Citroen e-C3

Μια εκθαμβωτική πρόταση για την Alfa Romeo 167

Alfa Romeo Sedan

Με ένα εκθαμβωτικό σχέδιο ο ιδιώτης ψηφιακός designer Mirko Del Prete φαντάστηκε την Alfa Romeo 167, τη μετενσκάρκωση της κλασσικής 166 στην εποχή των πολυτελών ηλεκτρικών sedan.

Η εταιρεία του Τορίνου δεν έχει αφήσει κάποια ένδειξη ότι σκοπεύει να προχωρήσει σε μια νέα γενιά της 166, αν και ειδικά στις αγορές της Κίνας και την Αμερικής είναι αρκετά εμπορικά τα μεγάλα, πολυτελή, ηλεκτρικά sedan.

To ψηφιακό, ανεπίσημο σχέδιο του Mirko Del Prete για μια υποθετική Alfa Romeo 167
To ψηφιακό, ανεπίσημο σχέδιο του Mirko Del Prete για μια υποθετική Alfa Romeo 167
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ίσως ο σχεδιαστής Mirko Del Prete να της έδωσε, όμως, μια καλή ιδέα, με ένα ανεπίσημο ψηφιακό σχέδιο που θα μπορούσε να σηματοδοτήσει την επιστροφή της Alfa στην κατηγορία, με τις πιο σύγχρονες τάσεις σχεδίασης και τεχνολογίας - απέναντι στις αντίστοιχες πολυτελείς λιμουζίνες των Γερμανών.

Η Alfa Romeo 166, που κυκλοφόρησε από το 1998 έως το 2003, υπήρξε μια από τις πιο αξιόλογες προτάσεις στην κατηγορία των πολυτελών sedan. Προσφερόταν με κινητήρες 4, 5 και 6 κυλίνδρων, με κυβισμό από 2.0 έως 3.0 λίτρα και απόδοση από 136 έως 226 ίππους, σε εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου. Η δεύτερη γενιά της, το 2003, υιοθέτησε στοιχεία από την επιτυχημένη Alfa 156, βελτιώνοντας τη δυναμική της εμφάνιση.

Ο σχεδιασμός της υποθετικής Alfa Romeo 167 χαρακτηρίζεται από έναν συνδυασμό κλασικής κομψότητας και σύγχρονων στοιχείων, εναρμονισμένων με τη σημερινή αισθητική της Alfa Romeo.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζουν οι λεπτοί και αιχμηροί προβολείς, σε συνδυασμό με τη χαρακτηριστική γρίλια της μάρκας και το σμιλεμένο καπό. Οι καθρέφτες ενσωματώνονται τέλεια στη συνολική γραμμή του αυτοκινήτου, και οι ζάντες αλουμινίου πολλαπλών ακτίνων -σήμα κατατεθέν της Alfa Romeo- προσδίδουν επιπλέον πολυτέλεια.

Στο πίσω μέρος παρατηρούμε τα οριζόντια φώτα και την αεροδυναμική σχεδίαση, καθώς η πτέρυγα και το κεκλιμένο πίσω τζάμι εμπνέονται από τα πιο πρόσφατα μοντέλα της μάρκας. Με όλα τα παραπάνω, η πρόταση αυτή δεν είναι μόνο ένας φόρος τιμής στη 166 αλλά και μια τολμηρή ματιά στο μέλλον της Alfa Romeo.

Ενώ η Alfa Romeo τα τελευταία χρόνια έχει επικεντρωθεί σε πιο συμπαγή μοντέλα όπως η Giulia, τα SUV Tonale και Stelvio, και το hypercar 33 Stradale, η έλλειψη πολυτελών sedan περιορίζει την παρουσία της μάρκας σε μια κατηγορία όπου οι Γερμανοί κυριαρχούν.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ