Η BMW προχώρησε σε περιορισμένες αλλά ουσιαστικές αναβαθμίσεις για την i4 και τη 4 Series Gran Coupe.
Στο αισθητικό μέρος και ξεκινώντας από το «πρόσωπο» των γερμανικών μοντέλων, οι προβολείς είναι ανασχεδιασμένοι, με τα LED να ενσωματώνουν DRL σε σχήμα μπούμερανγκ.
Ελαφρώς τροποποιημένος είναι και ο σχεδιασμός της μάσκας, που πλέον έχει χρωμιωμένο πλαίσιο ως στάνταρ, με την επιλογή αυτό να αντικατασταθεί από μαύρο γυαλιστερό χρώμα.
BUY NOW
Στο πίσω μέρος, οι Βαυαροί έβαλαν τα laserlights που είδαμε πρώτη φορά στη BMW M4 CSL ενώ σε ό,τι αφορά στο πακέτο M Sport, και στα δύο μοντέλα, περιλαμβάνει διαχύτη βαμμένο σε γυαλιστερό μαύρο χρώμα. Αν πάλι θέλετε αυτό να πάει σετ με τις απολήξεις των εξατμίσεων, η BMW δίνει αυτή τη δυνατότητα, παίζοντας το χαρτί της εξατομίκευσης που συνήθως έχει πρόσφορο έδαφος στο αγοραστικό κοινό τέτοιων μοντέλων.
Μιας κι αναφερθήκαμε στις εξατμίσεις, στη 4 Series Gran Coupe οι απολήξεις έχουν μεγαλώσει κατά μισή ίντσα, φτάνοντας τις 4.
Οι αισθητικές αναβαθμίσεις συμπληρώνονται από τους νέους σχεδιασμούς ζαντών (19 και 20 ιντσών) αλλά και τη φρεσκαρισμένη χρωματική παλέτα που περιλαμβάνει δύο νέα χρώματα: Cape York Green και Vegas Red.
Στο εσωτερικό έχουμε αντίστοιχο μοτίβο – περιορισμένες και ουσιαστικές αλλαγές. Η σημαντικότερη, είναι η εμφανής μείωση κουμπιών και διακοπτών, με τα δύο μοντέλα να έχουν ολοένα και πιο ψηφιοποιημένο περιβάλλον, όπου οι περισσότερες λειτουργίες του οχήματος καθορίζονται μέσω του αναβαθμισμένου BMW iDrive με QuickSelect, που βασίζεται στο BMW OS 8.5.
Συναντάμε επίσης νέες επενδύσεις και αισθητικές πινελιές που προσφέρονται ακόμα και σε ξύλο, ενώ υπάρχει ο οψιόν γαλβανικού φινιρίσματος στον επιλογέα ταχυτήτων, το χειριστήριο του συστήματος iDrive και το κουμπί Start/Stop. Οι ταπετσαρίες είναι από νέα υλικά ενώ τα σπορ καθίσματα αποτελούν πια κομμάτι του βασικου εξοπλισμού.
Κάτω από το καπό, στην 430i συναντάμε έναν 4κύλινδρο υπέρ-τροφοδοτούμενο κινητήρα χωρητικότητα 2.0 λίτρων, που διαθέτει ήπιο υβριδικό σύστημα 48 volt. Σύμφωνα με τη BMW, το εν λόγω κινητήριο σύνολο έχει αναβαθμιστεί με νέες θύρες εισαγωγής και θαλάμους καύσης, με τροποποιήσεις στον έλεγχο του εκκεντροφόρου, τον ψεκασμό, το σύστημα ανάφλεξης αλλά και το σύστημα εξατμίσεων. Ωστόσο αυτά δεν μεταφράζονται σε άνοδο των επιδόσεων αφού η ισχύς διατηρείται στα 255 hp (190 kW / 259 PS) και η ροπή στα 400 Nm.
Στη M440i Grand Coupe, έχουμε τον επίσης γνώριμο 3λιτρο 6 κυλίνδρων σε σειρά κινητήρα που χρησιμοποιούν οι 540i xDrive και X5 xDrive40i. Όμως αυτός πλέον αποκτά ήπια υβριδική βοήθεια από σύστημα 48 volt που προσφέρει πρόσθετη ώθηση 11 ίππων (8 kW / 11 PS) και άνοδο ροπής της τάξης των 200 Nm, διαθέσιμη για περίπου 10 δευτερόλεπτα.
Όσο για την αμιγώς ηλεκτρική BMW i4, είναι πλέον διαθέσιμη σε τρεις επιλογές: τη νέα i4 xDrive40 με ηλεκτρική τετρακίνηση, μέγιστη ισχύ 295 kW/401 hp και αυτονομία 444 – 548 χιλιομέτρων στον κύκλο WLTP. Παρούσες δηλώνουν ακόμα οι BMW i4 M50 xDrive, the BMW i4 eDrive40 and the BMW i4 eDrive35.
Οι ανανεωμένες i4 και 4 Series Gran Coupe θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της BMW στο Μόναχο και η εμπορική τους πορεία θα ξεκινήσει το καλοκαίρι.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ