Την ευελιξία και την οικονομία ενός μικρού scooter με την ευρυχωρία μεγαλύτερου συνδυάζει το νέο Suzuki Burgman Street 125EX, το οποίο οδηγείται και με δίπλωμα αυτοκινήτου.
Το νέο Suzuki Burgman Street 125EX αποτελεί το νεότερο και μικρότερο μέλος της γνωστής οικογένειας scooter της ιαπωνικής εταιρείας και είναι διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά, έτοιμο να δώσει ουσιαστικές λύσεις στην μετακίνηση στο αστικό περιβάλλον.
Ανέκαθεν τα Burgman ξεχώριζαν για τα υψηλά επίπεδα άνεσης και τους άπλετους χώρους που προσέφεραν, χαρακτηριστικά που συνδύαζαν με προηγμένες τεχνολογίες και ξεχωριστή σχεδίαση.
BUY NOW
Ως… μήλο που έπεσε από την ίδια μηλιά, το Burgman Street 125EX φέρνει αυτές τις αξίες στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία των 125 κ.εκ., θέλοντας να δελεάσει νέους και έμπειρους αναβάτες, αλλά και τους οδηγούς αυτοκινήτου που θέλουν να κάνουν τη μετάβαση από τους τέσσερεις στους δύο τροχούς, για τις αστικές μετακινήσεις τους. Ας δούμε μαζί τους πέντε λόγους που κάνουν το μικρότερο Burgman μια άκρως δελεαστική πρόταση για κίνηση στους δρόμους της πόλης.
Με compact διαστάσεις για απαράμιλλη ευελιξία και φιλικότητα
Το Burgman Street 125EX ανήκει στην κατηγορία των mini GT και οι Ιάπωνες έχουν προσπαθήσει να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τα χαρακτηριστικά αυτής της κατηγορίας ώστε να προσφέρουν… δυσανάλογα υψηλά επίπεδα ευρυχωρίας για το μέγεθός του scooter τους.
Με μήκος που δεν ξεπερνά τα 1.905 χλστ. και μεταξόνιο που φτάνει στα μόλις 1.290 χλστ., το scooter της Suzuki φανερώνει αμέσως τα βέλη που έχει στη φαρέτρα του για να προσφέρει μέγιστη ευελιξία και φιλικότητα στους μποτιλιαρισμένους δρόμους της πόλης, με έξτρα ατού τους τροχούς των 12 ιντσών και το πολύ χαμηλό βάρος των 112 κιλών.
Ευρύχωρο με υπογραφή… Burgman
Η αρχή στην πολύτιμη ευρυχωρία που προσφέρει το Burgman των 125 κυβικών γίνεται με τη μεγάλη και μακριά σέλα που φέρει πλούσιο αφρώδες και ποιοτική επένδυση με διπλή ραφή ώστε να φιλοξενεί με άνεση συνεπιβάτη και αναβάτη. Ο πρώτος επωφελείται από την ύπαρξη μαρσπιέ και χειρολαβών που βρίσκονται σε ιδανικά σημεία για τη στήριξή του, ενώ και ο αναβάτης θα νιώσει αμέσως οικεία πάνω στο scooter της Suzuki.
Εκτός από τη μεγάλη σέλα που απέχει από το έδαφος μόλις 780 χλστ. και αυξάνει τα επίπεδα φιλικότητας και για τους μικρόσωμους, το μικρό Burgman φροντίζει για την άνεση του αναβάτη του με την πολύ πρακτική επίπεδη ποδιά, με θέσεις για τα πόδια και στο εμπρός μέρος της, για μια γνήσια GT εμπειρία στην άνεση.
Για την άνεση και την εργονομία φροντίζει και το τιμόνι τοποθετημένο σε θέση που προσφέρει απόλυτο έλεγχο χωρίς περιορισμούς με τον ευανάγνωστο ψηφιακό πίνακα να «τροφοδοτεί» τον αναβάτη με όλα τα δεδομένα που χρειάζεται.
Πλήρης εκμετάλλευση χώρων και έξυπνες λύσεις
Η επίπεδη ποδιά του Burgman είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμη και για τη μεταφορά αντικειμένων με τη Suzuki να έχει τοποθετήσει πτυσσόμενο γάντζο που ασφαλίζει μπροστά από τη σέλα αλλά και έναν μικρότερο στην περιοχή της ποδιάς. Στην ποδιά δίνουν το «παρών» και δύο ντουλαπάκια, ένα κλειστό που φέρει και φωτιζόμενη θύρα φόρτισης USB και ένα ανοιχτό στα δεξιά για τα μικροαντικείμενα στα οποία ο αναβάτης θέλει να έχει άμεση πρόσβαση.
Χώρος υπάρχει φυσικά και κάτω από τη σέλα και με χωρητικότητα που φτάνει στα 21,5 λίτρα μπορεί να φιλοξενήσει μεγαλύτερα σε διαστάσεις αντικείμενα. Για την αποθήκευση των κρανών, όταν το Burgman δεν κινείται, η Suzuki έχει προβλέψει με την τοποθέτηση δύο ακόμη γαντζών κάτω από τη σέλα στο εμπρός μέρος της. Σε αυτούς μπορούν να περαστούν τα λουράκια και με το κλείσιμο της σέλας να ασφαλιστούν τα κράνη εκεί. Η εικόνα ολοκληρώνεται με τον καλύτερο τρόπο από τη στάνταρ σχάρα στο πίσω μέρος με τις ενσωματωμένες χειρολαβές.
Προηγμένος κινητήρας παραδοσιακών αξιών
Οι προηγμένες τεχνολογίες της ιαπωνικής εταιρείας συναντούν τις παραδοσιακές αξίες της απλότητας στον σχεδιασμό και της αξιοπιστίας στο νέο κινητήρα των 125 κ.εκ. του Burgman.
Το νέο μοτέρ ανήκει στη τελευταία γενιά κινητήρων Suzuki Eco Performance Alpha (SEP-α) και το 125άρι Burgman είναι το πρώτο από τα μοντέλα που αξιοποιεί τις νέες τεχνολογίες των Ιαπώνων ανοίγοντας τον δρόμο για τα υπόλοιπα.
Ο νέος κινητήρας των 125 κ.εκ. σχεδιάστηκε με γνώμονα να προσφέρει δυνατές επιταχύνσεις από στάση και εν κινήσει στο αστικό περιβάλλον και να τις συνδυάζει με απαράμιλλη οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου. Η απόδοσή του φτάνει στους 8,6 ίππους και τα 10 Nm ροπής στις 6.500 και 5.500 σ.α.λ. αντίστοιχα.
Κατανάλωση με το σταγονόμετρο
Παράλληλα, η κατανάλωση κατά το πρότυπο WMTC βρίσκεται εντυπωσιακά χαμηλά, στο 1,9 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 δεν ξεπερνούν τα 44 γρ./χλμ., μια επίδοση που κατατάσσει το μικρότερο μέλος της οικογένειας Burgman ανάμεσα στα πλέον φιλικά προς το περιβάλλον δίτροχα με μοτέρ εσωτερικής καύσης.
Για να φτάσουν σε αυτά τα επίπεδα οικονομικής απόδοσης οι Ιάπωνες εφάρμοσαν τεχνολογίες χαμηλών τριβών στο αερόψυκτο μοτέρ για τα κινούμενα μέρη τους, ένα τελευταίας γενιάς σύστημα ψεκασμού αλλά και το νέο σύστημα Engine Auto Stop-Start (EASS).
Το EASS σβήνει αυτόματα τον κινητήρα σε κάθε σύντομη στάση και τον επανεκκινεί αστραπιαία στο άνοιγμα του γκαζιού εξοικονομώντας έτσι ακόμη περισσότερο καύσιμο σε σχέση με τα συμβατικά μοτέρ.
Παράλληλα, η απλότητα στη σχεδίαση του αερόψυκτου μοτέρ με τον έναν επικεφαλής εκκεντροφόρο εγγυάται τα υψηλά επίπεδα αξιοπιστίας και απρόσκοπτης λειτουργίας που χαρακτηρίζουν όλα τα μοντέλα της Suzuki.
Το Burgman Street 125EX είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά στην τιμή των 3.095 ευρώ, συνοδεύεται από μια ολοκληρωμένη γκάμα αξεσουάρ που το κάνουν ακόμη πιο χρηστικό στην αστική καθημερινότητα και για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφτούν την επίσημη ιστοσελίδα της ελληνικής αντιπροσωπείας.