Νέο Piaggio MP3: Όλες οι αλλαγές, οι κινητήρες και οι εκδόσεις

Νέο Piaggio MP3 λεπτομέρειες, τεχνικά χαρακτηριστικά 2022

Πιο προηγμένο από ποτέ, το ανανεωμένο τρίροδο Piaggio MP3 είναι ήδη διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις και δύο νέους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Με το λανσάρισμά του το Piaggio MP3 δημιούργησε μια νέα κατηγορία, στην οποία εξακολουθεί να κατέχει ηγετική θέση με περισσότερες από 230.000 πωλήσεις. Το Piaggio MP3, που μπορεί να οδηγηθεί και με άδεια οδήγησης αυτοκινήτου, (έκδοση πριν τις 19/1/2013) δέχτηκε εκτενή ανανέωση από την ιταλική εταιρεία στο αισθητικό και ακόμη πιο σημαντικά στο τεχνολογικό κομμάτι και παρουσιάζεται πιο ολοκληρωμένο από ποτέ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το ανανεωμένο MP3 είναι το πρώτο σκούτερ στον κόσμο που διαθέτει προηγμένα συστήματα υποβοήθησης αναβάτη (Advanced Rider Assistance Systems - ARAS), με μια πλατφόρμα λειτουργιών που βασίζεται στην τεχνολογία Imaging Radar 4D. Η εν λόγω τεχνολογία αναπτύχθηκε από την Piaggio Fast Forward, τη θυγατρική εταιρεία ρομποτικής του ιταλικού ομίλου και έχει έδρα στη Βοστώνη των Η.Π.Α. Ας δούμε μαζί όλες τις σημαντικές αλλαγές αλλά και τις εκδόσεις του νέου τρίροδου ιταλικού scooter.

Πιο δυναμική σχεδίαση σε όλα τα σημεία

Σε γενικές γραμμές το νέο Piaggio MP3 διατηρεί το γνώριμο σχήμα του, το φαρδύτερο και πιο προστατευτικό εμπρός μέρος έχει ανασχεδιαστεί πλήρως. Φέρει ένα νέο φωτιστικό σώμα τεχνολογίας LED με το ψυγείο να έχει μετακινηθεί πιο χαμηλά. Μεταξύ των μπροστινών τροχών και του δαπέδου, αναπτύχθηκε μια μικρότερη και πιο σπορ εισαγωγή αέρα στο κέντρο του φέρινγκ, η οποία χαρακτηρίζεται από μια τρισδιάστατη κυψελοειδή γρίλια.

Κάτω από την εισαγωγή αέρα υπάρχει μια αεροτομή που αναπτύσσεται κατακόρυφα. Είναι το αποτέλεσμα της αεροδυναμικής μελέτης των Ιταλών με στόχο την εξασφάλιση μεγαλύτερης σταθερότητας και λειτουργεί ως στοιχείο διαχωρισμού μεταξύ των τροχών. Τα φτερά των τροχών είναι βαμμένα στο χρώμα των υπόλοιπων πλαστικών, ενώ ο ανεμοθώρακας είναι επίσης νέος και προσφέρει πιο αποτελεσματική προστασία. Η ουρά είναι γενικά πιο μικρών διαστάσεων και κομψή με ολοκαίνουργια βάση πινακίδας στον τροχό, ένα στοιχείο που πρώτη φορά υιοθετείται στο MP3.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από τη θέση του οδηγού ξεχωρίζει η νέα έγχρωμη TFT οθόνη των επτά ιντσών και τα χειριστήρια που έχουν αναθεωρηθεί σύμφωνα με τη λογική των μοτοσυκλετών προς όφελος της λειτουργικότητας και της εργονομίας. Ο νέος πίνακας οργάνων επιτρέπει πλήρη έλεγχο όλων των κεντρικών πληροφοριών, ακριβώς όπως το ταμπλό ενός πολυτελούς αυτοκινήτου.

Στην κεντρική περιοχή της οθόνης, οι κύριες πληροφορίες - ταχύμετρο, στροφόμετρο, στάθμη καυσίμου και θερμοκρασία ψυκτικού υγρού - μπορούν να προβληθούν σε αναλογική και ψηφιακή μορφή. Ο οπίσθιος φωτισμός εναλλάσσεται αυτόματα σε λειτουργία ημέρας ή νύχτας, χάρη σε έναν αισθητήρα φωτεινότητας. Η αλλαγή μπορεί να γίνει και χειροκίνητα, μέσω του μενού ρυθμίσεων.

Η μεγάλη διάσταση της οθόνης επέτρεψε τη χρήση ακόμη πιο ευανάγνωστων και έντονων γραφικών. Όλες οι πληροφορίες ταξιδιού (ολικός και μερικός χιλιομετρητής, μέση ταχύτητα, στιγμιαία και μέση κατανάλωση, αυτονομία) έχουν ομαδοποιηθεί στη δεξιά πλευρά, μαζί με τις ειδοποιήσεις κλήσεων και μηνυμάτων, καθώς και τις ενδείξεις πλοήγησης του συστήματος Piaggio Mia. Χάρη στο πρακτικό joystick τεσσάρων κουμπιών (επάνω-κάτω-δεξιά-αριστερά) στο νέο αριστερό χειριστήριο, η πλοήγηση εντός της οθόνης είναι εύκολη και διαισθητική.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Προηγμένο σύστημα πολυμέσων Piaggio MIA

Το σύστημα συνδεσιμότητας MIA και η αποκλειστική εφαρμογή Piaggio επιτρέπουν τη σύνδεση συσκευών iOS ή Android μέσω Bluetooth, επεκτείνοντας τις λειτουργίες του πίνακα οργάνων. Το MIA περιλαμβάνει τόσο το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας για τη διαχείριση του φωνητικού βοηθού, των τηλεφωνικών κλήσεων και της μουσικής, μέσω του πρακτικού joystick που υπάρχει στο αριστερό χειριστήριο, όσο και της λειτουργίας GPS. Χάρη στην τελευταία ο αναβάτης μπορεί να δει τις οδηγίες απευθείας στην οθόνη, μόλις οριστεί κάποιος προορισμός στο smartphone. Για να απολαμβάνετε πλήρως όλες αυτές τις δυνατότητες, στον προαιρετικό εξοπλισμό του Piaggio MP3 έχει συμπεριληφθεί ένα ειδικό κράνος Jet με ενσωματωμένα ακουστικά και ενδοεπικοινωνία Bluetooth.

Εκτός από τις δυνατότητες πλοήγησης, τη διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων και μουσικής, η πλατφόρμα πολυμέσων MIA εκμεταλλεύεται πλήρως τις δυνατότητες της νέας έγχρωμης οθόνης TFT, επιτρέποντας στον οδηγό να δει μια πληθώρα πληροφοριών απευθείας στην οθόνη, οι οποίες σχετίζονται με τη διαδρομή που διανύθηκε και την κατάσταση του οχήματος. Συμπεριλαμβάνονται ιστογράμματα της μέσης ταχύτητας και της κατανάλωσης ή οι καμπύλες ισχύος και ροπής, με τις τιμές τους να εμφανίζονται σε πραγματικό χρόνο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όλες οι πληροφορίες καταγράφονται επίσης από την εφαρμογή και μπορείτε να τις δείτε στην οθόνη του smartphone μέσω συνοπτικών στατιστικών για κάθε ταξίδι και έξυπνων γραφικών απεικονίσεων. Η εφαρμογή σάς επιτρέπει επίσης, να χρησιμοποιείτε το smartphone για να ενεργοποιείτε εύκολα τις λειτουργίες Bike Finder και Follow Me, οι οποίες αναβοσβήνουν τα φλας και ενεργοποιούν την κόρνα, για να μπορείτε να εντοπίσετε εύκολα το scooter ακόμα και στους πιο πολυσύχναστους χώρους στάθμευσης. Ενεργοποιεί επίσης τη μεσαία σκάλα φώτων και αποθηκεύει τη θέση που απενεργοποιήθηκε ο κινητήρας, βοηθώντας σας να εντοπίσετε το σκούτερ σας, ακόμη και στα πιο χαοτικά σημεία της πόλης.

Βελτιωμένη εργονομία και ευρυχωρία

Η εργονομία έχει βελτιωθεί, με τη θέση οδήγησης να έχει γίνει πιο άνετη, με μικρές αλλά σημαντικές αλλαγές στο τρίγωνο σέλας, δαπέδου και τιμονιού. Το τιμόνι έχει μετακινηθεί προς τα πίσω και ανυψώθηκε κατά 10 χλστ., ενώ το δάπεδο χαμήλωσε κατά 20 χλστ. και έγινε πιο άνετο.

Αυτό μεταφράζεται σε πιο χαλαρή θέση οδήγησης και καλύτερο έλεγχο του οχήματος με νέα σέλα για αναβάτη και συνεπιβάτη. Ο τελευταίος έχει στη διάθεσή μεγαλύτερο χώρο και πιο ψηλή χειρολαβή που προσφέρει πιο άνετο κράτημα. Στις πολυάριθμες εργονομικές βελτιώσεις περιλαμβάνεται και το νέο χειρόφρενο με μοχλό που τοποθετήθηκε πιο ψηλά στην ποδιά, σε πιο βολική θέση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο πίσω μέρος της ποδιάς, μπροστά από τα γόνατα του αναβάτη, έχουν προσαρμοστεί δύο αντικραδασμικά προστατευτικά στο χρώμα της σέλας. Επίσης, έχει προσαρμοστεί ένα εύχρηστο, αναδιπλούμενο άγκιστρο για τη μεταφορά τσαντών. Το ντουλαπάκι πάνω από τα όργανα διαθέτει συρτάρι και πρίζα USB, η οποία επιτρέπει την εύκολη φόρτιση smartphone και άλλων ηλεκτρονικών συσκευών.

Ο μεγάλος χώρος αποθήκευσης κάτω από τη σέλα που ανοίγει ηλεκτρικά διαθέτει φωτισμό και προστατευτικό ταπέτο. Μπορεί να φιλοξενήσει δύο full-face κράνη ή μια τσάντα φορητού υπολογιστή.

Πλούσιος εξοπλισμός

Όλα τα μοντέλα της νέας σειράς MP3 φέρουν keyless σύστημα, το οποίο σας επιτρέπει να ενεργοποιείτε την ανάφλεξη χωρίς τη χρήση του συμβατικού κλειδιού και διακόπτη, όπως είναι η ενεργοποίηση του κινητήρα, το άνοιγμα της σέλας, το άνοιγμα του καλύμματος της τάπας καυσίμου και το κλείδωμα του τιμονιού.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Piaggio MP3 530 hpe Exclusive στην κορυφή τη σειράς

Η ναυαρχίδα του ανανεωμένου MP3 είναι η έκδοση 530 hpe Exclusive, το πρώτο σκούτερ στον κόσμο που έχει εξοπλιστεί με τα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης αναβάτη ARAS. Η πλατφόρμα υποβοήθησης του αναβάτη, βασίζεται στην τεχνολογία Imaging Radar 4D και αναπτύχθηκε για πρώτη φορά από την Piaggio Fast Forward, τη θυγατρική εταιρεία ρομποτικής του ομίλου, η οποία ιδρύθηκε το 2015 και δραστηριοποιείται στη Βοστώνη των ΗΠΑ.

Είναι η πρώτη φορά που αυτοί οι προηγμένης τεχνολογίας αισθητήρες - τοποθετημένοι στο κέντρο, κάτω από το πίσω φως - εφαρμόζονται σε scooter. Οι συσκευές ARAS που υπάρχουν στο Piaggio MP3 530 Exclusive έχουν βασικό ρόλο στην ενεργητική ασφάλεια, διασφαλίζοντας τις λειτουργίες του συστήμαρος ελέγχου τυφολύ σημείου Blind Spot Information System (BLIS) και του συστήματος υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας Lane Change Decision Aid System (LCDAS). Το BLIS ειδοποιεί τον οδηγό για την παρουσία οχημάτων στο τυφλό σημείο του καθρέφτη που βρίσκονται έως 35 μέτρα πίσω. Το LCDAS είναι σε θέση να αναγνωρίσει τα οχήματα που πλησιάζουν γρήγορα από αριστερά ή δεξιά, δημιουργώντας μια πιθανή συνθήκη κινδύνου σε περίπτωση που ο οδηγός ανάψει το φλας για να αλλάξει λωρίδα. Σε αυτή την περίπτωση, ο οδηγός ενημερώνεται και μέσω ειδικής ειδοποίησης που εμφανίζεται στην οθόνη.

Το Piaggio MP3 530 hpe Exclusive διαθέτει και όπισθεν ένα αποκλειστικό χαρακτηριστικό στην κατηγορία. Ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του και κάμερα οπισθοπορείας που επιτρέπει ακόμα πιο εύκολη και ασφαλή χρήση της. Η όπισθεν ενεργοποιείται μέσω ενός αποκλειστικού κουμπιού που έχει προσαρμοστεί στον πίνακα οργάνων, με τον κινητήρα αναμμένο και το όχημα σε στάση. Μόλις ενεργοποιηθεί η όπισθεν, η εικόνα της πίσω περιοχής εμφανίζεται με πλέγματα, στην οθόνη TFT.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην κορυφαία έκδοση της σειράς περιλαμβάνεται Cruise Control, το οποίο επιτρέπει τη διατήρηση της ταχύτητας που έχει προκαθοριστεί χωρίς τη χρήση του γκαζιού. Το σύστημα, σχεδιάστηκε για να κάνει την οδήγηση πιο άνετη, ειδικά στα μακρινά ταξίδια. Μπορεί να εμπλακεί και να ελεγχθεί άνετα μέσω του joystick που υπάρχει στο αριστερό χειριστήριο.

Ισχυρότεροι και πιο αποδοτικοί κινητήρες

Με μέγιστη ισχύ 44,2 ίππων στις 7.250 σ.α.λ. και 50 Nm ροπής στις 5.250 σ.α.λ., ο κινητήρας 530 MP3 hpe κάνει το ντεμπούτο του στο Piaggio MP3. Για την κατασκευή του χρησιμοποιήθηκε ως βάση ο προηγούμενος μονκύλινδρος κινητήρας 500 κ.εκ., ο οποίος ήταν ήδη, ο ισχυρότερος κινητήρας στην κατηγορία των 3-τροχων σκούτερ. Ο νέος κινητήρας διατηρεί ουσιαστικά την ίδια ισχύ, αποδίδοντας όμως τη μέγιστη ροπή του σε χαμηλότερες στροφές.

Το αποτέλεσμα είναι σημαντική βελτίωση σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις και την ευκολία χειρισμού, αλλά και την συνολική απόδοση και άνεση, με ουσιαστική μείωση των κραδασμών και του θορύβου, ειδικά στις μεσαίες και χαμηλές στροφές που κατά κύριο λόγο χρησιμοποιούνται στην αστική μετακίνηση. Για τη γρήγορη οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο, έχουν γίνει σημαντικές βελτιώσεις και ως προς την κατανάλωση καυσίμου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Και άλλες αναβαθμίσεις έχουν συμβάλει σε αυτές τις βελτιώσεις, όπως είναι η εφαρμογή ενός νέου, ελαφρύτερου σφυρήλατου εμβόλου από κράμα αλουμινίου - μια ασυνήθιστη λύση που συνήθως αφορά σε μοτοσυκλέτες υψηλής τεχνολογίας. Η κυλινδροκεφαλή είναι επίσης νέα, με βαλβίδες μεγαλύτερου μεγέθους, βελτιστοποιημένο σχήμα θαλάμου καύσης και εκκεντροφόρο με νέα, βελτιστοποιημένο βύθισμα βαλβίδων. Νέα είναι και η ηλεκτρονική μονάδα έλέγχου ECU Magneti Marelli 11MP, με γκάζι ride by wire που επέτρεψε την εφαρμογή των τριών προγραμμάτων οδήγησης Eco, Comfort και Sport.

Στη λειτουργία Sport η απόκριση του γκαζιού είναι πιο άμεση, ενώ στις λειτουργίες Comfort και Eco είναι ομαλότερη και πιο προοδευτική. Στη λειτουργία Eco, μειώνεται και η μέγιστη ισχύς. Τα προγράμματα οδήγησης ορίζουν επίσης τη βαθμονόμηση του συστήματος ηλεκτρονικού ελέγχου πρόσφυσης ASR, ο οποίος γίνεται λιγότερο επεμβατικός στη λειτουργία Sport και πιο κατάλληλος για οδήγηση σε εδάφη με χαμηλή πρόσφυση, στα άλλα δύο προγράμματα.

Επόμενος κινητήρας στη γκάμα του ανανεωμένου MP3 είναι ο επίσης μονοκύλινδρος, 4χρονος και 4βάλβιδος 400 HPE. Με μέγιστη ισχύ 35,3 ίππων στις 7.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 37,7 Nm στις 5.750 σ.α.λ. ο οποίος φέρει νέο υγρό πολύδισκο συμπλέκτη που εξασφαλίζει καλύτερη και πιο σταθερή απόδοση με την πάροδο του χρόνου με τους μηχανικούς της Piaggio να μειώνουν επίσης τα γενικότερα επίπεδα θορύβου και κραδασμών. Γι' αυτό το λόγο η μπιέλα είναι νέα και το νέο και ελαφρύτερο έμβολο είναι και σε αυτή την περίπτωση από κράμα αλουμινίου

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο κινητήρας διαθέτει επίσης, ένα καινοτόμο σύστημα που έχει κατοχυρωθεί με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας από την Piaggio. Αυτό είναι το PCV - Positive Crankcase Ventilation, το οποίο αποτελείται από δύο μονόδρομες βαλβίδες που έχουν ενσωματωθεί στον στροφαλοθάλαμο του κινητήρα και στοχεύει στη μείωση των απωλειών κατά την άντληση, συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο, στην αύξηση της ισχύος.

Ασφάλεια = τρεις τροχοί, ABS και ASR

Ο μηχανισμός κλίσης του τρίροδου MP3 αποτελείται από τέσσερις βραχίονες αλουμινίου, οι οποίοι συνδέονται με τέσσερεις αρθρώσεις στο κεντρικό σωλήνα και από δύο πλευρικά μπράτσα που συνδέονται με τους βραχίονες μέσω περιστρεφόμενων αξόνων και ρουλεμάν. Μέσα στα πλευρικά μπράτσα, ο δεξιός και ο αριστερός βραχίονας του τιμονιού περιστρέφονται με μια κλασική διαμόρφωση μονού βραχίονα.

Ο μηχανισμός κλειδώματος της μπροστινής ανάρτησης είναι το χαρακτηριστικό γνώρισμα του 3-τροχου ιταλικού σκούτερ, το οποίο μετατρέπει την ισορροπία του Piaggio MP3 από δυναμική σε στατική. Μόλις το ενεργοποιήσετε, το Piaggio MP3 παραμένει σε ισορροπία στους τρεις τροχούς του, χωρίς να είναι απαραίτητη η στήριξη μέσω του σταντ. Για να ξεκινήσετε να οδηγείτε, αρκεί να ανοίξετε το γκάζι ή να πατήσετε το ειδικό κουμπί. Αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να βάλετε τα πόδια σας στο έδαφος και μπορείτε να σταθμεύετε το Piaggio MP3 οπουδήποτε, εύκολα και χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο νέο Piaggio MP3, ο μηχανισμός κλίσης ήταν στο επίκεντρο της προσοχής για τη μείωση του συνολικού βάρους. Ένας από τους βραχίονες της τετράπλευρης ανάρτησης έχει αντικατασταθεί από ελαφρύτερα εξαρτήματα, ενώ το πλαίσιο που στηρίζει τον μηχανισμό κλειδώματος της μπροστινής ανάρτησης - καθώς και τη μονάδα ελέγχου ABS και το κεντρικό τμήμα του φέρινγκ - δεν είναι πλέον κατασκευασμένο από ατσάλινους σωλήνες. αλλά είναι μια πλαστική δομή.

Χάρη και σε άλλες επεμβάσεις που έγιναν για ελάττωση του βάρους, το βάρος της έκδοσης 530 hpe έχει μειωθεί κατά 7 κιλά από την προηγούμενη γενιά του Piaggio MP3. Όλες αυτές οι επεμβάσεις έγιναν προς όφελος της δυναμικής απόδοσης, την οποία ενισχύει και η μετακίνηση του ψυγείου σε χαμηλότερη θέση, μεταξύ των μπροστινών τροχών και του δαπέδου.

Όλα τα μοντέλα της νέας σειράς Piaggio MP3 είναι εφοδιασμένα με σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS και σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ASR (Acceleration Slip Regulation). Το ASR (προσαρμόστηκε σε σκούτερ για πρώτη φορά από την Piaggio) μπορεί να απενεργοποιηθεί εύκολα και εγγυάται την ασφάλεια εμποδίζοντας την ολίσθηση του πίσω τροχού, σε ολισθηρές επιφάνειες όπως είναι η βρεγμένη άσφαλτος. Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης διαθέτει δύο επίπεδα παρέμβασης (Normal και Sport), ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης που έχει επιλεγεί στην έκδοση 530 hpe. Στην έκδοση 400 hpe τα επίπεδα παρέμβασης μπορούν να επιλεγούν χειροκίνητα, με το πάτημα του κουμπιού Start, όταν ο κινητήρας είναι ενεργοποιημένος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το 3κάναλο σύστημα ABS, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Continental, μεγιστοποιεί την ενεργητική ασφάλεια αποτρέποντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα και παρέχοντας πλήρη έλεγχο του οχήματος ανά πάσα στιγμή.

Το Piaggio MP3 χρησιμοποιεί ένα σύστημα πέδησης με δίσκους και στους τρεις τροχούς, με τη διάμετρο των μπροστινών δίσκων να φτάνει τα 258 χιλ. Το σύστημα πέδησης διαθέτει νέες, πιο αποτελεσματικές αντλίες, οι οποίες επιτρέπουν ελαφρύτερο πάτημα των μανετών, καθώς και πιο γραμμικό φρενάρισμα.

Εκδόσεις και χρώματα

Το νέο Piaggio MP3 είναι διαθέσιμο σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις: δίπλα στο Piaggio MP3 400 hpe βρίσκεται το Piaggio MP3 400 hpe Sport, που χαρακτηρίζεται από πιο δυναμικές, σπορ λεπτομέρειες. Το κορυφαίο μοντέλο της σειράς είναι το Piaggio MP3 530 hpe, το οποίο διατίθεται αποκλειστικά στο μοναδικό πακέτο Exclusive.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Piaggio MP3 400 hpe

Δύο κομψοί μεταλλικοί χρωματικοί συνδυασμοί με γυαλιστερό φινίρισμα, αποτελούν την κλασική επιλογή της σειράς. Το Piaggio MP3 400 hpe διατίθεται σε Nero Cosmo και Grigio Cloud, σε συνδυασμό με μαύρη σέλα με μαύρες και γκρι ραφές και τροχούς σε γκρι του γραφίτη. Το πακέτο ολοκληρώνεται με εξωτερικά γκρι ματ φινιρίσματα και εσωτερικά φινιρίσματα (περίβλημα πίνακα οργάνων, οθόνης) σε ανοικτό ματ σατέν χρώμιο.

Piaggio MP3 400 HPE Sport

Το Piaggio MP3 400 hpe Sport διατίθεται στους τέσσερις χρωματικούς συνδυασμούς: Nero Meteora, Bianco Luna, Grigio Titanio και Arancio Sunset Matt. Όλα τα χρώματα συνδυάζονται με μαύρους τροχούς και μαύρη σέλα, η οποία διαθέτει κόκκινες ραφές που δημιουργούν μια εξαιρετική αντίθεση.

Άλλες κόκκινες λεπτομέρειες, όπως είναι τα ελατήρια των αμορτισέρ εμπρός και πίσω και το διακοσμητικό των τροχών τονίζουν τη σπορ εμφάνιση του οχήματος. Το γυαλιστερό μαύρο των εξωτερικών φινιρισμάτων, συμπεριλαμβανομένης της μάσκας, δημιουργεί μια ακόμη έντονη αντίθεση, ενώ τα εσωτερικά φινιρίσματα (περίβλημα του πίνακα οργάνων, οθόνη, λωρίδες στο κεντρικό τούνελ) είναι σε γκρι ματ χρώμα. Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται δίσκοι μπροστινών φρένων με προφίλ wave και δάπεδο με ένθετα αλουμινίου.

Piaggio MP3 530 hpe Exclusive

Το Piaggio MP3 530 hpe είναι διαθέσιμο με τέσσερις ημι-ματ χρωματικούς συνδυασμούς - Blu Oxygen Matt, Grigio Titanio, Nero Meteora και Grigio Cloud Matt - σε συνδυασμό με εκλεπτυσμένες λεπτομέρειες σε μπρονζέ χρώμα, στους τροχούς, στο κάλυμμα του κιβωτίου ταχυτήτων και στη ραφή της σέλας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το πακέτο ολοκληρώνεται με τροχούς σε γκρι γραφίτη, εξωτερικά γκρι ματ φινιρίσματα και εσωτερικά φινιρίσματα (περίβλημα πίνακα οργάνων, οθόνη, λωρίδες στο κεντρικό τούνελ) σε ανοικτό χρώμιο. Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται επίσης δίσκοι μπροστινών φρένων με προφίλ wave και δάπεδο με ένθετα αλουμινίου. Δείτε τις τιμές του νέου Piaggio MP3 εδώ.

Δείτε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ