Με βάση του το «καυτό» ID.4 GTX, το νέο πρωτότυπο της VW φέρει ακόμα μεγαλύτερη ισχύ, και off-road χαρακτήρα.
Στην παρουσίαση μίας πρωτότυπης εκδοχής του αμιγώς ηλεκτρικού ID.4 προχώρησε η VW, στο πλαίσιο της σημερινής (9/9) εκδήλωσης ID.Treffen που πραγματοποιείται στην πόλη Λοκάρνο της Ελβετίας.
Πρόκειται για το ID.XTREME, ένα concept car που βασίζεται στο καυτό ID.4 GTX, διανθισμένο με off-road χαρακτηριστικά που προσδίδουν στο όχημα σκληροτράχηλο χαρακτήρα.
BUY NOW
Όπως ανακοινώνει η VW το ID.XTREME «σημαίνει μέγιστο συναίσθημα και επιθυμία για περιπέτεια», ενώ είναι σχεδιασμένο από τον Andreas Reckwerth, head of overall vehicle στο τμήμα εξέλιξης οχημάτων της γερμανικής εταιρείας.
Μέσω της παρουσίασης του πρωτότυπου οχήματος, η VW θέλει να αναδείξει το μεγάλο εύρος τεχνικών προοπτικών της πλατφόρμας MEB, μία εκ των οποίων είναι η ενσωμάτωσή της σε μοντέλα που εγκαταλείπουν την άσφαλτο, ώστε να περιηγηθούν σε κακοτράχαλα εδάφη, χωρίς να υπολείπονται σε επιδόσεις.
Ειδικότερα, το ID. XTRΕMΕ, χάρη στην παρουσία ενός ισχυρού ηλεκτροκινητήρα στο πίσω μέρος, αλλά και του επαναπρογραμματισμού στο software στην κεντρική μονάδα ελέγχου (ECU) αποδίδει 382 ίππους, δηλαδή 83 περισσότερους από το ID.4 GTX.
Όσον αφορά τον off-road χαρακτήρα του μοντέλου, αυτός έχει αναδυθεί μέσω της τοποθέτησης διαφορετικής ανάρτησης, off-road ζαντών 18", κάποιων επεμβάσεων στο πλαίσιο, αλλά και προσταυτευτικής περιβολής για άκοπη κίνηση σε δύσκολα εδάφη. Ξεχωριστή νότα δίνει επίσης η LED μπάρα φωτεισμού στην οροφή, η οποιά διασφαλίζει την άρτια ορατότητα του οδηγού κατά τη διάρκεια της νύκτας.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι για τη δημιουργία του μοντέλου χρησιμοποιήθηκε ένα «παροπλισμένο» ID.4 GTX που συμμετείχε σε δοκιμές εξελίξης, αλλά και μία χρησιμοποιημένη μπαταρία 82 kWh.
Τέλος, η VW αναφέρει ότι τα σχόλια που θα δεκτεί από τους φίλους της, σχετικά με το ID.4, θα αξιοποιηθούν ώστε να αποφασίσει τι θα πράξει στο μέλλον με το συγκεκριμένο όχημα. Πρόκειται για μία «δήλωση» που αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο να δούμε το ID.XTREME στον δρόμο, ως αυτοκίνητο παραγωγής.