Suzuki V-Strom 800 & 800DE: Η απόλυτη ισορροπία μεταξύ επιδόσεων και περιπέτειας
H Suzuki V-Strom συνεχίζει την πετυχημένη πορεία της, με τις δυο εκδόσεις στα 800 κ. εκ. να έχουμε τα δικά τους πλεονεκτήματα, προσφέροντας ευελιξία στην πόλη, άνεση στο ταξίδι και περιπέτεια στις off-road διαδρομές.
Η Suzuki, με την πλούσια κληρονομιά της στην κατηγορία adventure, εμπλoύτισε τη σειρά V-Strom με δύο νέα μοντέλα που υπόσχονται να επαναπροσδιορίσουν την εμπειρία της οδήγησης σε κάθε είδους δρόμο, το V-Strom 800 και το V-Strom 800DE.
Η έκδοση DE που παρουσιάστηκε πρώτη, έδωσε στην εταιρεία την δυνατότητα να μπει πιο δυναμικά στην κατηγορία των μεσαίων adventure, προσφέροντας στους αναβάτες ένα ολοκληρωμένο «εργαλείο» για περιπέτεια.
BUY NOW
Το φαρδύ τιμόνι αλουμινίου, το μοναδικά διαμορφωμένο ψαλίδι αλουμινίου και ο μπροστινός ακτινωτός τροχός 21 ιντσών εξασφαλίζουν άριστη συμπεριφορά και έλεγχο σε κάθε είδους τερέν, ενώ η σειρά από προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου, όπως ο επιλογέας Drive Mode Selector, το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Suzuki Traction Control System με ειδική λειτουργία για χωματόδρομο, η λειτουργία Rear ABS OFF και το σύστημα Bi-Directional Quick Shift το κάνουν τον ιδανικό σύντροφο για ατελείωτα «σκονισμένα» χιλιόμετρα.
Η διαδρομή των αναρτήσεων, και η απόσταση 220 χλστ. από το έδαφος, η μεγαλύτερη από κάθε άλλο μοντέλο της σειράς, επιτρέπει στο V-Strom 800DE να περνάει πάνω από ανώμαλα εδάφη χωρίς ο αναβάτης να χάσει την αυτοπεποίθηση του, ενώ τα διπλά μπροστινά δισκόφρενα 310 χλστ. με το ρυθμιζόμενο ABS υπόσχονται σιγουριά και ασφαλές φρενάρισμα.
Στην καρδιά του V-Strom 800DE βρίσκεται ένας ολοκαίνουργιος δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας 776 κυβικών εκατοστών, ο οποίος αποδίδει 84,3 ίππους και 78 Nm ροπής. Ένας κινητήρας που συνδυάζει την δύναμη με την οικονομία, προσφέροντας στον αναβάτη την απόλυτη ελευθερία να εξερευνήσει κάθε είδους διαδρομή, ενώ η διαμόρφωση του στροφάλου 270 μοιρών συμβάλλει στη διατήρηση μιας ευχάριστης αίσθησης κοινής με εκείνη στα μοντέλα V-twin της σειράς.
Στα παραπάνω έρχεται να προστεθεί η επιθετική εμφάνιση που ακολουθεί τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της Suzuki, κρατώντας όμως οπτική συγγένεια με τους προκατόχους του. Το ψηλά τοποθετημένο «ρύγχος» σε συνδυασμό με τον τετράγωνο προβολέας τονίζουν τη δυναμική εικόνα του μοντέλου, ενώ το σχήμα της σέλας επιτρέπει άνετες διαδρομές σε αναβάτη και συνεπιβάτη. Επιπλέον εφοδιάζεται στάνταρ με χούφτες, ποδιά και προστατευτικού ψυγείου ώστε να παρέχει σε οδηγό και μηχανικά μέρη τα υψηλότερα επίπεδα προστασίας από πέτρες κι όχι μόνο.
Είναι διαθέσιμο σε τρεις διαφορετικούς χρωματισμούς, Champion Yellow, Glass Mat Mechanical Gray και Glass Sparkle Black, που επιλέχθηκαν με στόχο να δώσουν στο μοντέλο τη δυναμική που του αξίζει.
Μετά την ένθερμη υποδοχή του V-Strom 800DE από την αγορά και ακούγοντας την ανάγκη του κόσμου για τη δημιουργία μιας πιο ασφάλτινης μοτοσυκλέτα με παρόμοια τεχνικά χαρακτηριστικά, η Suzuki προχώρησε στο λανσάρισμα του «απλού» 800.
Έχοντας τον ίδιο ισχυρό κινητήρα κι ένα πλαίσιο βελτιστοποιημένο για άνεση και σταθερότητα σε μεγάλες αποστάσεις, αποτελεί μια από τις κορυφαίες επιλογές για τους αναβάτες που αναζητούν την απόλυτη μοτοσυκλέτα για ταξίδια, χωρίς όμως να θυσιάζει την ευελιξία και την πρακτικότητα στις αστικές καθημερινές διαδρομές.
Με μπροστινό τροχό 19 ιντσών και 17 πίσω, που ντύνονται από ελαστικά Dunlop D614F/D614, κατασκευασμένα αποκλειστικά για το V-STROM 800, οι ελιγμοί στην πόλη γίνονται ακόμα πιο εύκολοι κι ελεγχόμενοι, ενώ ταυτόχρονα επιτρέπουν στο μοντέλο να αναβλύζει σιγουριά και να παραμένει σταθερό στον αυτοκινητόδρομο και στο επαρχιακό δίκτυο.
Το σύστημα των αναρτήσεων, μπροστά ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και πίσω αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτιση και απόσβεση επαναφοράς, είναι σχεδιασμένo για να προσφέρει άνεση και πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες. Οι διπλές τετραπίστονες δαγκάνες με τα δισκόφρενα 310 χλστ. μπροστά, το μονό δισκόφρενο πίσω και το ABS δυο θέσεων προσφέρουν την απαραίτητη ασφάλεια στον αναβάτη, ο οποίος όπως και στην έκδοση DE, έχει στη διάθεση του το δύο κατευθύνσεων Bi-Directional Quick-Shift της Suzuki.
Ο σχεδιασμός της σέλας σε συνδυασμό με το αφρώδες επιτρέπουν στον οδηγό να γράφει ξεκούραστα χιλιόμετρα, προσφέροντας του τον απαραίτητο χώρο ακόμα κι αν υπάρχει δεύτερο άτομο με βαλίτσες. Σε αντίθεση με τη χωμάτινη εκδοχή του, ο ρυθμιζόμενος καθ’ ύψος ανεμοθώρακας είναι ψηλότερος κι έχει σχεδιαστεί για να προστατεύει τον αναβάτη από τις ριπές του αέρα όταν ταξιδεύει σε υψηλότερες ταχύτητες και για να ενισχύει την άνεση σε μακρινές διαδρομές.
Ο οδηγός, όπως και στο πιο σκληροτράχηλο αδερφό του, λαμβάνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες μέσω ενός πίνακα οργάνων πολλαπλών λειτουργιών 5 ιντσών κι έχει στη διάθεση θύρα USB για τη σύνδεση ηλεκτρονικών συσκευών.
Το Suzuki V-Strom 800 είναι κι αυτό διαθέσιμο σε 3 χρωματισμούς, Pearl Vigor Blue Metallic Matt Steel Green και Glass Sparkle Black, προσεκτικά επιλεγμένους να αναδεικνύουν τη συνολική φιλοσοφία της μοτοσυκλέτας.
Δείτε εδώ όλες τις λεπτομέρειες για το Made in Japan μοντέλο της Suzuki