Ο μεγαλύτερος και ισχυρότερος κινητήρας της Harley-Davidson είναι γεγονός

Harley-Davidson Screamin' Eagle 135ci Stage IV Performance νέος κινητήρας

H Harley-Davidson κλείνει φέτος 120 χρόνια από την ίδρυση της και ένας τεράστιος σε κυβισμό κινητήρας, ο μεγαλύτερος στην ιστορία της, δεν θα μπορούσε να λείπει από τους εορτασμούς.

Πολλές και σημαντικές είναι οι αλλαγές στους μεγάλους V2 κινητήρες της Harley-Davidson την τελευταία 10ετία με την αμερικάνικη εταιρεία εισάγει νέες τεχνολογίες και να αυξάνει διαρκώς τον κυβισμό τους.

Έτσι στην αρχή της 10ετίας του 2020 τα μεγάλα αμερικάνικα cruiser πλησίασαν πολύ κοντά στα 2.000 κ.εκ., μια χωρητικότητα που κάνει τα μοτέρ της Harley-Davidson να στέκονται χωρίς ίχνος κόμπλεξ απέναντι στους κινητήρες των αυτοκινήτων.

Ως γνήσια αμερικάνικη εταιρεία, η Harlet-Davidson προσφέρει και πολλές επιλογές βελτίωσης για τους στάνταρ κινητήρες αλλά και ολόκληρα μοτέρ, τα οποία μπορεί να τα αγοράσει κανείς στο κουτί τους, τα γνωστά και από τον κόσμο των τεσσάρων τροχών «crate engines».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για εκείνους που θα θέλουν όλα και με αφορμή την συμπλήρωση 120 ετών από την ίδρυσή της, η Harley-Davidson παρουσίασε το νέο Screamin' Eagle κινητήρα, o οποίος είναι ο μεγαλύτερος και ισχυρότερος της εταιρείας από το Milwaukee που μπορεί να αγοράσει κανείς.

Ο Screamin' Eagle 135ci Stage IV Performance, όπως είναι το πλήρες όνομα το νέου V2 των Αμερικανών έχει χωρητικότητα που φτάνει στα 2.212 κ.εκ. και ξεπερνά την προηγούμενη κορυφαία πρόταση της Harley-Davidson κατά 66 κ.εκ.

Εκτός από μεγαλύτερος, ο νέος κινητήρας είναι και ο ισχυρότερος στην 120χρονη ιστορία της αμερικάνικης εταιρείας που μπορεί να τοποθετηθεί σε νόμιμη για κυκλοφορία μοτοσικλέτα με την ισχύ του να φτάνει στους 130 ίππους και τη ροπή στα 193,88 Nm.

Οι μέγιστες τιμές ισχύος και ροπής κάνουν την εμφάνισή τους στις 5.500 και 3.500 σ.α.λ. αντίστοιχα, κάτι που σημαίνει ότι ο εργοστασιακός κινητήρας των Αμερικανών μάλλον απέχει αρκετά από τα νούμερα που μπορεί να παρουσιάσει με περαιτέρω βελτίωση. Ούτως ή άλλως οι 130 ίπποι, αν και εντυπωσιάζουν στο άκουσμά τους, εν έτει 2023 δεν αφήνουν τον κόσμο των δύο τροχών με το στόμα ανοιχτό, κάτι ωστόσο που αναμένεται να κάνει ο τρόπος που φτάνουν στον δρόμο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το νέο μοτέρ ενσωματώνει όλες τις τελευταίες εξελίξεις από την αγωνιστική εμπλοκή της Harley-Davbidson στο πρωτάθλημα MotoAmerica Mission King of the Bagger αλλά και όλα τα εξαρτήματα και περιφερειακά του 4ου σταδίου βελτιώσεων της αμερικάνικης εταιρείας, τα οποία είναι διαθέσιμα και ξεχωριστά.

Σε σχέση με τον στάνταρ δικύλινδρο κινητήρα Milwaukee-Eight των «μόλις» 1.917 κ.εκ., ο νέος Screamin' Eagle κινητήρας αποδίδει 41% περισσότερη ισχύ αλλά, ίσως ακόμη πιο σημαντικά, 28% μεγαλύτερη ροπή.

Το μοτέρ των 2,2 λίτρων μπορεί να τοποθετηθεί χωρίς καμία αλλαγή στο πλαίσιο των μοντέλων Touring της Harley-Davidson που έχουν κατασκευαστεί από το 2021 και μετά, με τις εργοστασιακές βάσεις να παραμένουν στη θέση τους. Συνοδεύεται από δύο χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και η τιμή του στις Η.Π.Α. φτάνει στα 7.500 ευρώ, ενώ επί ευρωπαϊκού εδάφους η τιμή του ξεπερνά ελαφρώς τα 10.500 ευρώ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ