Με βελτιωμένα περιφερειακά και έναν χρωματικό συνδυασμό από το… λαχταριστό παρελθόν της, η Kawasaki προχώρησε στην παρουσίαση ειδικής έκδοσης του retro sport Z900RS.
Το Kawasaki Z900RS είναι από τις ρετρό σχεδίασης μοτοσυκλέτες που συμβάλλουν ουσιαστικά στην αύξηση των πωλήσεων μιας κατηγορίας που έχει γνωρίζει ιδιαίτερη άνθιση τα τελευταία χρόνια επί ευρωπαϊκού εδάφους.
Βάζοντας στο παιχνίδι και τις αξιόλογες επιδόσεις σε όλες τις εκδόσεις του, το Kawasaki Z900RS θα έρθει κοντά μας τη νέα χρονιά σε ειδική έκδοση περιοσρισμένης παραγωγής που το κάνει ακόμη πιο ελκυστικό στο μάτι, ένω αναβιώνει και τον κίτρινο-μαύρο χρωματικό συνδυασμό Yellow Ball «απευθείας» από την πρώτη και εμβληματική Z900 του 1972.
BUY NOW
Σε σχέση με τη στάνταρ μοτοσυκλέτα, στον εξοπλισμό της Z900RS SE έχει προστεθεί το υδραυλικά ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση του S46 αμορτισέρ της Öhlins, που έρχεται να βελτιώσει περαιτέρω τη συμπεριφορά αλλά και την ποιότητα κύλισης της ιαπωνικής μοτοσυκλέτας.
Για το ανεστραμμένο πιρούνι με τη διάμετρο των καλαμιών του στα 41 χλστ., η Kawasaki αναφέρει την εκ νέου ρύθμιση του, για να συμβαδίζει και με τα νέα δεδομένα που φέρνει στο τραπέζι το αμορτισέρ, ενώ οι μπότες του είναι βαμμένες χρυσές όπως και οι ζάντες αλουμινίου με τα χρυσά μπράτσα.
Σημαντική αναβάθμιση έχουμε και στο σύστημα πέδησης εμπρός. Τόσο οι δίσκοι των 300 χλστ. όσο και οι ακτινικά τοποθετημένες 4πίστονες δαγκάνες προέρχονται από την Brembo, με τις τελευταίες να είναι οι μονομπλόκ M4.32. Σημαντική είναι και η αλλαγή της τρόμπας με ακτινική της ιαπωνικής Nissin που αυξάνει την ισχύ της πέδησης αλλά βελτιώνει και την αίσθηση στη μανέτα, χάρη και στο μικρότερο πιστόνι της, με τα σωληνάκια του κυκλώματος να είναι μεταλλικά.
Αλλαγές δεν υπάρχουν στον εν σειρά 4κύλινδρο κινητήρα των 948 κ.εκ. με την απόδοση να παραμένει στους 111 ίππους και τα 98,5 Nm στις 8.500 και 6.500 σ.α.λ. αντίστοιχα.
Διαβάστε επίσης:
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ