Διαθέσιμο και στο ελληνικό κοινό είναι το κορυφαίο steetfighter της Aprilia, Tuono V4, στη στάνταρ αλλά και στην έκδοση Factory.
Η Aprilia Tuono V4 συγκαταλέγεται στις κορυφαίες μοτοσυκλέτες τις κατηγορίας της και όχι άδικα, αφού αποτελεί επί της ουσίας μια γυμνή RSV4 με όλες τις απαραίτητες αλλαγές για μεγαλύτερη χρηστικότητα στην καθημερινή μετακίνηση και όχι μόνο.
Η ιταλική εταιρία προχώρησε πρόσφατα σε εκτεταμένη ανανέωση στη μοτοσυκλέτα των 175 ίππων φέρνοντας ακόμη περισσότερα στοιχεία από τον κόσμο των αγώνων με τις δύο εκδόσεις Tuono V4 και Tuono V4 Factory να είναι τώρα διαθέσιμες και στο ελληνικό κοινό μέσώ του επίσημου δικτύου της. Οι τιμές τους ανέρχονται στα 17.400 ευρώ για την Tuono V4 και στα 20.060 ευρώ για τη Factory. Και οι δύο μοτοσυκλέτες συνοδεύονται από τέσσερα χρόνια εγγύηση αλλά και τέσσερα χρόνια οδική βοήθεια.
BUY NOW
Η πρώτη μεγάλη αλλαγή που έγινε στα ανανεωμένα Tuono V4 είναι η νέα ξεκάθαρη διάκριση μεταξύ των δύο μοντέλων της σειράς.
Η Tuono V4 (διαθέσιμη σε γκρι και λευκό χρώμα) υιοθετεί τα χαρακτηριστικά μιας σπορ μοτοσυκλέτας, αλλά χαρακτηρίζεται και από τη δυνατότητα για κάλυψη μεγάλων αποστάσεων αφού η ύπαρξη τιμονιού συνοδεύεται εδώ και από ψηλότερη ζελατίνα. Ευνοημένος βγαίνει και ο συνεπιβάτης λόγο της πιο άνετης σέλας και χαμηλότερα τοποθετημένα μαρσπιέ.
Η Tuono V4 Factory μένει να εκπροσωπεί με μεγαλύτερη πιστότητα τους Ιταλούς στην κατηγορία των streetgifhters με τις ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις Smart EC 2.0 της Öhlins να περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό της.
Το στυλ της Tuono V4 έχει αναθεωρηθεί και αντλεί έμπνευση τις γραμμές της μικρότερης sport δικύλινρης RS 660, τη μοτοσυκλέτα από την οποία έχει «υιοθετήσει» το δύο επιπέδων φέρινγκ με τις κρυφές αεροτομές.
Το φέρινγκ φιοξενεί το νέο τριπλό LED φωτιστικό σώμα και τα DRL φώτα ημέρας τα οποία περιλαμβάνουν και λειτουργία φώτων στροφής (cornering lights).
Προερχόμενη από την RSV4, η Tuono V4 επωφελείται από τα νέα, αναβαθμισμένα εργονομικά στοιχεία της superbike της Aprilia, τα οποία προσφέρουν περισσότερο χώρο για ακόμη καλύτερη θέση οδήγησης, χάρη στο νέο σχήμα του ρεζερβουάρ καυσίμου και της ουράς.
Παράλληλα η διαχείριση των ηλεκτρονικών συστημάτων είναι πλέον πιο λειτουργική και πραγματοποιείται με μεγαλύτερη άνεση. Η νέα έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT είναι μεγαλύτερη και πληρέστερη. Χάρη στην πιο ισχυρή υπολογιστική ισχύ της νέας μονάδας Marelli 11MP ECU και της νέας IMU έξι αξόνων, έχει βελτιωθεί περαιτέρω η απόκριση στο γκάζι. Το ίδιο ισχύει και για τη λογική χειρισμού του συστήματος APRC που παραμετροποιεί την απόδοση των υπόλοιπων συστημάτων υποβοήθησης του αναβάτη.
Στη διάθεση του αναβάτη βρίσκονται έξι προγράμματα οδήγησης (Riding Modes), τρία για την πίστα (περιλαμβάνονται δύο προγράμματα που προσαρμόζονται από τον αναβάτη) και τρία για τον δρόμο -περιλαμβάνεται ένα που προσαρμόζεται από τον αναβάτη). Ο αναβάτης πρέπει απλά να επιλέξει το πρόγραμμα οδήγησης που του ταιριάζει καλύτερα και να επωφεληθεί αυτόματα από τις καλύτερες δυνατές ρυθμίσεις, για τον έλεγχο πρόσφυσης, τον έλεγχο ανύψωσης του μπροστινού τροχού (σούζας), του φρένου του κινητήρα, του ABS και άλλων ρυθμιζόμενων παραμέτρων, στους οποίους έρχεται να προστεθεί και η δυνατότητα μεταβολής του φρένου του κινητήρα.
Αναφορικά με το πλαίσιο, τα δύο Tuono φέρουν τώρα ένα νέο αλουμινένιο ψαλίδι, ελαφρύτερο από το προηγούμενο και με την ενισχυτική του γέφυρα τοποθετημένη χαμηλότερα.
Το νέο ψαλίδι, που σχεδιάστηκε για να μεταφερθούν οι μάζες πιο χαμηλά και να αυξηθεί η σταθερότητα του πίσω μέρους της μοτοσυκλέτας, κατά την επιτάχυνση, υιοθετεί τη γεωμετρία πουπαρουσιάστηκε αρχικά στις εργοστασιακές Aprilia του Παγκοσμίου Πρωτσθλήματος Superbike και έπειτα για το MotoGP.
Για τον πανίσχυρο V4 κινητήρα με την περιεχόμενη γωνία των 65 μοιρών δεν υπήρξαν αλλαγές. Έτσι, από 1.077 κ.εκ. συνεχίζει να αποδίδει 175 ίππους και 121 Nm ροπής. Ο ήχος και ο χαρακτήρας του V4 παραμένουν στο ίδιο επίπεδο, σύμφωνα με τους Ιταλούς παρά την πλήρη συμμόρφωση με τις προδιαγραφές Euro 5 και τη νέα εξάτμιση.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ