Μπορεί η γηραιά ήπειρος να φιλοξενεί περισσότερα από 300 μονάδες παραγωγής οχημάτων, ωστόσο, η Ελλάδα εξακολουθεί να μένει εκτός παιχνιδιού και πολύ μακριά από την πρώτη γραμμή των εξελίξεων της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας.
Περισσότερα από 300 εργοστάσια οχημάτων μετρά πλέον η γηραιά ήπειρος, παραμένοντας ένας ισχυρός πυλώνας ανάπτυξης της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας.
Συγκεκριμένα, οι 301 μονάδες παραγωγές οι οποίες φιλοξενούνται σε ευρωπαϊκό έδαφος, αφορούν στην παραγωγή επιβατικών και επαγγελματικών καθώς και στην κατασκευή των πολύτιμων συσσωρευτών ηλεκτρικής ενέργειας και εκτείνονται σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της ηπείρου.
Μάλιστα από τις 301 μονάδες παραγωγής, οι 194 βρίσκονται σε κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθιστώντας ακόμα πιο… ηχηρή ή αν προτιμάτε απογοητευτική την απουσία της χώρας μας από τον μακρύ κατάλογο εκείνων που με τον έναν ή τον άλλον τρόπο εμπλέκονται με την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.
BUY NOW
Με την Ελλάδα να παραμένει στο απόλυτο… μηδέν, στο ακριβώς αντίθετο άκρο συναντάμε τη Γερμανία, η βαριά βιομηχανία της οποίας αντικατοπτρίζεται πλήρως στο γεγονός ότι στα εδάφη της φιλοξενεί 44 παραγωγικές μονάδες.
Αρκετά ψηλά βρίσκεται και η Ρωσία με 33 εργοστάσια ενώ την πρώτη τριάδα συμπληρώνει η Μ. Βρετανία, η οποία στο προ Brexit εποχή αποτέλεσε τον πόλο έλξης αρκετών αυτοκινητοβιομηχανιών.
Σε ό,τι αφορά στην Τουρκία, οι γείτονες έχουν καταφέρει να συγκεντρώσουν 17 εργοστάσια κατασκευής, εκ των οποίων τα τέσσερα παράγουν επιβατικά αυτοκίνητα και τα υπόλοιπα είτε κινητήρες, είτε λεωφορεία και φορτηγά.