Η Dacia αυξάνει διαρκώς το μερίδιό της επί ευρωπαϊκού εδάφους και τα νέα μοντέλα που θα παρουσιάσει αναμένεται να συνεισφέρουν ακόμη περισσότερο σε αυτό.
Παρουσιάζοντας διαρκώς νέα value for money μοντέλα η Dacia έχει καταφέρει να αυξήσει δραστικά τις πωλήσεις της στην Ευρώπη τα τελευταία χρόνια απολαμβάνοντας την προτίμηση του κοινού.
Μάλιστα, η ρουμάνικη εταιρεία βρίσκεται τον τελευταίο καιρό στις κορυφαίες θέσεις στις πωλήσεις λιανικής μεταξύ των κατασκευαστών που δραστηριοποιούνται επί ευρωπαϊκού εδάφους με τα νούμερα να επιβεβαιώνουν τις μελλοντικές τις φιλοδοξίες.
BUY NOW
Χαρακτηριστική είναι η αύξηση των πωλήσεων της Dacia το πρώτο τρίμηνο του 2023 με τους Ρουμάνους να καταγράφουν αύξηση της τάξης του 34,3% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα της προηγούμενης χρονιάς.
Έτσι, οι Ρουμάνοι αύξησαν το μερίδιό τους στα επιβατικά μοντέλα κατά οχτώ ποσοστιαίες μονάδες και έφτασαν στο 4,6% επί του συνόλου σημειώνοντας την μεγαλύτερη αύξηση μεταξύ των 30 κορυφαίων κατασκευαστών σε πωλήσεις. Παράλληλα, στο ίδιο διάστημα το Sandero, που σημείωσε επίσης σημαντική άνοδο, κατάφερε να διατηρήσει τα ηνία ως το κορυφαίο μοντέλο της Ευρώπης στις πωλήσεις λιανικής.
Το μέλλον Ρουμάνων διαγράφεται λαμπρό καθώς η Dacia, μετά το 7θέσιο Jogger, το πιο προσιτό μοντέλο της MPV κατηγορίας, ετοιμάζει δύο ακόμη SUV σε δύο εξαιρετικά σημαντικές κατηγορίες, τα οποία θα διευρύνουν ακόμη περισσότερο τις πωλήσεις της τα επόμενα χρόνια.
Αναμφίβολα το πιο σημαντικό από αυτά τα δύο SUV είναι ο διάδοχος του σκληροτράχηλου Duster. Η υπάρχουσα γενιά, έπειτα και από τις σχετικά πρόσφατες αναβαθμίσεις που δέχτηκε, εξακολουθεί να παραμένει επίκαιρη και να καλύπτει τις ανάγκες εκείνων που αποζητούν ένα ικανό και προσιτό SUV με πολύ καλές εκτός δρόμου δυνατότητες.
Ωστόσο, η πλατφόρμα B της Συμμαχίας, στην οποία βασίζεται το Duster, έχει φτάσει στα όριά της αναφορικά με τις δυνατότητες που δίνει στην ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών και οι Ρουμάνοι θέλουν να κάνουν το επόμενο βήμα σε μια από τις πλέον δημοφιλείς κατηγορίες μοντέλων στην Ευρώπη.
Η νέα γενιά του Duster αναμένεται να το αλλάξει αυτό με το ντεμπούτο της επί ευρωπαϊκού εδάφους να έχει προγραμματιστεί για το 2024. Με έναν περίπου χρόνο να απομένει για την επίσημη αποκάλυψη του επόμενου Duster, η νέα και τρίτη κατά σειρά γενιά βρίσκεται ήδη σε προχωρημένο στάδιο δοκιμών και έχει εντοπιστεί να αξιολογείται και σε πραγματικές συνθήκες.
Το νέο Dacia Duster αναμένεται να είναι ελαφρώς μεγαλύτερο σε διαστάσεις από το υπάρχουν μοντέλο, ενώ ένα από τα χαρακτηριστικά που θα διατηρηθούν και στη νέα γενιά είναι οι πολύ καλές εκτός δρόμου δυνατότητες που το έχουν κάνει τόσο δημοφιλές στο κοινό της κατηγορίας του.
Το επόμενο μικρομεσαίο SUV των Ρουμάνων θα αξιοποιεί την πιο εξελιγμένη πλατφόρμα CMF-B του ομίλου της Renault και αυτό θα του δώσει τη δυνατότητα να αξιοποιήσει και τα full υβριδικά συστήματα κίνησης του γκρουπ, όπως είναι για παράδειγμα αυτό που βρίσκεται ως επιλογή κάτω από το καπό του Jogger.
Ανάμεσα στα διαθέσιμα κινητήρια σύνολα θα υπάρχουν και συμβατικές προτάσεις, ενώ η Dacia αναμένεται να διατηρήσει ως επιλογή και ένα μοτέρ που θα κινείται έχοντας ως κύριο καύσιμο το LPG.
Ένα χρόνο μετά την παρουσίαση του νέου Duster, η Dacia αναμένεται να ενισχύσει ακόμη περισσότερο τη γκάμα της με την παρουσιάση του μοντέλου παραγωγής που γνωρίζουμε σήμερα ως Βigster. Με αυτό το SUV, το οποίο βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το επόμενο Duster, έχοντας όμως μεγαλύτερες διαστάσεις, οι Ρουμάνοι θα κάνουν δυναμική είσοδο στη μεσαία κατηγορία προσφέροντας το πιο προσιτό μοντέλο της κατηγορίας.
Και το μεσαίο SUV της Dacia αναμένεται να φέρει πλήρη γκάμα κινητήρων, με συμβατικά ήπια υβριδικά σύνολα, μοτέρ διπλού καυσίμου αλλά και full υβριδικά.