Στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων βρίσκονται ξανά τα όρια ταχύτητας στους αυτοκινητόδρομους της Γερμανίας, με τους κατοίκους να δείχνουν να συμμερίζονται τις νέες θέσεις.
Υπάρχουν δύο μεγάλα ζητήματα στην γερμανική κοινωνία που απασχολούν έντονα τις Αρχές της χώρας. Το ένα είναι η καθιέρωση διοδίων στις πόλεις, υπέρ του οποίου τάχθηκαν πρόσφατα ορισμένοι ειδικοί πάνω σε οικονομικά θέματα. Το άλλο ζήτημα αφορά το γενικό όριο ταχύτητας στον αυτοκινητόδρομο.
Η αλήθεια είναι ότι το σωματείο της Αστυνομίας ζήτησε, μεταξύ άλλων, να περιοριστεί η ταχύτητα στους μεγάλους οδικούς άξονες, κυρίως επειδή τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποτελούν «κίνδυνο» σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος, λόγω βάρους.
BUY NOW
Πάνω σε αυτά τα δύο ζητήματα, οι Γερμανοί πολίτες συμφωνούν σε ποσοστό 63% ότι το όριο ταχύτητας στους αυτοκινητόδρομους της χώρας θα πρέπει να είναι ενιαίο στα 130 χλμ./ώρα. Το ποσοστό αυτό βγήκε μετά από έρευνα του Ινστιτούτου Οικονομικών Ερευνών του Leibniz (RWI), με περισσότερους από 6.000 συμμετέχοντες στο ερωτηματολόγιο.
Σύμφωνα με την έρευνα, το 63 τοις εκατό των ερωτηθέντων είναι υπέρ του ορίου ταχύτητας στα 130 χλμ./ώρα. Η ιδέα αυτή, για ένα γενικό όριο ταχύτητας στη χώρα, έχει ενισχυθεί από το 2019.
Από την άλλη, η απαγόρευση των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης και η τοποθέτηση διοδίων στις πόλεις, δεν έχουν πολλούς υποστηρικτές στη χώρα της Γερμανίας. Σύμφωνα με την έρευνα, τα διόδια πόλεων, τα γενικά διόδια και η απαγόρευση των κινητήρων εσωτερικής καύσης από το 2035 δεν είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στην κοινωνία της Γερμανίας.
Σύμφωνα με τους ειδικούς, ο γενικός πληθυσμός απορρίπτει τα μέτρα που περιορίζουν ή κάνουν την οδήγηση πιο ακριβή, αναφέροντας σε ποσοστό 73% ότι θέλουν την επέκταση των ποδηλατοδρόμων.