Οδηγεί αυτοκίνητο του 1940 – Γιατί δεν το αποχωρίζεται ο ιδιοκτήτης του

Skoda Rapid 1

Ο περήφανος ιδιοκτήτης της «αιωνόβιας» Skoda κυκλοφορεί παντού με αυτή και αναφέρει ότι δεν χρειάζεται άλλο αυτοκίνητο.

Ο Miroslav Strouhal αγόρασε το 1978 ένα ταλαιπωρημένο Skoda Rapid του 1940, απλά και μόνο για να έχει ένα μεταφορικό μέσο για να κυκλοφορεί. Μετέπειτα, προχώρησε σε ανακατασκευή που του πήρε 30 χρόνια να ολοκληρωθεί και πλέον, εδώ και πολλά χρόνια, πραγματοποιεί τις καθημερινές του δουλειές.

Skoda Rapid 9
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει κερδίσει βραβεία στο Concours d’Elegance, όπου συμπεριλήφθηκε στα 40 κορυφαία αυτοκίνητα της οργάνωσης, και στην έκθεση του Έσσεν, ενώ είναι σχεδόν βέβαιο ότι μπορεί να το πετύχετε και σε ορισμένες εκδηλώσεις κλασικών αυτοκινήτων στην Τσεχία.

Skoda Rapid 2

Σύμφωνα με τα αρχεία της εταιρείας, το συγκεκριμένο Skoda Rapid OHV κατασκευάστηκε σε μόλις 101 αυτοκίνητα, επομένως το πράσινο Rapid που βλέπετε σε αυτή την μοναδικά καλή κατάσταση, είναι πραγματικά ένα από τα πιο ξεχωριστά μοντέλα στον πλανήτη.

Skoda Rapid 3
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ωστόσο, αυτό το μοναδικό «έκθεμα» δεν φυλάσσεται σε κάποιο γκαράζ, αλλά κυκλοφορεί κανονικά σε καθημερινή βάση για να εκτελέσει τις καθημερινές δουλειές του ιδιοκτήτη του, ενώ παράλληλα τον συντροφεύει και στο 3ωρο ταξίδι που πραγματοποιεί συχνά για να πάει στο εξοχικό του.

Skoda Rapid 4

Μάλιστα, ο ιδιοκτήτης του αναφέρει ότι οδηγεί κανονικά το αυτοκίνητο, μιας και δεν έχει άλλο. Και προσθέτει, «Τι θα με ωφελούσε να πάρω ένα καινούριο; Πήγαινα στη δουλειά με το τρένο και το τραμ όλη μου τη ζωή γιατί η οδήγηση στην Πράγα είναι τρομακτική. Όποτε χρειαστεί να πάω κάπου, το Rapid θα με πάει».

Skoda Rapid 5
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η ασυνήθιστη ιστορία αυτού του αυτοκινήτου ξεκίνησε το 1940, όταν κατασκευάστηκε στο Mlada Boleslav. Προφανώς, το αυτοκίνητο παραγγέλθηκε από έναν εύπορο ιδιοκτήτη, γιατί το Skoda Rapid OHV ήταν ακριβό για την εποχή του. Το Skoda Rapid ήταν ένα ευρύχωρο και πρακτικό αυτοκίνητο που προορίζονταν για τη μεσαία τάξη της δεκαετίας του 1930, με την έκδοση OHV να διαφέρει από το πιο αεροδυναμικό αμάξωμα και τον ισχυρότερο κινητήρα.

Skoda Rapid 6

Ο κινητήρας του Rapid της εποχής, ήταν 1,4 λίτρων με απόδοση 31 ίππων, αλλά το εικονιζόμενο φέρει τον 1.600άρη OHV που απέδιδε 42 άλογα. Το κιβώτιο ταχυτήτων έχει τρεις σχέσεις και η τελική του ταχύτητα είναι 110 χλμ./ώρα. Ωστόσο, το αυτοκίνητο του κ. Strouhal έχει ισχύ 46 ίππων και τελική ταχύτητα 120 ίππων.

Skoda Rapid 7
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η αλήθεια είναι όμως ότι όταν το αγόρασε το 1978, δεν το έκανε για συλλεκτικούς λόγους. Ήταν ένα αυτοκίνητο που οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες του δεν το είχαν προσέξει, καθώς στη σοσιαλιστική Τσεχοσλοβακία της εποχής, τα κλασικά αυτοκίνητα δεν ευδοκιμούσαν.

Skoda Rapid 8

Η αγορά του πραγματοποιήθηκε από τον κ. Στρουχάλ γιατί δεν είχε πολλά λεφτά για ξόδεμα, αλλά χρειαζόταν οπωσδήποτε ένα μεταφορικό μέσο. Όπως αντιλαμβάνεστε, το βασικό κίνητρο σε αυτές τις ιστορίες ήταν η αγάπη του για το αυτοκίνητο.

Η αναζήτηση ανταλλακτικών δεν ήταν τελικά πολύ δύσκολη, και η ανακατασκευή του έγινε με αργούς ρυθμούς, φτάνοντας τα 30 χρόνια, και όπως μπορείτε να δείτε είναι άκρως επιτυχημένη.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ