Ένας μικρός Φρανκενστάιν αλλά γνήσιος Honda είναι αυτός ο Μπόμπος της Honda, που βγαίνει στο σφυρί, σε εξαιρετική κατάσταση.
Το Honda Monkey δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις καθώς η λιλιπούτεια μοτοσικλέτα της ιαπωνικής εταιρείας είναι γνωστή στα πέρατα του κόσμου από την πρώτη μέχρι και τη σημερινή γενιά της.
Γνωστές σε όλο τον κόσμο είναι και η μετατροπές που πραγματοποιούν οι ιδιοκτήτες στους Μπόμπους τους, κάποιες από τις οποίες είναι όχι μόνο ιδιαίτερα δαπανηρές αλλά και άκρως εντυπωσιακές.
BUY NOW
Κάπως έτσι φτάνουμε και στο Honda Monkey που βλέπετε στις φωτογραφίες, ένας Μπόμπο που μας έρχεται από το μακρινό 1973 και είναι πραγματικά ξεχωριστός.
Πρόκειται για ένα φιλόδοξο ρετρό project που ξεκίνησε αλλά δεν ολοκληρώθηκε, ωστόσο δείχνει να έχει τρομερό ενδιαφέρουν για τους... τολμηρούς που θα θελήσουν να το φέρουν εις πέρας, λόγω του κινητήρα που έχει χρησιμοποιηθεί.
Ο άνθρωπος που ξεκίνησε τη «διασκευή» αυτού του Μπόμπου χρησιμοποίησε ένα μοτέρ που προέρχεται επίσης από τη Honda δίνοντας στο όλο project ένα διαφορετικό αέρα «γνησιότητας». Το μοτέρ που χρησιμοποιήθηκε ταιριάζει με τον μικροσκοπικό Μπόμπο και σαν φιλοσοφία. Ο εν σειρά αερόψυκτος 4κύλινδρος των 347 κ.εκ. προέρχεται από τη CB350F, τη μοτοσικλέτα που παρουσιάστηκε από τη Honda το 1972 και έμεινε στην παραγωγή έως και το 1974.
Η ιδιαιτερότητα της CB350F ήταν ο ίδιος ο κινητήρας, καθώς η ιαπωνική μοτοσυκλέτα έφερε τον μικρότερο σε χωρητικότητα εν σειρά 4κύλινδρο ευρείας παραγωγής που είχε παρουσιαστεί μέχρι τότε. Ο κινητήρας απέδιδε 34 ίππους στις 10.000 σ.α.λ. και ήταν μια επίδειξη τεχνολογικής δύναμης για τους Ιάπωνες που είχαν καταφέρει να μικρύνουν σε τέτοιο βαθμό ένα 4κύλινδρο μοτέρ και να το χρησιμοποιήσουν σε μοτοσικλέτα δρόμου.
Δυστυχώς όπως μπορείτε να δείτε και εσείς στην αγγελία για τη συγκεκριμένη δημοπρασία, δεν υπάρχουν πολλά περισσότερα στοιχεία διαθέσιμα σχετικά με το συγκεκριμένο project, το οποίο, αν και δεν έχει τελειώσει, βρίσκεται σε αρκετά προχωρημένο στάδιο.
Εκτός από τις μετατροπές που βλέπουμε, η αγγελία αναφέρει ότι έχουν γίνει αλλαγές στο πλαίσιο για να φιλοξενηθεί ο σημαντικά μεγαλύτερος κινητήρας -έναντι του μοτέρ των 49 κ.εκ. που έφερε εκείνο το Monkey-, ενώ τα φρένα είναι μικρά ταμπούρα και στα δύο άκρα, τα οποία ωστόσο δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν προς το παρόν γιατί δεν φέρουν πρίζα.
Η αγγελία αναφέρει επίσης ότι αυτός ο Μπόμπος που θεωρητικά μπορεί να ξεπεράσει τα 160 χλμ./ώρα με τον συγκεκριμένο κινητήρα δεν είναι νόμιμος για κυκλοφορία σε δημόσιο δρόμο.
Αν θέλετε να είστε εσείς αυτός που θα τελειώσει το συγκεκριμένο project δεν έχετε παρά να λάβετε συμμετοχή στη δημοπρασία που θα πραγματοποιήσει η Mecum Auctions στο Las Vegas των Ηνωμένων Πολιτειών στις 25-29 Ιανουαρίου του 2022.
Δείτε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ