H Suzuki προχώρησε στην παρουσίαση της sport touring GSX-S1000GT, έχοντας ως βάση το ικανότατο streetfighter GSX-S1000.
Έπειτα από μια μακρά περίοδο «σιωπής» η Suzuki αναβαθμίζει εκ νέου την πρόταση της στις sport touring μοτοσυκλέτες, με νέο εκπρόσωπο την GSX-S1000GT. Η νέα 4κύλινδρη 1000άρα έρχεται να αντικαταστήσει στη γκάμα της ιαπωνικής εταιρίας την GSX-S1000F, μια ικανότατη "πολλαπλών ρόλων" sport touring, η οποία ωστόσο, λόγω της ανέμπνευστης σχεδίασης της, δεν κατάφερε να σημειώσει τα νούμερα των πωλήσεων που θα μπορούσε βάσει δυνατοτήτων.
Εκεί ακριβώς είναι που κάνει τη μεγάλη διαφορά η νέα GSX-S1000GT, η οποία υπόσχεται άνετη κάλυψη μεγάλων αποστάσεων χωρίς να θυσιάζει την ταχύτητα ή τη διασκέδαση του αναβάτη σε δρόμο με στροφές και, γιατί όχι και στην πίστα.
BUY NOW
Σε σχέση με το γυμνό GSX-S1000 που χρησιμοποιήθηκε ως βάση, η νέα GSX-S1000GT διαφοροποιείται κυρίως χάρη στο αιχμηρής σχεδίασης φέρινγκ της. Η σχεδίαση του τελευταίου μελετήθηκε σε αεροσήραγγα μαζί με εκείνη των καθρεπτών ώστε να δημιουργηθεί το απαραίτητο αεροδυναμικό "τείχος" μπροστά από τον αναβάτη που θα του επιτρέψει να κινείται για μεγάλα χρονικά διαστήματα με υψηλές ταχύτητες. Έναντι εκείνου της GSX-S1000F, το φέρινγκ παρουσιάζεται απόλυτα σύγχρονο με έντονες ακμές και γωνίες που το κάνουν να ξεχωρίζει, με τους μικρούς LED προβολείς να προσθέτουν ένα ακόμη στοιχείο εντυπωσιασμού.
Έναντι του streetfighter, η 4κύλινδρη sport touring επωφελείται των υπηρεσιών ενός πίνακα TFT πίνακα πληροφοριών 6,5 ιντσών, ο οποίος ενσωματώνει και τεχνολογίες συνδεσιμότητας προ εκμετάλλευση των δυνατοτήτων των smartphones μέσω της εφαρμογής SUZUKI mySPIN. Αριστερά του θα βρείτε και θύρα USB για να φορτίσετε το κινητό σας.
Στον εξοπλισμό της μοτοσυκλέτας περιλαμβάνονται επίσης το cruise control, το δύο κατευθύνσεων quickshifter για τον επιλογέα των ταχυτήτων του 6τάχυτου κιβωτίου. Η σχετικά όρθια θέση οδήγησης συμπληρώνεται από νέας σχεδίασης και πιο άνετη σέλα για τον αναβάτη, ενώ νέα είναι και η σέλα του συνεπιβάτη που έχει στη διάθεση του και χειρολαβές στο πίσω μέρος της ουράς.
Στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχουν διαθέσιμες και βαλίτσες ειδικά σχεδιασμένες για τη νέα sport touring αλλά και ψηλότερη ζελατίνα -κατά 70 χλστ.- που προσφέρει ακόμη μεγαλύτερη προστασία για τον αναβάτη. Στην άνεση συνεισφέρουν και τα ελαστικά παρεμβύσματα που έχουν τοποθετηθεί στα μαρσπιέ αναβάτη και συνεπιβάτη, που μειώνουν τους κραδασμούς που φτάνουν στα πόδια τους, ενώ σινεμπλόκ βλέπουμε και στο στις βάσεις του τιμονιού, για τον ίδιο λόγο.
Η GSX-S1000GT φέρει επίσης και την πλήρη σουίτα ηλεκτρονικών συστημάτων των Ιαπώνων Suzuki Intelligent Ride System (SIRS), η οποία περιλαμβάνει εκτός από το quickshifter και το cruiser control τα εξής: το easy start σύστημα εκκίνησης του κινητήρα (ένα πάτημα στο μπουτόν της μίζας που γυρνά μέχρι να εκκινήσει το μοτέρ), το Low RPM Assist, που ανεβάζει ελαφρώς τις στροφές του μοτέρ όταν βρίσκεστε σε στάση και απελευθερώνετε τη μανέτα, τα τρία προγράμματα λειτουργίας του μοτέρ και το πέντε σταδίων traction control.
Η απόδοση του εν σειρά 4κύλινδρου μοτέρ του ενός λίτρου παραμένει στους 152 ίππους και τα 106 Nm ροπής, στις 11.000 και 9.250 σ.α.λ. αντίστοιχα, με τον μονόδρομο συμπλέκτη να προσφέρει υποβοήθηση στη μανέτα κάνοντας την ελαφρύτερη. Ίδια είναι και η ανάρτηση που αποτελείται από πλήρως ρυθμιζόμενο USD πιρούνι της KYB με διάμετρο καλαμιών στα 43 χλστ. Για το αμορτισέρ οι ρυθμίσεις περιορίζονται στην προφόρτιση ελατηρίου και την απόσβεση επαναφοράς.
Ίδια παραμένουν και τα φρένα με 4πίστονες μονομπλόκ δαγκάνες της Brembo να συνεργάζονται με δίσκους διαμέτρου 310 χλστ. Τέλος, η γεωμετρία του πλαισίου ισορροπεί μεταξύ ευελιξίας και σταθερότητας με κάστερ και ίχνος στις 25 μοίρες και τα 100 χλστ. αντίστοιχα, με το μεταξόνιο να φτάνει στα 1.460 χλστ. Σε λογικά επίπεδα έχει διατηρηθεί και το βάρος, με την ιαπωνική μοτοσυκλέτα να ζυγίζει πλήρης υγρών 226 κιλά.
Καλώς εχόντων των πραγμάτων η νέα GSX-S1000GT αναμένεται στην ελληνική αγορά στα μέσα Δεκεμβρίου, συνοδευόμενη από μεγάλη λίστα αξεσουάρ και προαιρετικού εξοπλισμού.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ