Φουρτούνες για τη μάρκα με σήμα την τρίαινα, καθώς οι πωλήσεις της στο πρώτο μισό του 2024 έχουν μειωθεί δραματικά!
Μπορεί η Maserati να μην παίζει πραγματικά ρόλο στα απογοητευτικά αποτελέσματα της Stellantis, μιας και λίγα μπορεί να περίμενε ο όμιλος από εκείνη σε σχέση με τα άλλα 13 brand που είναι υπό την ίδια ομπρέλα, όμως όταν η ναυαρχίδα σου «βυθίζεται» σε πωλήσεις, έρχεται η ώρα να εκπέμψεις SOS.
Μέχρι και τον Ιούνιο λοιπόν, η Maserati πούλησε 6.500 μονάδες, αριθμός που αποτελεί μείωση της τάξης του 50% σε σχέση με τις αντίστοιχες πωλήσεις στο πρώτο μισό του 2023 (15.300).
BUY NOW
Κι αν έχουμε τέτοια βουτιά με την υπάρχουσα γκάμα, τα πράγματα είναι δυσοίωνα αφού δεν υπάρχει κάποιος λαγός να βγει από το καπέλο για την ιταλική μάρκα. Το 2025 περιμένουμε την ηλεκτρική MC20 και μετά… τίποτα καινούριο πριν το 2027. Άρα η μοναδική λύση για να τονωθεί το ενδιαφέρον των επίδοξων αγοραστών, είναι η δραστική μείωση των τιμών απόκτησης. Κι αυτό δεν είναι καλή πρακτική για μία μάρκα με το πρεστίζ της Maserati.
Όλα τα παραπάνω, έχουν φέρει ξανά στην επιφάνεια το σενάριο πώλησης του brand που τις τελευταίες δεκαετίες έχει περάσει από μύρια κύματα. Στη Stellantis το λένε πλέον ανοιχτά. Αλλά ποιος θα πάρει αυτό το ρίσκο;
Η Ferrari αναμένεται να μη μπει στην ουρά – παρότι υπό τη δική της ιδιοκτησία η Maserati τα είχε πάει πολύ καλά (1999-2005) και κοιτώντας στον ορίζοντα, δεν εντοπίζονται και πολλοί ενδιαφερόμενοι.
Διαβάστε επίσης:
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ