Το αγαπημένο αυτοκίνητο του Έλληνα οδηγού ταξί

Skoda Octavia Taxi

Η Skoda Octavia πρώτης γενιάς ήταν ένα ιδιαίτερα δημοφιλές μοντέλο και για τους επαγγελματίες στην Ελλάδα με την έκδοση ταξί να γεμίζει τους δρόμους.

Βέβαια η δημοφιλία της Octavia δεν ήταν μόνο ελληνικό φαινόμενο αλλά ευρωπαϊκό με το μοντέλο της τσέχικης εταιρείας να επιλέγεται από πολλούς επαγγελματίες και σε άλλες χώρες εκτός Τσεχίας, όπως για παράδειγμα στη Μ.Βρετανία και τη Γερμανία.

Αναμφίβολα ένας από τους σημαντικότερους λόγους που οδήγησε την πρώτη Octavia σε ένα επιτυχημένο εμπορικό μονοπάτι και ως ταξί ήταν και ο εργοστασιακός εξοπλισμός που είχε αναπτύξει η Skoda για το μοντέλο της και μπορούσε να τοποθετηθεί απευθείας στην Octavia κατά την παραγγελία της.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο εργοστασιακός εξοπλισμός της έκδοσης ταξί της Octavia, η οποία ήταν διαθέσιμη ως liftback αλλά και ως station wagon, δεν αφορούσε φυσικά μόνο τη βαφή του αμαξώματος και κάποια στοιχεία άνεσης και ασφάλειας. Αρχικά βασιζόταν στην έκδοση GLX, ενώ έπειτα στην πιο πλούσια εξοπλισμένη Ambiente, φέροντας επιπλέον στοιχεία που έκαναν τη ζωή του επαγγελματία πιο εύκολη.

Η επαγγελματική έκδοση της Octavia έφερε μεγαλύτερης διαμέτρου δισκόφρενα έναντι του αντίστοιχου πολιτικού μοντέλου αλλά και μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία ώστε να διαχειρίζεται πιο αποτελεσματικά τις υψηλότερες απαιτήσεις του επαγγελματία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έφερε παράλληλα αφαιρούμενο «καπέλο» όπως ονομάζεται ο φάρος της οροφής, air condition, προεγκατάσταση για τον ασύρματο της Motorola αλλά και προεγκατάσταση για το ταξίμετρο Hale MCT-04 με τον επαγγελματία να έχει την επιλογή για την εγκατάσταση και των δύο από το εργοστάσιο.

Διαφορές υπήρχαν και στον εσωτερικό φωτισμό με επιπλέον μονάδες τόσο για τον οδηγό και τον συνοδηγό όσο και για τους επιβάτες που κάθονταν πίσω.

Η εργοστασιακές ταξί Octavia έρχονται επίσης εξοπλισμένες με υφασμάτινα πατάκια και υφασμάτινη επένδυση στον χώρο αποσκευών, ρυθμιζόμενο σε ύψος κάθισμα οδηγού, αλλά και μηχανικά ρυθμιζόμενος καθρέπτες, ενώ οι πλάτες των εμπρός καθισμάτων ήταν επενδυμένα με δερματίνη.

Αναφορικά με τους κινητήρες, το μεσαίο μοντέλο της τσέχικης εταιρείας ήταν διαθέσιμο με μοτέρ βενζίνης και πετρελαίου με δημοφιλέστερη επιλογή τον 4κύλινδρου TDI του 1,9 λίτρου. Το συγκεκριμένο μοτέρ προσφερόταν και σε ατμοσφαιρική έκδοση με την απόδοσή του να φτάνει στους 68 ίππους, ενώ στην turbo εκδοχή του η απόδοση έφτανε έως και τους 110 ίππους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ