Ποια είναι η άγνωστη μάρκα «ΚΝ» με τις χιλιάδες αναζητήσεις στη Google;

Ποια είναι η άγνωστη μάρκα KN με τις χιλιάδες αναζητήσεις στο Google;

Το εξεζητημένο design δεν καταφέρνει πάντα να επικοινωνήσει το μήνυμα που θέλει ο δημιουργός του και αυτή φαίνεται πως είναι η περίπτωση με το ανασχεδιασμένο σήμα γνωστού κατασκευαστή.

Δεκάδες είναι οι νέοι κατασκευαστές αυτοκινήτων που ξεπηδούν από όλες τις αυτοκινητικές γωνιές του κόσμου τα τελευταία χρόνια και έρχονται να προστεθούν στους ήδη υπάρχοντες και καθιερωμένους.

Το παραπάνω κάνει την ανάγκη για διαφορετικότητα πιο επιτακτική από ποτέ στον κόσμο του αυτοκινήτου και αυτό ισχύει ακόμη περισσότερο για τις παραδοσιακές εταιρείες. Πολλές από αυτές έχουν προχωρήσει στην ανασχεδίαση του λογότυπου και της εταιρικής τους ταυτότητας με στόχο να «ξανασυστηθούν» στο κοινό από μια νέα οπτική.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι φιλόδοξες αλλαγές που πραγματοποιούν στην εικόνα τους οι κατασκευαστές δεν πετυχαίνουν πάντα απόλυτα τον στόχο τους και αυτή φαίνεται πως είναι η περίπτωση με το ανασχεδιασμένο σήμα της Kia που έκανε για πρώτη φορά την εμφάνισή του στις αρχές του 2021. Σε μίνιμαλ εκτέλεση, το νέο σήμα της δείχνει εντυπωσιακό αλλά την ίδια στιγμή μπορεί να μπερδέψει και να διαβαστεί λανθασμένα ως KN, όπως δείχνουν και οι χιλιάδες αναζητήσεις στο Διαδίκτυο για έναν...φανταστικό κατασκευαστή αυτοκινήτου.

Το νέο σήμα της Kia από την φαντασμαγορική του παρουσίαση που έγινε με τη χρήση 303 drones
Το νέο σήμα της Kia από την φαντασμαγορική του παρουσίαση που έγινε με τη χρήση 303 drones

Δύο χρόνια μετά από την παρουσίασή του, το σήμα του Κορεάτη κατασκευαστή εξακολουθεί να προκαλεί σύγχυση σε μερίδα του κοινού που αδυνατεί να το διαβάσει σωστά και να το αναγνωρίσει με αποτέλεσμα να νομίζει πως πρόκειται για κάποια άλλη εταιρεία.

Σύμφωνα με σχετική έρευνα που πραγματοποιήθηκε με τη χρήση του Google Trends, το κοινό έδειξε να αναζητά κατά χιλιάδες τον όρο «KN car» στη μηχανή εύρεσης της Google. Η τάση μάλιστα παρουσιάστηκε αυξητική έπειτα από την παρουσίαση του νέου σήματος των Κορεατών, χωρίς να υπάρχει παράλληλα κάποια νέα εταιρεία που έκανε την εμφάνισή της με αυτό το όνομα, με τις αναζητήσεις να φτάνουν σε μέσο όρο τις 30.000 το μήνα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι περιοχές του πλανήτη που μοιάζουν να έχουν τη μεγαλύτερη δυσκολία στο να αναγνωρίσουν το νέο σήμα της Kia είναι η Β. Αμερική (Καναδάς και Η.Π.Α.), το Ηνωμένο Βασίλειο, μεγάλες χώρες της κεντρικής Ευρώπης (Γερμανία, Γαλλία, Πολωνία), η Ινδία, το Πακιστάν και η Αυστραλία.

Το παλιό (αριστερά) και το νέο λογότυπο της Kia
Το παλιό (αριστερά) και το νέο λογότυπο της Kia

Μάλιστα σε αρκετές περιοχές αναζητούνται και οι όροι «KN SUV» και «KN car brand price», ενώ την εμφάνισή τους κάνουν επίσης και αναζητήσεις για «KN Telluride car» και «KN Carnival car», με τα δύο μοντέλα να ανήκουν φυσικά στη γκάμα της κορεάτικης εταιρείας.

Σύμφωνα με τον Ashwinn Krishnaswamy που πραγματοποίησε τη σχετική έρευνα το φαινόμενο έχει πτωτικές τάσεις τους τελευταίους μήνες, ενώ σε καμία περίπτωση δεν δείχνει να επηρεάζει τις πωλήσεις νέων μοντέλων της Kia, οι οποίες και πηγαίνουν από το καλό στο καλύτερο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι «ανορθόγραφες» αναζητήσεις δείχνουν επίσης ότι το ξεχωριστό design των μοντέλων των Κορεατών βάζει τον κόσμο στη διαδικασία να ψάξει για το αυτοκίνητο που βλέπει στην οθόνη του, χωρίς να γνωρίζει στην πραγματικότητα σε ποιον κατασκευαστή ανήκει και αυτό είναι ένα σημείο όπου οι σχεδιαστές της Kia μάλλον πέτυχαν τον σκοπό τους.

Δείτε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ