Αποχαιρετισμός σε ακόμα δύο διαχρονικά Audi, τα A5 Coupe και Cabrio

Audi A5 Coupe

To Audi A5 που μόλις αποκαλύφθηκε -σε 4θυρο coupe είτε wagon αμάξωμα- ανοίγει μεν τους ορίζοντες των νέων θερμικών αυτοκινήτων του Ingolstadt, αλλά πλέον αφήνει στη λήθη την 3θυρη Coupe και την Cabrio εκδοχή του.

Η αφοσίωση της Audi στην εξέλιξη ηλεκτρικών αυτοκινήτων είχε ως παράπλευρη απώλεια τη ραγδαία μείωση των θερμικών μοντέλων της γκάμας της σε χρόνο-ρεκόρ, και η επιβράδυνση του ενδιαφέροντος για την αγορά ηλεκτρικών το τελευταίο διάστημα έχει φέρει την εταιρεία του Ingolstadt μεταξύ σφύρας και άκμονος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μέχρι και πριν από μερικούς μήνες, η Audi είχε συνολικά 29 μοντέλα στη γκάμα της, καλύπτοντας ένα ευρύτατο φάσμα που περιλάμβανε μια μεγάλη πληθώρα από sedan, station wagon, coupe, cabriolet, roadster και συμπαγή hatchback, και πάνω από όλα μια ευρεία γκάμα από SUV.

Τα τελευταία χρόνια η γερμανική εταιρεία καταδίκασε στην αφάνεια τα δύο μικρότερα μοντέλα της: αποχαιρέτισε το A1 και το Q2, αφήνοντάς τα χωρίς αντικαταστάτη. Έπειτα, δύο σπορ αυτοκίνητα πήραν το δρόμο για τα αποδυτήρια: το εμβληματικό Audi TT, και σύντομα και το εκρηκτικό R8.

Επίσης, στο πλαίσιο της νέας ονοματοδοσίας των μοντέλων της Audi, όπου τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα έχουν ζυγούς αριθμούς και τα θερμικά/υβριδικά μονούς αριθμούς, το Α4 συγχωνεύθηκε πλέον στο νέο Α5 και εξαφανίστηκε, ενώ επίσης στο νέο Α5 δεν περιλαμβάνονται πλέον οι εκδόσεις Α5 Coupe και A5 Cabrio.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βεβαίως, η αλήθεια είναι ότι οι πωλήσεις των δύο τελευταίων δεν ήταν αρκετές. Είναι μοντέλα περιορισμένης παραγωγής, δεν είναι καθόλου πρακτικά για οικογένειες και μοιάζουν περισσότερο με πολυτελή αυτοκίνητα. Όλα αυτά εν μέρει στοιχειωθετούν την απόφαση της Audi να τα σβήσει από το χάρτη της.

Από την άλλη, όμως, ήταν μοντέλα κύρους και παράδοσης, τα οποία σε αλλοτινές εποχές οι κατασκευαστές ένιωθαν υποχρεωμένοι να τα διατηρούν στις γκάμες τους παρότι δεν συνέβαλλαν στις συνολικές τους πωλήσεις παρά ελάχιστα. Ίσως, πλέον, να μην υπάρχει η πολυτέλεια για κάτι τέτοιο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφήνοντας στη λήθη τις δύο αυτές εκδόσεις με το νέο Α5, η Audi δείχνει να μην ανησυχεί καθόλου για τη BMW Σειρά 4 και τη Mercedes CLE. Η ηλεκτροκίνηση εξακολουθεί να υπαγορεύει τις εξελίξεις, και μέχρι να δούμε το διάδοχο του R8 η Audi δείχνει διατεθειμένη να κυνηγήσει τον όγκο πωλήσεων παρά τις περιορισμένες κατηγορίες. Τα SUV μπορούν να εγγυηθούν κάτι τέτοιο, αλλά δεν προσφέρουν το ίδιο επίπεδο κύρους με τα σπορ αυτοκίνητα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ