Ντεμπούτο για τις νέες BMW F 900 GS/Adventure και F 800 GS (τιμές στην Ελλάδα)

Αποκάλυψη για τις νέες BMW F 800GS, F 900 GS και F 900 GS Adventure

Οι ανανεωμένες BMW F 900 GS, F 900 GS Adventure και F 800 GS έκαναν το ντεμπούτο τους με τους Βαυαρούς να αναβαθμίζουν όλες τις μεσαίου κυβισμού adventure μοτοσυκλέτες τους.

Η νέα R 1300 GS δεν είναι το μόνο «δώρο» που θα κάνει η BMW στο κοινό της, στην επέτειο των 100 χρόνων από την ίδρυσή της με τους Βαυαρούς να ανανεώνουν σημαντικά ολόκληρη τη σειρά των F/GS μοτοσυκλετών της.

Οι σημαντικές αλλαγές ξεκινούν από τον εν σειρά δικύλινδρο κινητήρα που έκανε για πρώτη φορά την εμφάνισή του το 2018, ο οποίος πλέον είναι μεγαλύτερος σε χωρητικότητα και ισχυρότερος από τη προηγούμενη εκδοχή του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συγκεκριμένα οι Βαυαροί αύξησαν την χωρητικότητα του κινητήρα τους από τα 853 στα 895 κ.εκ. και αυτός είναι ο σημαντικότερος λόγος που η απόδοσή του αυξήθηκε κατά 10 ίππους σε όλες τις εκδόσεις της μεσαίου κυβισμού μοτοσυκλέτας της BMW. Στην ασφάλτινου προσανατολισμού F 800 GS η απόδοση έφτασε στους 87 ίππους και τα 91 Nm ροπής, ενώ για τις F 900 GS/Adventure η απόδοση βρίσκεται πλέον στους 105 ίππους 93 Nm.

Στις σημαντικές αλλαγές του κινητήρα με τους δύο αντικραδασμικούς άξονες και τις τέσσερεις βαλβίδες ανά κύλιλνδρο συγκαταλέγονται τα νέα σφυρήλατα πιστόνια (χυτά στο προηγούμενο μοντέλο) αλλά και το νέο τελικό, το οποίο προέρχεται από την Akrapovic για την F 900 GS και είναι ελαφρύτερο κατά 1,7 κιλό σε σχέση με το προηγούμενο.

Σχεδιαστικά η ανανεωμένη F 900 GS διαφέρει σημαντικά από την απερχόμενη μοτοσυκλέτα με την BMW να έχει ανασχεδιάσει πλαστικές και μη επιφάνειες. Στη διαφορετική εμφάνιση, που κάνει τη μοτοσυκλέτα να δείχνει και οπτικά ελαφρύτερη, συνεισφέρει ο νέος LED προβολέας αλλά και το ανασχεδιασμένο πίσω μέρος με το υποπλαίσιο να εκτίθεται σε κοινή θέα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
F 900 GS
F 900 GS

Η ανανεωμένη F 900 GS έχει ελαφρύνει σημαντικά με την BMW να κάνει λόγο για συνολική μείωση του βάρους της κατά 14 ολόκληρα κιλά με τη μοτοσυκλέτα να ζυγίζει πλέον 219 κιλά πλήρης υγρών. Σημαντικό ρόλο στη μείωση του βάρος παίζει το νέο ρεζερβουάρ που έχει χάσει μισό λίτρο χωρητικότητας (πλέον 14,5 λίτρων) και κατασκευάζεται από πλαστικό.

Για την F 900 GS Adventure, που φέρει ρεζερβουάρ 23 λίτρων, οι αλλαγές είναι πιο περιορισμένες και εντοπίζονται κυρίως στη σχεδίαση των πλαϊνών πλαστικών του φέρινγκ, σε συνδυασμό με νέες χρωματικές επιλογές, ενώ η F 800 GS διαφέρει μόνο χρωματικά έναντι της F 750 GS που αντικαθιστά.

Διαφορετική είναι και η θέση οδήγησης με τους Βαυαρούς να την έχουν κάνει πιο φιλική για εκτός δρόμου αναζητήσεις. Τα μαρσπιέ έχουν τοποθετηθεί πιο χαμηλά και το τιμόνι βρίσκεται πιο ψηλά σε σχέση με πριν ενώ η σέλα απέχει από το έδαφος 875 χιλιοστά και το ρεζερβουάρ έχει διαφορετικό σχήμα στην περιοχή των γονάτων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
F 900 GS Adventure
F 900 GS Adventure

Παράλληλα, ο ρυθμιζόμενος επιλογέας του κιβωτίου φέρει αλλαγές που βελτιώνουν τη λειτουργία του, τα νέα μαρσπιέ είναι πιο κατάλληλα για οδήγηση στο χώμα, ενώ νέας σχεδίασης είναι και το ποδόφρενο.

Οι αλλαγές προχωρούν και στα περιφερειακά της F 900 GS και ο εμπρός τροχός αναρτάται από ένα καινούριο ανεστραμμένο πιρούνι με διάμετρο καλαμιών στα 43 χιλιοστά. Το πιρούνι που είναι πλήρως ρυθμιζόμενο έχει τοποθετηθεί και στην F 900 GS Adventure, ενώ η F 800 GS φέρει συμβατικό πιρούνι με διάμετρο καλαμιών στα 41 χιλιοστά. Μικρές αλλαγές έχουν γίνει και στο αλουμινένιο ψαλίδι, το οποίο έχασε 250 γραμμάρια βάρους.

Για τον εμπρός τροχό οι διαδρομή της εμπρός ανάρτησης βρίσκεται στα 230 χλστ. για τις F 900 GS/Adventure και στα 215 για την πίσω. Οι διαδρομές για την ασφάλτινου προσανατολισμού F 800 GS βρίσκονται και στα δύο άκρα στα 170 χιλιοστά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στον στάνταρ εξοπλισμό και των τριών μοτοσυκλετών ανήκουν τα προγράμματα λειτουργίας Road και Rain, τα οποία παραμετροποιούν τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του κινητήρα, του ABS και του Traction control. Στάνταρ είναι πλέον και ο έγχρωμος TFT πίνακας πληροφοριών με διαγώνιο στις 6,5 ίντσες, κάτι που αφορά την F 800 GS αφού οι άλλες δύο μοτοσυκλέτες της σειράς ήταν ήδη εξοπλισμένες με αυτόν.

Σύμφωνα με την ελληνική ιστοσελίδα της BMW, οι τιμές για τις ανανεωμένες F/GS ξεκινούν από τα 11.690 ευρώ για την F 800 GS, από τα 14.500 ευρώ για την F 900 GS και από τα 15.600 ευρώ για την F 900 GS Adventure.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ