Με τιμή που συναγωνίζεται τα παπιά και τα μικρά scooters, το Daytona Explorer 125 είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά και πλασάρεται ως μια επιλογή που μπορεί να διευρύνει τους ορίζοντες του αναβάτη του.
Το Explorer 125 είναι η νέα μικρή on-off μοτοσικλέτα της Daytona, μια μοτοσικλέτα που έρχεται να δώσει την πολυπόθητη λύση στην καθημερινή μετακίνηση του αναβάτη της. Λόγω προδιαγραφών και κατηγορίας κυβισμού η Explorer μπορεί να οδηγηθεί νόμιμα και από οδηγούς αυτοκινήτου που δεν έχουν στην κατοχή τους δίπλωμα μοτοσικλέτας, εφόσον βέβαια πληρούν τις προϋποθέσεις.
Παράλληλα, στα 2.595 ευρώ, η τιμή κάνει την Daytona Explorer 125 να συναγωνίζεται ευθέως μικρά scooters και παπιά αντίστοιχου κυβισμού, έχοντας σαν ισχυρό ατού τη δυνατότητα ασφαλούς κίνησης σε σαθρό έδαφος, η οποία προκύπτει από τις σχετικά μεγάλες διαδρομές των αναρτήσεων της και τους ακτινωτούς τροχούς διαστάσεων 19 και 17 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
BUY NOW
Σχεδιαστικά η Daytona Explorer 125 συνδυάζει σύγχρονα στοιχεία με ακμές που την κάνουν να ξεχωρίζει στην κατηγορία και ένα Full LED φανάρι που έχει σαφείς σχεδιαστικές αναφορές στις GS της BMW προηγούμενων ετών.
Ο εξοπλισμός της παρουσιάζεται πλούσιος για τα δεδομένα της κατηγορίας με τις προστατευτικές χούφτες χεριών να περιλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό.
Με στόχο την χαμηλή κατανάλωση καυσίμου ο μονοκύλινδρος κινητήρας της Explorer 125 είναι τετράχρονος, τετραβάλβιδος, αερο-ελαιόψυκτος, με ισχύ 12,2 ίππων στις 9.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή τα 9,5 Nm στις 8.000 σ.α.λ. Το μοτέρ συνεργάζεται με κιβώτιο πέντε σχέχεων με την τροφοδοσία να πραγματποιείται από σύστημα ψεκασμού. Η κατανάλωση καυσίμου, σύμφωνα με τη Daytona, κυμαίνεται στα 2,8 λτ./100 χλμ. και σε συνδυασμό με το μεγάλο ντεπόζιτο των 15 λίτρων, η Explorer 125 μπορεί να προσφέρει αυτονομία που ξεπερνά τα 500 χιλιόμετρα.
Η νέα μοτοσικλέτα της Daytona παρουσιάζει μαζεμένες διαστάσεις με το μήκος να φτάνει στα 2.100 χλστ. και το μεταξόνιο 1.380 να προσφέρει αυξημένες δόσεις ευελιξίας. Παράλληλα το ύψος της σέλας βρίσκεται στα 850 χλστ. και το βάρος (πλήρες υγρών) φτάνει στα 149 κιλά, ένα νούμερο που δεν θα προβληματίσει ούτε τους μικρόσωμους αναβάτες. Για την ανάρτηση του εμπρός τροχού φροντίζει ένα ανεστραμμένο πιρούνι με διαδρομή για τον τροχό στα 150 χλστ., ενώ η διαδρομή του αμορτισέρ είναι 38 χλστ.
Την πέδηση στην Explorer 125 αναλαμβάνουν δύο κυματοειδείς δίσκοι, με τον εμπρός να έχει διάμετρο στα 267 χλστ. και τον πίσω 220 χλστ. Τα φρένα φέρουν σύστημα συνδυασμένης πέδησης, όπως επιτάσσει η νομοθεσία με τις δαγκάνες να είναι δύο εμβόλων.