Μια σύντομη περιήγηση στην αγορά του μεταχειρισμένου αυτοκινήτου στη χώρας, φέρνει στο φως άγνωστα διαμάντια, το κόστος αγοράς των οποίων μόνο απαγορευτικό δεν είναι.
Την αγορά ενός αυτοκινήτου την έχουμε συνδέσει με μια «επένδυση», η οποία απαιτεί αρκετές θυσίες για να επιτευχθεί.
Υπάρχουν βέβαια και εκείνοι που προσπερνούν την ιδέα απόκτησης ενός ολοκαίνουργιου αυτοκινήτου, αναζητώντας τις ευκαιρίες που μπορεί να κρύβει η αγορά των μεταχειρισμένων.
BUY NOW
Προφανώς από ένα αυτοκίνητο, το οποίο δεν κοστίζει περισσότερα από 500 ευρώ δεν περιμένεις τις επιδόσεις, τις ανέσεις, την αποδοτικότητα και την ασφάλεια ενός σύγχρονου τετράτροχου, αυτό δεν σημαίνει ωστόσο ότι δεν μπορούν να προσφέρουν λύσεις.
Αυτοκίνητα που ενδεχομένως να έχουν χάσει τη λάμψη τους και την αγοραστική αξίας τους στο πέρασμα του χρόνου, συνιστούν ευκαιρίες στις οποίες αξίζει κανείς να δώσει μια ευκαιρία.
Audi 80
Το Audi 80 ξεκίνησε την πορεία του στην ευρωπαϊκή αγορά το 1972 και έξι χρόνια αργότερα απέκτησε τη δεύτερη και σαφώς αναβαθμισμένη γενιά του. Με την κωδική ονομασία B2, το γερμανικό σεντάν διέθετε στη βασική του έκδοση έναν κινητήρα χωρητικότητας βενζίνης 1,6 λίτρων και απόδοσης 90 ίππων.
80 ξεκίνησε την πορεία του στην ευρωπαϊκή αγορά το 1972 και έξι χρόνια αργότερα απέκτησε τη δεύτερη και σαφώς αναβαθμισμένη γενιά του. Με την κωδική ονομασία B2, το γερμανικό σεντάν διέθετε στη βασική του έκδοση έναν κινητήρα χωρητικότητας βενζίνης 1,6 λίτρων και απόδοσης 90 ίππων.
Τη συγκεκριμένη έκδοση μπορεί να εντοπίσει κανείς και στη χώρα, με την τιμή της να ξεκινά από τα 500 ευρώ, μιλώντας πάντα για ένα απολύτως λειτουργικό αυτοκίνητο.
Με δεδομένο μάλιστα το γεγονός ότι η δεύτερη γενιά έχει ήδη συμπληρώσει 30 χρόνια ζωής, το Audi 80 μπορεί να αποτελέσει μια εξαιρετική βάση για ένα ιστορικό όχημα το οποίο πρόκειται να σε ακολουθήσει για μία ζωή.
Alfa Romeo 145/146
Τον τίτλο του future classic θα μπορούσε κάλλιστα να διεκδικήσει και η Alfa Romeo 145/146, διαθέτοντας ξεχωριστή «κορμοστασιά» και έναν ψυχωμένο κινητήρα βενζίνης 1,4 λίτρου κάτω από το καπό της, είτε boxer είτε με 16βάλβιδη κεφαλή και απόδοση 103 ίππων.
Στη χώρα μας και οι δύο τύποι αμαξώματος (hatchback/sedan) ξεκινούν από τα 500 ευρώ, δίνοντας με αυτόν τον τρόπο σε πολλούς να κάνουν το όνειρο της απόκτησης μιας Alfa Romeo πραγματικότητα.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι στο ίδιο επίπεδο χρημάτων μπορεί να συναντήσει κανείς και την Alfa Romeo 33, η οποία βρίσκεται ήδη στο φάσμα του ιστορικού αυτοκινήτου έχοντας παραχθεί από το 1983 έως και το 1995.
Rover 214 Si
Μπορεί στις ημέρες μας οι εκπρόσωποι της βρετανικής σχολής να έχουν περιοριστεί στην παραγωγή εξεζητημένων προτάσεων, ωστόσο, στο όχι και τόσο μακρινό παρελθόν, αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η Rover, είχαν να προσφέρουν μια πλήρη παλέτα μοντέλων.
Ανάμεσα στις προσιτές αλλά απολύτως… βρετανικές προτάσεις συγκαταλέγεται και το Rover 214 Si, ένα τρίθυρο hatchback το οποίο ανέδειξε την πιο δυναμική πτυχή της φίρμας.
Μολονότι, λοιπόν, ο ατμοσφαιρικός κινητήρας βενζίνης του 1,4 λίτρου δεν απέδιδε -τις καλές ημέρες- περισσότερους από 103 ίππους, η απουσία πίσω θυρών και το χαμηλό βάρος -μόλις 1.021 κιλά- αποτελούσαν το εφαλτήριο για να δοκιμάσει κανείς την τύχη του απέναντι σε ισχυρότερους συνδυασμούς.
Volkswagen Golf
Το δημοφιλέστερο μοντέλο της ευρωπαϊκής αγορές δεν θα μπορούσε να λείπει από τη λίστα μας. Το Volkswagen Golf προσφέρεται πλέον σε τιμές που ξεκινούν από τα 500 ευρώ, αποτελώντας μια εξαιρετική επιλογή για εκείνους που θα θελήσουν να επενδύσουν στη διαχρονικότητα και την αντοχή στον χρόνο μιας γερμανικής κατασκευής.
Στην τιμή των 500 ευρώ συναντάς δείγματα τις τρίτης αλλά και της τέταρτης γενιάς του αυτοκινήτου, με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης του 1,4 λίτρου να έχει τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο.
Mazda 323 Hatchback
Τρίθυρο, σε χρώμα λευκό και με τον τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης του 1,5 λίτρου να αποδίδει στην έκδοση με την 16βάλβιδη κεφαλή 115 ίππους, το Mazda 323 Hatchback των 500 ευρώ δεν θα μπορούσε να περάσει απαρατήρητο.
Γνήσιος εκπρόσωπος της ιαπωνικής σχολής, εξακολουθεί προβάλει την αποδεδειγμένη στον χρόνο αξιοπιστία του ως βασικό του προσόν, δείχνοντας ακόμα και σήμερα ικανό να ανταπεξέλθει στις προκλήσεις της καθημερινότητας.
Διαβάστε επίσης: