Η 4C ήταν η τελευταία αγνή και καθαρόαιμη σπορ Alfa Romeo στην προ-Stellantis εποχή της ιταλικής εταιρείας. Θα μπορούσε να έχει θέση ένας διάδοχός της στη νέα εποχή της Alfa και της αυτοκίνησης;
Η Alfa Romeo 4C ήταν αναμφίβολα ένα από τα αυτοκίνητα που έκλεψε την cuore των Alfisti. Δεν ήταν μόνο η εξαιρετική της απόδοση με 241 ίππους για μόλις 895 κιλά, αλλά και η ωμή και γνήσια σπορ αίσθηση που εξέπεμπε με το σχεδιασμό, το εσωτερικό και της συμπεριφορά της.
Ο τετρακύλινδρος κινητήρας των 1750 cc με τους 241 ίππους επέτρεπε στην 4C να επιταχύνει από 0 σε 100 km/h σε μόλις 4,4 δευτερόλεπτα και να ξεπερνά την τελική ταχύτητα των 250 km/h.
BUY NOW
Όλα αυτά, φυσικά, με αμιγώς θερμικό μοτέρ. Θα μπορούσε ένα τέτοιο αυτοκίνητο, όμως, να μετασχηματιστεί ώστε να διατηρήσει την ίδια αγνότητα ως ηλεκτρικό, στο υποθετικό σενάριο που η Alfa θα εξέταζε την αναβίωσή του;
Στην Ιταλία κυκλοφορούν αρκετές φήμες ότι αυτό εξετάζεται από τη διοίκηση της εταιρείας του Τορίνου, για ένα διάδοχο της 4C που πιθανότατα θα φέρει την ονομασία Alfa Romeo 4E - όπου φυσικά το γράμμα ‘Ε’ προκύπτει από τη λέξη Electric.
Μια πρόσφατη ψηφιακή απεικόνιση από τον δημιουργό Giorgi Tedoradze δείχνει πώς θα μπορούσε να μοιάζει η μελλοντική Alfa Romeo 4E. Η σιλουέτα παραπέμπει στην 4C, αλλά περιλαμβάνει πιο αιχμηρές γραμμές και πιο ομαλές επιφάνειες, σχεδιασμένες με γνώμονα την αεροδυναμική απόδοση - που είναι απαραίτητη για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Για την ακρίβεια, η ψηφιακή δημιουργία αυτή παρουσιάζει ένα όχημα που μοιάζει περισσότερο με supercar της McLaren παρά με μια γνήσια Alfa Romeo, εκτός από το μπροστινό μέρος και τις ζάντες.
Η πλατφόρμα που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για μια υποθετική Alfa Romeo 4E είναι η STLA Medium της Stellantis, η οποία αποτελεί τη βάση για μοντέλα όπως το Citroen C5 Aircross, το Opel Grandland και τα Peugeot e-3008 και e-5008.
Πάντως, αυτή τη στιγμή η ιταλική εταιρεία επικεντρώνεται στην εξέλιξη άλλων αυτοκινήτων, όπως των νέων γενεών των Stelvio και Giulia -που θα κάνουν την εμφάνισή τους στην αγορά το 2025 και 2026 αντίστοιχα βασισμένα στην πλατφόρμα STLA Large- και του νέου 7θέσιου πολυτελούς SUV που θα τις ακολουθήσει.