Η Benelli παρουσίασε στην EICMA τη νέα δικύλινδρη TKR 800 που έρχεται για να πάρει τη θέση της στην κορυφή της γκάμας των adventure/on-off μοτοσικλετών της.
Από το καλό στο καλύτερο πηγαίνει η Benelli που αποκάλυψε στην EICMA, τη νέα και μεγαλύτερη μέχρι στιγμής σε κυβισμό adventure/on-off μοτοσικλέτα της. Η TRK 800 έρχεται να τοποθετηθεί απέναντι σε ηχηρά ονόματα στις μεσαίου κυβισμού μοτοσικλέτες της κατηγορίας της αλλά και στην κορυφή της γκάμας της κινέζικων συμφερόντων Benelli, η οποία, μέσω του Qianjiang Group, ανήκει στον όμιλο της Geely.
Η νέα TRK 800, που σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε στα κεντρικά της εταιρείας στο Pesaro της Ιταλίας, δείχνει να έχει όλα τα απαραίτητα στοιχεία που απαιτούνται για να πλασαριστεί ως μία σοβαρή εναλλακτική απέναντι στα καθιερωμένα μοντέλα του ανταγωνισμού. Αν μη τι άλλο, από σχεδίαση ξεχωρίζει με ένα design που έρχεται ως εξέλιξη σε σχέση με εκείνο της μικρότερου κυβισμού TRK 502.
BUY NOW
Η Benelli αναφέρει παράλληλα ότι ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί και στην εργονομία της θέσης οδήγησης, ώστε να καλύπτονται οι απαιτήσεις κάθε σωματότυπου, ενώ για την προστασία του αναβάτη φροντίζει η ψηλή ζελατίνα που ρυθμίζεται σε ύψος σε συνδυασμό με την προστασία που προσφέρουν οι στάνταρ χούφτες. Για την ενημέρωση του τελευταίου φροντίζει μια μεγάλη TFT οθόνη με διαγώνιο στις επτά ίντσες.
Ο εν σειρά δικύλινδρος κινητήρας των 754 κ.εκ. προέρχεται από την street Leoncino, φέρει δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και τέσσερις βαλβίδες για κάθε κύλινδρο και αποδίδει 76 ίππους και 67 Nm ροπής στις 8.500 και 6.500 σ.α.λ. αντίστοιχα. Ο συμπλέκτης είναι μονόδρομος με υποβοήθηση στη μανέτα κάνοντας έτσι ευκολότερη τη χρήση του, ειδικά στο αστικό περιβάλλον.
Το πλαίσιο χωροδικτύωμα συμπληρώνεται από ένα ψαλίδι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, με την ανάρτηση μπροστά να έχει αναλάβει ένα ανεστραμμένο πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 50 χιλιοστών της Marzocchi με ρυθμίσεις για τις αποσβέσεις συμπίεσης και επαναφοράς αλλά και για την προφόρτιση του ελατηρίου του. Ρύθμιση για την απόσβεση συμπίεσης αλλά και για την προφόρτιση του ελατηρίου φέρει και το μονό και κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ με τη διαδρομή των τροχών να φτάνει και στα δύο άκρα στα 170 χλστ. Σύμφωνα με την Benelli το μεταξόνιο φτάνει στα 1.528 χλστ. με το ύψος της σέλας στα 834, ενώ η απόσταση από το έδαφος είναι 211 χλστ. και το βάρος, χωρίς υγρά, ανέρχεται στα 226 κιλά.
Στον τομέα των φρένων η TRK 800 φέρει δίσκους διαμέτρου 320 χλστ. που συνεργάζονται με δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων ακτινικής τοποθέτησης, ενώ οι ακτινωτοί τροχοί του δίνουν τη δυνατότητα να παρά απροβλημάτιστα και στο χώμα με τον εμπρός να είναι 19 ιντσών και τον πίσω στις 17 ίντσες.
Η νέα Benelli TKR 800 θα φτάσει στις ευρωπαϊκές εκθέσεις της ιταλικής εταιρείας μέσα στο πρώτο μισό της ερχόμενης χρονιάς.
Δείτε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ