Η ακροδεξιά Meloni ξεσπά κατά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Οι Κινέζοι θα κατακτήσουν την Ευρώπη

meloni mpataries

Ορκισμένη εχθρός της ηλεκτροκίνησης είναι η επικεφαλής της ιταλικής ακροδεξιάς, η οποία θριάμβευσε στις πρόωρες βουλευτικές εκλογές.

Έτοιμη να σχηματίσει την πιο δεξία κυβέρνηση από την εποχή του Μουσολίνι είναι η Giorgia Meloni, το κόμμα της οποίας απέσπασε πάνω από το ένα τέταρτο των ψήφων στις εκλογές.

Η συμμαχία υπό τη Meloni αναμένεται να εξασφαλίσει απόλυτη πλειοψηφία των εδρών, τόσο στη Βουλή, όσο και στη Γερουσία κι ο πρόεδρος της Ιταλίας, Sergio Mattarela, αναμένεται να δώσει εντολή σχηματισμού κυβέρνησης στην επικεφαλής του εθνικο-συντηρητικού κόμματος Αδέλφια της Ιταλίας.

Κατά καιρούς η Meloni έχει «εξαπoλύσει τα πυρά της» κατά της Ευρωπαϊκής Ένωσης, της παγκοσμιοποίησης, των υγειονομικών μέτρων κατά της COVID-19 αλλά και της μεταναστευτικής πολιτικής που υιοθετεί η Ιταλία και η Δύση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ορκισμένη εχθρός των ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Παράλληλα, δείχνει να αποτελεί ορκισμένη εχθρό και της ηλεκτροκίνησης, μιας και όπως έχει δηλώσει κατά την προεκλογική της εκστρατεία, η επικράτηση των μηδενικών ρύπων αυτοκινήτων θα ευνοήσουν την επέκταση των Κινέζων σε Ιταλία και Ευρώπη.

«Δεν υπάρχει πολιτική βούληση από τη μεριά μου να διευκολύνω την κινεζική επέκταση στην Ιταλία ή στην Ευρώπη», είχε αναφέρει χαρακτηριστικά η επικεφαλής της ιταλικής ακροδεξίας, προσθέτοντας ότι είναι αντίθετη στην προσπάθεια της Ευρώπης να προωθήσει τα ηλεκτρικά οχήματα, λέγοντας ότι η πολιτική θα ευνοούσε την Κίνα, έναν σημαντικό παραγωγό μπαταριών για μηδενικών ρύπων αυτοκίνητα.

Πράγματι οι Κινέζοι διαδραματίζουν σημαίνοντα ρόλο στο νέο καθεστώς της αυτοκίνησης, με αιχμή του δόρατος την εταιρεία CATL (Contemporary Amperex Technology Co. Ltd) η οποία αποτελεί την μεγαλύτερη εταιρεία κατασκευής και πώλησης μπαταριών στον κόσμο, με το μερίδιό της να αγίζει το 35%.

catl μελόνι μπαταρίες κινέζοι
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μόνο κατά το πρώτο εξάμηνο του 2022, η κινεζική εταιρεία με έδρα την πόλη Ningde πούλησε μπαταρίες αξίας περίπου 70,9 γιγαβατώρων, καταγράφοντας αύξηση της τάξεως του 115,6% σε επίπεδο πωλήσεων σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενο έτους, σύμφωνα με έκθεση της νοτιοκορεατικής εταιρείας ερευνών αγοράς SNE Research.

Με έτος ίδρυσης το 2011, η CATL σύναψε αμέσως στρατηγική συμμαχία με την BMW, και ακολούθως έχει πάρει μέρος σε κοινοπραξίες με εγχώριες αυτοκινητοβιομηχανίες όπως οι SAIC Motor, Dongfeng Motor, CAC Group, Geely Auto Group και FAW Group. Η CATL, επίσης, προμηθεύει μπαταρίες για οχήματα της Tesla που παράγονται στο Gigafactory της Σαγκάη.

Δεν πρέπει, ωστόσο, να ξεχνάμε ότι CATL κατασκευάζει μπαταρίες και για τη Stellantis, μέρος της οποίας είναι οι ιταλικές αυτοκινητοβιομηχανίες Fiat, Lanciaκαι Alfa Romeo.

Η CATL, ωστόσο, δεν είναι η μοναδική κινέζικη εταιρεία που πρωταγωνιστεί στην ηλεκτροκίνηση. Στο παγκόσμιο top-10 στον τομέα της κατασκευής μπαταριών έχουν εξασφαλίσει μία θέση, επίσης, η BYD, η CALB και η GUOXAN, οι οποίες εδρεύουν στην πολυπλυθέστερη χώρα του κόσμου.

catl μελόνι μπαταρίες κινέζοι
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η απέχθεια, ωστόσο, της Meloni προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα φαίνεται πως βρίσκει πλήρη αντίθετη τη Stellantis (σ.σ. μέλη της οποίας, όπως αναφέραμε, είναι η Fiat, η Lancia και η Alfa Romeo).

Μην ξεχνάμε ότι τον περασμένο Μάρτιο, η μεγαλύτερη κοινοπραξία αυτοκινήτων παγκοσμίως, αποκάλυψε το στρατηγικό πλάνο Dare Forward 2030, με βασικό άξονα την ενίσχυση των πωλήσεων μηδενικών ρύπων μοντέλων.

Ειδικότερα, στόχος της Stellantis είναι το 100% των πωλήσεών της στην Ευρώπη και το 50% των πωλήσεων στις Η.Π.Α. να αποτελείται από αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα (BEVs) μέχρι το τέλος της τρέχουσας δεκαετίας. Στοχεύει, επίσης, να έχει περισσότερα από 75 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα μοντέλα και να πετύχει ετήσιες πωλήσεις 5.000.000 οχημάτων BEV μέχρι το 2030.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ