ό,τι κάνει μια Midual ξεχωριστή. Γι’ αυτό και δεν θα υπάρξει ποτέ μια "φθηνή" Midual.
Φαίνεται παράλογο, αλλά οι μισοί από τους πελάτες της Midual όντως οδηγούν τις μοτοσυκλέτες τους. Οι άλλοι μισοί απλά τις παρκάρουν στο σαλόνι τους, σαν έργα τέχνης, σαν ένα αριστούργημα πάνω σε δύο τροχούς. Ένα μνημείο στην τεχνική αρτιότητα, την υπερβολή και τον παραλογισμό του πλούτου.