Πριν από μερικά χρόνια, ο Αργεντινός σχεδιαστής Juan Manuel Diaz είχε δημιουργήσει την cabrio εκδοχή της Alfa Romeo Mito, που ήταν το πρώτο και μοναδικό μοντέλο της κατηγορίας Β της εταιρείας, μέχρι και σήμερα.
Όμως ο τότε Διευθύνων Σύμβουλος της Fiat Chrysler Automobiles, Sergio Marchionne, δεν έβλεπε μέλλον σε αυτό, θεωρώντας ιδιαίτερα αδύναμη την εμπορική του πορεία στην αγορά. Και είπε ένα μεγάλο «όχι» στη συγκεκριμένη ιδέα. Έτσι κι αλλιώς, την περίοδο εκείνη δεν υπήρχε και το ανάλογο budget για να μεγαλώσει η γκάμα, ενώ «προβληματικοί» ήταν και οι χειρισμοί, όσον αφορά το marketing. Ακόμα και το SUV Kamal, το οποίο ήταν έτοιμο να μπει στην παραγωγή το 2006, ήταν τελικά ένα έργο που ακυρώθηκε λόγω του σκεπτικού πως η τάση για τα οχήματα ελευθέρου χρόνου έφτανε στο τέλος της.
Όπως και να ‘χει, η Alfa Romeo Mito Cabrio (η κλειστή έκδοση κυκλοφόρησε από το 2008 έως το 2018) θα μπορούσε στη σημερινή εποχή να ανταγωνιστεί το Mini Cabrio, το DS 3 Cabrio, αλλά και λίγο μεγαλύτερα μοντέλα, όπως το Audi A3 Cabrio. Θα βασιζόταν στην απλή Mito, μόνο που θα διέθετε αναδιπλούμενη υφασμάτινη οροφή και θέσεις για τέσσερις επιβάτες στο εσωτερικό.
BUY NOW
Θεωρητικά ο διάδοχος του είναι τώρα η Junior. Πολλοί βλέπουν ομοιότητες μεταξύ των δύο, αν και στην πραγματικότητα αναφερόμαστε σε διαφορετική κατηγορία, ενώ και το μέγεθος φυσικά είναι πλέον μεγαλύτερο. Αν συγκρίνουμε εν τω μεταξύ τις τιμές, η Mito ήταν ένα αυτοκίνητο που στοίχιζε σχεδόν τα μισά χρήματα από ότι κάνει η Junior. Από την άλλη, τότε διανύαμε ευρωπαϊκή οικονομική κρίση. Τα πάντα είναι αλληλένδετα. Κανείς πάντως δεν μπορεί να ξέρει με σιγουριά τι θα συνέβαινε, εάν είχαμε τότε που έπρεπε μια ξεσκέπαστη Mito.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ