100 χρόνια ζωής κλείνει η Bugatti Type 35

bugatti

Το πιο διάσημο αγωνιστικό αυτοκίνητο της Bugatti και το πρώτο στην ιστορία της αυτοκίνησης που χρησιμοποίησε ελαφριές ζάντες από κράμα αλουμινίου, γιορτάζει φέτος τα 100 του χρόνια.

Πρόκειται για το Type 35, ένα από τα πιο πετυχημένα μοντέλα όλων των εποχών. Κατασκευάστηκε στο εργοστάσιο Molsheim του Ettore Bugatti και έγινε κυρίως γνωστό από την οδηγό αγώνων Eliska Junkova. Η παραγωγή του ξεκίνησε το 1924 και οι νίκες που σημείωσε τη δεκαετία του 1920 ήταν περισσότεροι από χίλιοι.

bugatti b
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Bugatti Type 35 έκανε το ντεμπούτο της στο Grand Prix του 1924 και το επαναστατικό της στοιχείο για την εποχή ήταν η ιδέα των αλουμινένιων τροχών, οι οποίοι αντικατέστησαν τους ατσάλινους. Η αλλαγή αυτή συνετέλεσε στην καλύτερη αεροδυναμική και στην πιο αποτελεσματική ψύξη των φρένων. Το αμάξωμα ζύγιζε 750 κιλά και παρήχθησαν συνολικά 330 μονάδες (96 απλές εκδόσεις, 139 Type 35A, 37 Type 35B, 45 Type 35C και 13 μόνο Type 35T).

Επιπλέον, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αποδείχθηκε και πιο ευκολοδήγητο, αφού χάρη στους ελαφρύτερους τροχούς, οι οδηγοί ήταν λιγότερο κουρασμένοι μετά από πολλές ώρες πίσω από το τιμόνι των αγώνων αντοχής. Για αυτό μπορούσαν να το χειριστούν και γυναίκες.

bugatti c

Το μοτέρ που βρισκόταν κάτω από το καπό ήταν ένα ατμοσφαιρικό εν σειρά με 8 κυλίνδρους, το οποίο απέδιδε 90 ίππους και ανέβαζε μέχρι τις 6.000 σ.α.λ. Αργότερα, με την χρήση υπερσυμπιεστή τύπου Roots, η ισχύς ανέβηκε στους 128 ίππους. Στο ίδιο πλαίσιο τοποθετήθηκε και ένας μικρότερος 4κύλινδρος εν σειρά κινητήρας με 60 ίππους (Type 37).

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ